Mis mijn piemel soms

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Mis mijn piemel soms

Bericht door Joanne »

Vreemd he nou heb ik altijd zo'n afkeur gehad van mijn mannelijk geslachtsdeel en nu mis ik hem soms wel eens. Natuurlijk het makkelijk plassen als ik uit ben of iets dergelijks maar ook op sexueel gebied. Niet dat ik er wat mee zou willen doen hoor maar wat betreft masturberen was ie toch een stuk handiger dan mijn vagina. Daarnaast was ie toch de enige penis in mijn leven en nu heb ik er geen meer. Wordt tijd dat ik een vriendje krijg:o) Zomaar wat gekke gedachten die wel eens in mij opkomen sinds mijn SRS. For the records ben absoluut geen spijtoptante hoor. Denk dat het een beetje nostalgie is.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Je mag de mijne wel hebben hoor. Als bonus krijg je er 2 noten bij. Gratis af te halen. :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

ik ken dat ik heb er ook wel last van soms. Ik weet niet of zo'n vagina nu wel zoveel beter is dan een peimel. Er zitten aan beide best wel grote nadelen vast.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mmm denk dat als ik een gewone natuurlijke vagina zou hebben dat gevoel een stuk minder zou zijn. Blijft behelpen zo'n bouwdoos.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:Je mag de mijne wel hebben hoor. Als bonus krijg je er 2 noten bij. Gratis af te halen. :wink:
Hehehe thanks but no thanks. Hoef er geen meer. Been there done that:o)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne, de zelfde gedachtjes heb ik nu al, word wel lastig als ik weer door Europa cross met plassen op de smerige truckstops en parkeerplaatsen, en dan de sex :-? , jij valt dan nog op kerels, ik niet zo :roll:
Maarja, ervoor hebben ze ons toen wat meegegeven, toen de natuur ons hersenen heefd uitgevonden, de fantasie namelijk! Ff gebruik ervan maken en het zal wel lukken :wink: 8)

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Re: Mis mijn piemel soms

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Vreemd he nou heb ik altijd zo'n afkeur gehad van mijn mannelijk geslachtsdeel en nu mis ik hem soms wel eens. Natuurlijk het makkelijk plassen als ik uit ben of iets dergelijks maar ook op sexueel gebied. Niet dat ik er wat mee zou willen doen hoor maar wat betreft masturberen was ie toch een stuk handiger dan mijn vagina. Daarnaast was ie toch de enige penis in mijn leven en nu heb ik er geen meer. Wordt tijd dat ik een vriendje krijg:o) Zomaar wat gekke gedachten die wel eens in mij opkomen sinds mijn SRS. For the records ben absoluut geen spijtoptante hoor. Denk dat het een beetje nostalgie is.
Het lijkt me vrij normaal dat, na verloop van tijd als de euforie van hij is eindelijk weg! weggeëbt is, dat je dan soms denkt goh er zaten toch ook wel voordelen aan zo'n ding. Hij heeft er tenslotte in de meeste gevallen wel een flink aantal jaren gezeten. Hoe erg je dat ook vind/vond, je bent er toch een beetje aan gewend geraakt. Een neo vagina blijft behelpen en vergt nogal wat onderhoud, meer dan dat domme ding wat ik nu heb hangen en toch ga ik de boel inruilen. Helaas is dit besef niet veel pre opjes gegund, anders was er wel wat minder haast, ik haat mijn piemel en hij moet er nu af, want ik trek het niet meer. Voor hen zijn deze postings onbegrijpelijk. Tuurlijk heb je haast, maar kijk eens wat je allemaal zelf kunt doen als je je energie steekt in iets anders dan in zelfmedelijden kwaad zijn op de VU en de wachttijden. Die srs komt er wel en tot die tijd is het een beetje behelpen, maar een leven als vrouw is niet onmogelijk. Seks enzo kan wel even wachten, er zijn belangrijkere dingen dan dat. Net zoals de srs niet meer is dan slagroom op de taart.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Bericht door Janiek »

Goh, jullie zijn weer ongelofelijk, net op dit moment met zo'n thread te komen. Dit is één van die punten die mij al een hele poos aan het twijfelen houden, ook al weet ik best wat ik wil.
Deze week in mijn therapie heb ik mezelf uiteindelijk schaakmat gezet en begin ik te beseffen dat ik het niet vol ga houden met voor mezelf een leven tussen de geslachten voor te spiegelen. Vooral oud worden en als man moeten sterven zijn hele erge schrikbeelden. Bijna alsof ik dan voor mezelf zou moeten toegeven dat het niet heb aangedurfd om te leven. Dat ik maar op een bankje zit te duimendraaien en te wachten tot het begint; en dan houdt het zomaar op.

Mijn therapeute zegt dan dat ik teveel in mijn angst blijf zitten. Dat ik die tussenoplossingen zoek omdat niet durf wat ik wil. En ik weet dat dat waar is. Het stelt me alweer een deel gerust dat ik niet de enige ben.

Overkwam het me maar, die gab, door een wonder of een ongeluk: dan kon ik rustig gaan ontdekken wat er allemaal wél kan, zonder me druk te maken dat ik door o zo gelukkig te zijn voortdurend aan mezelf en iedereen moet bewijzen dat ik de goede keuze heb gemaakt. Nou ja, keuze... Ik zie onderhand geen uitweg meer.

Pfff, dit moest me even van het hart.

Groetjes, Jeanet
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: Mis mijn piemel soms

Bericht door Janiek »

petra_ schreef: Seks enzo kan wel even wachten, er zijn belangrijkere dingen dan dat.
Bijvoorbeeld lekker gaan zwemmen met mijn dochters, zonder (figuurlijk) met mijn neus op die bobbel in m'n zwembroek te worden gedrukt en met mijn borsten (die een ander niet ziet, maar ik wel voel) bloot te lopen en door iedereen als man te worden gezien.

Jeanet
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Wie weet is het wel gewoon een kwestie van wennen, aan zo'n nieuwe doos. :-? :-?
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 15:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Mis mijn piemel soms

Bericht door Carola-Voorvelt »

Hai Joanne,

Vreemd vind ik het niet ... ik hoor het wel eens vaker.
Maar plassen op een dames toilet spreekt mij meer aan ipv staan te plassen in die stinkbakken op heren toileten als voorheen.

Tja en op sexueel gebied voorheen was het bij mij die verticale saaie (lange) bewegingen en nu heerlijke korte sensuele bewegingen verticaal en horizontaal en euuhh vaginaal.
Maar oké ieder individueel is anders op erotisch vlak, en ervaard het op haar eigen mannier.

Missen nee echt niet, vanaf dag één tot heden.

Liefs Carola
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hihihi leuke reacties dames. Moet trouwens zeggen dat ondanks dat het met sex soms behelpen is het met masturberen en klaarkomen toch veel intenser is dan voor heen. Ga daar ook nog een draad aan wijden denk ik maar dat komt nog wel. Enneh Mara wat dat staand plassen betreft daar heb je tegenwoordig plasgootjes voor. En Carola inderdaad die damestoiletten zijn een stuk prettiger dan die stinkende herenkrengen. Ging trouwens als man al naar dames toiletten als ik ergeen problemen mee kreeg. In onze plaatselijke discotheek was ik de enige man die dat mocht maar de toiletjuffrouw van die tent kent me dan ook heel goed en snapte het precies :D
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

In de diskotheken war ik al zo lang kom, zijn er un heleboel mannen die niet op mannenplee gaan, maarja, daar ga je op de plee waar je trekjes en uiterlijk bij passen en dat is soms best verwarrend voor mensen die niet zo vaak in die tenten uithangen :wink:

Joanne, en als roadprofie weet ik ook de schoneren plekken te vinden 8)
Ik pas me niet aan, aan de schandalige hygenische situatie in vreemde landen, kan ik dan namelijk beter niet onder het mes gaan :roll: andere vrouwen redden zich ook, dus zal ik het ook kunnen :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Carola-Voorvelt
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 15:47
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Carola-Voorvelt »

Ik plaste al als klein kind zittend. Hmmm ga weer eens een toppic openen "plassen" :o
En wat denk je .. nu er rijen staan bij de dames toiletten, schiet ik wel eens de heren toilet op :oops: maar dan op een Franse mannier :lol:

Liefs Carola
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Carola, wat is de franse manier op een herenplee te gaan :roll:

Mara, weer wat blond blijkbaar :-?
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie