Bezoek.
Moderator: Moderators
Bezoek.
Hoi Allemaal,
Mocht u mij volgende week wanneer ik in het Slingeland ziekenhuis lig willen
bezoeken of een kaartje willen sturen dan kunt u alle benodigde informatie
hierover vinden op de volgende link.
http://www.slingelandziekenhuis.nl/indexbezoeker.html
Ik weet nog niet op welke verpleeg afdeling ik kom te liggen, het lijkt me
derhalve wel verstandig om even naar het Slingeland te bellen voor je een
kaartje stuurt zodat je er ook zeker van kunt zijn dat het werkelijk bij mij
terecht komt.
Mocht u mij volgende week wanneer ik in het Slingeland ziekenhuis lig willen
bezoeken of een kaartje willen sturen dan kunt u alle benodigde informatie
hierover vinden op de volgende link.
http://www.slingelandziekenhuis.nl/indexbezoeker.html
Ik weet nog niet op welke verpleeg afdeling ik kom te liggen, het lijkt me
derhalve wel verstandig om even naar het Slingeland te bellen voor je een
kaartje stuurt zodat je er ook zeker van kunt zijn dat het werkelijk bij mij
terecht komt.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
hoi Joanne.
Ik had gewoon geen zin om het niet verkeerd op te noteren
Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van dwars willen liggen terwijl ik op mijn bureau stoel zit
Dat zal wel aan de moontjes liggen.... zo makkelijk om dit excuus te gebruiken.
Ik had gewoon geen zin om het niet verkeerd op te noteren
Het is waarschijnlijk gewoon een kwestie van dwars willen liggen terwijl ik op mijn bureau stoel zit
Dat zal wel aan de moontjes liggen.... zo makkelijk om dit excuus te gebruiken.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hoi Joanne,
Dank je.
Al moet ik eerlijkheidshalfe wel zeggen dat ik helemaal geen nervositeit of spanning voel. Al zou dat bij zo'n ingrijpende ingreep wel heel normaal zijn. Het enige wat ik merk is dat ik minder goed slaap wat vermoedelijk wel veroorzaakt wordt door dat er toch ergens wel wat spanning in mijn lijf zit. Al voel ik die dan niet bewust.
Misschien is het wel zo dat ik niet zenuwachtig en gespannen ben omdat ik weet dat het de juiste stap is voor mij. Waardoor het weer normaal zou zijn dat ik geen spanning of zenuwen voel.
Dank je.
Al moet ik eerlijkheidshalfe wel zeggen dat ik helemaal geen nervositeit of spanning voel. Al zou dat bij zo'n ingrijpende ingreep wel heel normaal zijn. Het enige wat ik merk is dat ik minder goed slaap wat vermoedelijk wel veroorzaakt wordt door dat er toch ergens wel wat spanning in mijn lijf zit. Al voel ik die dan niet bewust.
Misschien is het wel zo dat ik niet zenuwachtig en gespannen ben omdat ik weet dat het de juiste stap is voor mij. Waardoor het weer normaal zou zijn dat ik geen spanning of zenuwen voel.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hoi Lisette,
Het komende weekeinde hoef ik alleen nog maar te zorgen dat ik alles inpak wat ik mee moet nemen naar mijn moeder en naar het ziekenhuis.
Verder ben ik niet van plan me nog druk te gaan maken over andere zaken, dat wacht wel tot na mijn SRS.
Het zal vast wel allemaal goed gaan.
Het komende weekeinde hoef ik alleen nog maar te zorgen dat ik alles inpak wat ik mee moet nemen naar mijn moeder en naar het ziekenhuis.
Verder ben ik niet van plan me nog druk te gaan maken over andere zaken, dat wacht wel tot na mijn SRS.
Het zal vast wel allemaal goed gaan.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hihihi ja dat had ik nou ook. Ik heb me gewoon drie jaar lang zo intens met die SRS bezig gehouden dat ik toen ik eenmaal weggereden werd naar de operatiezaal geen greintje zenuwen heb gevoeld. Wel een beetje de avond ervoor maar toen voelde ik me ook raar door de lavage. Borrelende buik beetje honger maar net niet enfin je snapt het wel. Maar mooi zo kennelijk ben je er klaar voor en kan ik niets anders doen dan je heel veel succes en sterkte te wensen. (wordt een gewoonte zolangzamerhand)Franciska schreef:Hoi Joanne,
Dank je.