Vrouw / Man T's

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sharon
ff weer wat posten

Vrouw / Man T's

Bericht door sharon »

Hallo,

Ik had een vraagje, ik vroeg me af of hier op deze site ook van vrouw naar mannelijke T's zijn. Ik hoor daar ook weinig van. Vroeg me gewoon af of de vrouwen daar in de minderheid zijn of er niet voor uit durven te komen.

Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Er heeft in het verleden een paar zich aangemeld, maar inderdaad niet veel. Er zijn wel een aantal engelstalige sites en groepen alleen voor F2M en, natuurlijk, er is het artikel over het australische meisje die een jongen wilt worden, die op onze voorpagina staat.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Er bestaat ook een nederlandse besloten yahoo groep voor VM-ers, VM-NL. Transigheid komt onder vrouwen veel minder vaak voor dan onder mannen. Ik denk dat dat mede komt omdat mannelijkheid van vrouwen veel meer geaccepteerd wordt dan vrouwelijkheid van mannen.
klazien-sark
dagelijks aanwezig

Bericht door klazien-sark »

Het bestaat wel veel, maar het is minder een issue. Veel minder geldingsdrang, en de gesprekken die men wil voeren zijn veel meer onderling. Het centrum van de v->m wereld in Nederland kun je aantreffen bij het Jongensuur, aka www.continuum.nl Een grote meerderheid daar bestaat uit mensen die de omgekeerde weg volgen. En v->m transen treft je veel aan in de creatieve sector, bijvoorbeeld het transgender filmfestival dat regelmatig in Nederland wordt georganiseerd.
I say to you: Live your life in a loving but courageous way, combining the feminine and the masculine virtues.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Violet Skye schreef:Ik denk dat dat mede komt omdat mannelijkheid van vrouwen veel meer geaccepteerd wordt dan vrouwelijkheid van mannen.
Klopt, volledig waar. Helaas :cry: :evil:
liefs, Josette
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Sharon>ik had een vraagje, ik vroeg me af of hier op deze site ook van vrouw naar mannelijke T's zijn. Ik hoor daar ook weinig van. Vroeg me gewoon af of de vrouwen daar in de minderheid zijn of er niet voor uit durven te komen.

---------wat is je definitie van T's?

VS>Ik denk dat dat mede komt omdat mannelijkheid van vrouwen veel meer geaccepteerd wordt dan vrouwelijkheid van mannen.

---------xou als eerste eens gaan kijken naar de evolutie

shalomm
Plaats reactie