Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dorine
Eredivisie
Berichten: 634
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:31

Bericht door Dorine »

tja dat klopt wel, heel mooie spoken

hugs

Dorine
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Spiegel schreef :

ik ben er niet op uit om Mila weg te pesten, verre van dat zelfs. Waar ik wel op uit ben is om wat (stevig) tegengewicht te bieden aan haar zelf-verheerlijking. Met als doel vooral om anderen te laten zien dat ze haar echt niet zo serieus hoeven te nemen.


Dat is een foute ingesteldheid, want 100% destructief.
Daar heeft niemand iets aan.

Ik weet van een aantal mensen hier dat ze geintimideerd zijn door Mila, en laat ik daar nu eens geen last van hebben.

Vreemd, ik heb er totaal geen last van.
Waarom ik dan niet ?
Omdat ik zeker ben van mezelf ?
Omdat ik tevreden ben over mijn 'eigen' beeld ?
Als een forum je al in problemen brengt dan is de weg nog heel lang .... Op zich is het dan niet slecht dat je lekker van bij je thuis al tegen een hele pak 'vooroordelen' kan opboksen.
Kwestie van mentale test.

Andersom denk ik trouwens van wel, want Mila doet nu wel heel erg groot maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze op een ander gedeelte van het forum flink aan het janken is geslagen ..

Ja en dan ?
Het leven gaat met ups en downs .... het forum werkt dan ook therapeutisch

Wat overigens grappig is, jij spreekt mij nu op mijn gedrag aan, en misschien wel terecht. Maar iemand als Mila die veel verder gaat, mensen en bevolkingsgroepen werkelijk met de grond toe gelijk maakt, en vorige week openlijk Joy ervan beschuldigde geen transseksueel te zijn, laat je gaan. Geef toe, dat is toch ook best wel zwak, of niet?

Neen dat is gewoon haar opinie.

@Mina: sorry, maar jou kan ik echt niet serieus nemen ....
Dat ik nog niet zo veel heb bijgedragen is ook te begrijpen: ik ben geen t*, ik val niet op t*'s, ik heb er alleen een aantal in mijn vriendenkring rondlopen en ben daardoor geinteresseerd in wat hun bezig houdt.


Dat is best een positieve houding, al geef je ook wel meteen aan dat je er niet echt veel van snapt.
Je mag mensen die aan het zoeken zijn ... of beter in 'evolutie' zitten niet altijd vastpinnen op wat ze nu vandaag denken .
Er is niks verkeerd met het feit dat Mina nu transgender is, maar toch ook info wil over transseksualiteit.
Het komt redelijk vaak voor dat travestie of transgenderisme de wachtkamer (fase voor) transseskualiteit is.

Soms is het echt zo simpel hoor, er zijn ook 'mensen zoals ik' die met 'mensen zoals jullie' om kunnen gaan. Het rare is dat hier kennelijk aan getwijfeld wordt, alsof jullie jezelf niet goed genoeg vinden ofzo? Dat probleem ligt dan duidelijk bij jullie, misschien ook iets om over na te denken.

Om kunnen gaan is een groot woord.
Ergens is Mila ook één van ons.
Het klopt wel ergens dat een T met extra onzekerheid zit over haar 'zijn', dat is ook logisch, want je start soms gewoon terug van nul in een nieuw leven.

Groeten,

Melina
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<want Mila doet nu wel heel erg groot maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze op een ander gedeelte van het forum flink aan het janken is geslagen ..>

Ik voel me gevleid, dat je het met 'betrouwbare bronnen' over mij hebt hoor!
Maar kun je even voor de lezeressen hier man en paard noemen, en vertellen welk deel van het forum dan is, en wellicht even quoten waarover ik 'zo flink aan het janken ben geslagen'?

Lolllllllllllll! Mila.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Sarcasme en ook zelfspot zijn twee hele goeie manieren om te relativeren.
In princiepe is dit het geheim van elke aparteling op deze wereld om sussecvol te overleven, helaas snappen dat menige hier op het forum niet en pakken veelste veel serieus op en als persoonlijke aanval......

.....tja, ik zit ook eigenlijk vaak op dit forum, veel meer te lezen, dan te schrijven en gelooft me allen, het is een genot om het te doen.....je kunt zo heel makkelijk de carakteren achter de posters screenen en ja ik doe dat graag, je haalt er veel interessants uit over verschillende personen in kwestie, die hier posten of ze nu veel of maar weinig hier achter laten.

Mensen blijven interessant :wink:

Zo en dat schrijft un ex-transje die nu de hele dag met een grote groep chauffeurs door Como en Chiasso is getrokken en het hartstikke naar haar zin had, en ja een rare wijf heb ik dan voor het genot van de andere truckers ook nog genaait, die wel dacht, dat ze zich als un billige hoer kon gedragen, in feite was ze dat ook, maar de ogen hadden jullie moeten zien van haar, toen ik op mun subtiele manier haar ff de spiegel heb voor gehouden.

Naja, ik heb wel van deze dag genoten en ik heb mun plek gevonden in het leven buiten, ver van het internet vandaan, weten jullie, daar links de deur uit, weg van de pc of laptop, snoerloos het gewone leven in tussen al die anderen verschillende mensen buiten op straat, in de kroegen, in de clubs, in de winkelstraten en ja dat allemaal in alle delen van Europa.......leuk is dat en ik ben er zo blij om eindelijk dit zelfvertrouwen te hebben en ik kan het alleen maar iedereen wensen, dat die dit ooit zelf bereikt.....en ja idd, un beetje zelfspot en un gezonde sarcasme doen wonderen en nee, zo'n beetje T*zijn is geen ramp, er valt prima mee te leven.......toch.....

.....duuuuuuhuuuuuuus......

Groetjes vanuit Chiasso

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

mila schreef:kun je even voor de lezeressen hier man en paard noemen, .
hihi zal moeilijk worden op dit forum.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

melina_r schreef:Ergens is Mila ook één van ons.
Waarom zou ze dat niet zijn? Voor mij is Mila een lichtend voorbeeld geweest tijdens mijn transitie. Ik ben dan geen transgender en had wel behoefte aan een SRS maar de manier waarop zij al jaren met haar T zijn omgaat daar kan menig trans nog wat van leren.

Maar het is vaak net zo als je zelf al zei. Als je dit Forum al niet aankunt is er nog een lange weg te gaan en is dit een prima pierebadje voor je het diepe induikt. Als je tenminste ooit zover komt dat je het diepe induikt.

Bovenstaande is voor mij dan ook een zware understatement. Mila is een en al ONS.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mara schreef:
.....duuuuuuhuuuuuuus......
Lekker van genieten. Doet me deugd dit te horen meis.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Joanne schreef: Als je dit Forum al niet aankunt is er nog een lange weg te gaan
Johnny Cash schreef:This world is rough,
if a man's gonna make it
he's gotta be tough
and I knew I wouldn't be there to help you along.

So I gave you that name
and I said goodbye,
and I knew yo would have to get tough or die
and it's that name that helped to make you strong.
A boy named Sue, heette dat liedje. Heb ik altijd erg constructief gevonden.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik zal hem eens downloaden en beluisteren.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Joanne schreef:
melina_r schreef:Ergens is Mila ook één van ons.
Mila is een en al ONS.
Goh, het is hier af en toe net een soap ;). Tuurlijk hoort Mila bij ons, een beetje als Bionda bij ZOOP, als het aan mij ligt.

Maar daar hoort ook bij dat Mila wel eens de wind van voren krijgt, uit een of andere hoek. Ik vind bijvoorbeeld dat, als je je als "grote meid" in een pierenbadje begeeft, je een beetje rekening met de kleintjes moet houden. Doen grote meiden in het echt meestal ook ;).

Wat ik ergens aan het begin van deze draad tegen Lisa over "bannen" zei, was dan ook niet bedoeld als tip voor nu. Dat was omdat ik het indertijd toen het om Petra en Esther ging niet met haar eens was.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Lekker van genieten. Doet me deugd dit te horen meis.
Tja Joanne, sta zelf verbaast vanwegen mun onomstotelijke zelfbewustzijn nu sinds ik geholpen ben.....leven loopt lekker, manneke in huis, nieuw werk, aan mun laatste depressie kan ik me niet meer herinneren en ga zo maar door.....

....er is nog un eind te gaan, maar dat geld dan voor ieder mens :wink:

Je blijft ontwikkelen, dat stopt nooit!
Joanne schreef:Als je dit Forum al niet aankunt is er nog een lange weg te gaan
En ja idd, dan is de weg nog heel lang.....

Maar leuk dat je ook al weer verder bent met het een en ander, zoiets lees ik wel graag.....

....groetjes vanuit Pregnana Milanese

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Joanne schreef:Als je dit Forum al niet aankunt is er nog een lange weg te gaan
Is dat wel zo? De heftige reacties die ik her en der lees op dit forum heb ik in de maatschappij nog niet meegemaakt.... Ik ken er meer die zeggen dat de maatschappij een stuk makkelijker is dat dit forum...

Kitty.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

alsof dit forum zo erg is...

Joy
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Kitty-Madison schreef: De heftige reacties die ik her en der lees op dit forum heb ik in de maatschappij nog niet meegemaakt.... Ik ken er meer die zeggen dat de maatschappij een stuk makkelijker is dat dit forum...

Kitty.
Dat kan ik zonder meer beamen... Daar is de verdunning een stuk groter.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

<Kitty-Madison schreef:
De heftige reacties die ik her en der lees op dit forum heb ik in de maatschappij nog niet meegemaakt.... Ik ken er meer die zeggen dat de maatschappij een stuk makkelijker is dat dit forum...>

Nou eh, nergens om hoor.......maareh, als je over de foon met deze of gene van diverse ts fora praat, dan krijg je heel andere dingen te horen dan de knuffeltaal hier hoor.
Zoals bv het verslag van een real life afspraak van een ts met deze of gene ts/tv vervolgens een uitgebreide verhandeling over diens mannelijke/smakeloze, etc looks, met als afsluiter 'daar ga ik niet mee over straat hoor, ik peins er niet over'.
Dat is tamelijk hard, en dergelijke dingen niet op fora schrijven, ook niet in bedekte termen is 'politiek correct' dan zeker? Of het in stand houden van een virtuele schijnwereld, met compleet andere opvattingen in real life?

Mila.
Plaats reactie