Burka???
Moderator: Moderators
Burka???
Stel je zou herboren kunnen worden. Je kon dan wel geen keuzen maken waar je werd geboren en hoe.
Je zou dan herboren worden als een meisje in een land waar je dan je hele leven een burka aan zou moeten. Wat zou je dan kiezen?
Je zou dan herboren worden als een meisje in een land waar je dan je hele leven een burka aan zou moeten. Wat zou je dan kiezen?
- Chantal C.
- Forumdiva
Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.Joanne schreef:Ik zou nog liever mijn hele leven een burka moeten dragen dan een man zijn. Alleen zou ik die burka willen dragen om mijn eigen religieuze overtuigingen niet omdat mijn man zou vinden dat ik dat moest. Dan had ie aan mij een verkeerde heheheh....
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
- Chantal C.
- Forumdiva
Hehehe precies of een flinke dosis Androcur per dag door het ontbijt en het avondeten gemengd.Violet Skye schreef:Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.Joanne schreef:Ik zou nog liever mijn hele leven een burka moeten dragen dan een man zijn. Alleen zou ik die burka willen dragen om mijn eigen religieuze overtuigingen niet omdat mijn man zou vinden dat ik dat moest. Dan had ie aan mij een verkeerde heheheh....
Hehehe precies of een flinke dosis Androcur per dag door het ontbijt en het avondeten gemengd.[/quote]Joanne schreef:Het idee achter burka's en hoofddoekjes is het rein houden van de gedachten van mannen door te voorkomen dat ze afgeleid worden door vrouwelijk schoon. Oogkleppen zijn dus een veel beter idee.
Die is een goeie. Dan raken die mannen ook niet zo seksueel opgewonden. En voor diegene die het dan nog niet kunnen laten hebben we nog een uiterst 'middel'
liefs, Josette
- Chantal C.
- Forumdiva