Ik heb een aantal keren een aankondiging van zo'n tranny night gehad en daaruit had ik al sterk de indruk dat het meer was dan een praatavond.
"Donderdag 10 april a.s. organiseren club Mystique en Laura Day voor de twintigste keer de Tranny Night. Iedere tweede donderdag van de maand een clubparty van ongekende omvang. Iedereen is welkom, niets moet, alles mag, gezelligheid en spektakel verzekerd, een feest om niet te missen.
Een genderparty voor travesties, transgenders, she-males, transmeisjes, koppels, mannen en vrouwen zijn van harte welkom, om er een fantastisch feest van te maken.
Het uitgaan in een toplokatie als club Mystique is bijzonder en veelzijdig. Mensen komen om verschillende redenen. Ongeveer 50 % komt voor een gezellige avond, praten, dansen, flaneren, eten drinken, sauna, massage of zwemmen enz. De overige 50 % wil graag een erotische invulling geven aan de avond. Gelukkig is de club van dusdanige omvang dat beiden groepen er een hele gezellige avond van kunnen maken. Wij zullen dit de komende tijd verder stimuleren. De club voert een actief anti drugs beleid, gebruik handel wordt niet getollereerd.
In de gaderobekelder van de club is gelegenheid om jezelf te transformeren.
Speciaal voor 10 april organiseren wij een aantal extra activiteiten. Meester Kees komt samen met zijn slavin een erotische/sm show geven. De dansvloer zal danig verbouwt moeten worden, maar dat is de act zeker waard. Kortgeleden waren meester Kees en zijn slavin nog te bewonderen op de Extravaganza beurs. Mis het niet rond de klok van 22:00 uur.
Hebt u nog schoenen nodig (ook in grote maten) of bent U nog op zoek naar erotische kleding, dan bent u 10 april tijdens de Tranny Night op goede adres. Hans en Carol van Fetish Company zullen hun uitgebreide voorjaarscollectie meebrengen. Winkel gezellig in hun shop kijk voor meer informatie op hun website
www.fetishcompany.com of stuur een mailtje naar
postmaster@fetishcompany.nl.
Ook u gastvrouw van de avond is weer van de partij, Laura Day voor alle vragen in de T scene, of drink gezellig met haar een cocktailtje.
De huismasseur, masseuse is er voor een relaxmassage, of voor alles wat vastzit en irriteert aan je lichaam. En natuurlijk speciaal voor de muziek is er DJ ROB.
Entree prijzen tijdens de twintigste Tranny Night.
Vrouwen 20 Euro, Genders TS/TV's 30 Euro, Koppels 45 Euro, mannen 75 Euro.
De prijzen zijn inclusief eten en drinken, en massage.
Openingstijden voor de twintigste Trannty Night.
De club is geopend van 14:00 uur t/m 1:00 uur.
Adres :
Parenclub Mystique, Zundertseweg 84, Rucphen, tel.: 0031(0)165343280
De club ligt enkele km's van de Belgisch/Nederlanse grens."
Om de een of andere reden had ik het idee dat bij een parenclub er heel wat meer dan 50% van de clientele op zoek was naar een erotische invulling van de avond en als ik jou zo hoor klopt die inschatting heel aardig.
Groetjes,
Saskia