Virgin
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Virgin
Iemand wel eens bij Virgin geweest?
Op de een of andere manier ben ik wel nieuwsgierig, aan de andere kant ben ik ook een beetje bang dat ik bij een theekransje terecht kom. Daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Op de een of andere manier ben ik wel nieuwsgierig, aan de andere kant ben ik ook een beetje bang dat ik bij een theekransje terecht kom. Daar heb ik totaal geen behoefte aan.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: Virgin
Ben er al weer een behoorlijke tijd terug een keer of drie geweest Chantal en vond het niet geweldig.Chantal C. schreef:Iemand wel eens bij Virgin geweest?
Verzameling van "zoekenden" en post-ops die de weg in het leven niet echt kunnen vinden. Maar je kunt ook geluk hebben en er een leuk kontakt aan over houden. Gewoon eens gaan en je eigen mening vormen.
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik ben er in mijn pre-op tijd vaak geweest en heb er inderdaad leuke contacten aan over gehouden daarnaast heb ik veel aan de besproken onderwerpen gehad. Maar het echt leuke van Virgin vond ik de afterparties bij een van de bezoekers. Dat was de hoofdreden dat ik er heen ging. Verder ben ik van mening dat je pas zeker weet of je er wat aan hebt als je het een keer bezocht hebt. Voor sommige mensen een aanrader voor andere niet interessant maar 1 bezoekje kan geen kwaad om je licht op te steken. Al is het alleen maar om te kunnen onderbouwen waarom je het niets vind.
Ik ga er elke maand heen en vindt de negatieve reacties over virgin totaal onterecht ik ga er graag heen en ik ben ook zeker de weg in het echte leven niet kwijt.
Het is ook zeker niet zo dat ik me schaam omdat ik nog naar virgin durf te gaan.
Of je het een theekransje vindt mag je uiteraard helemaal zelf weten maar bedenk wel dat je hier pas over kunt oordelen als je er werkelijk geweest bent dus Chantal als je echt erachter wilt komen of het wel of niet jouw soort cluppie is moet je gewoon een keer zonder vooroordelen langs komen.
ik hou zelf niet van T&T avonden want daar voel ik me gewoon niet thuis dat betekend echter niet dat ik alle T&T avonden maar ga lopen afkraken alsof daar alleen een stel zielige travo's die daar een keer per maand bij elkaar komen om in vrouwen kleding over voedbal, auto's en andere manne onderwerpen te gaan kletsen.
Het is ook zeker niet zo dat ik me schaam omdat ik nog naar virgin durf te gaan.
Of je het een theekransje vindt mag je uiteraard helemaal zelf weten maar bedenk wel dat je hier pas over kunt oordelen als je er werkelijk geweest bent dus Chantal als je echt erachter wilt komen of het wel of niet jouw soort cluppie is moet je gewoon een keer zonder vooroordelen langs komen.
ik hou zelf niet van T&T avonden want daar voel ik me gewoon niet thuis dat betekend echter niet dat ik alle T&T avonden maar ga lopen afkraken alsof daar alleen een stel zielige travo's die daar een keer per maand bij elkaar komen om in vrouwen kleding over voedbal, auto's en andere manne onderwerpen te gaan kletsen.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Lisette,
Ik ben overigens wel blij dat jij geen oordeel geeft over de mensen die naar virgin toe gaan.
Chantal zou gewoon zelf moeten gaan kijken waar zij zich het meeste thuis voelt, en niet moeten af gaan op de meningen van anderen.
Dat jij virgin crap vindt is je goed recht, ik ben het daar natuurlijk niet mee eens, maar ik zal dan vermoedelijk wel in het hokje "theetante" passen waardoor ik het bij virgin wel gezellig vindt.Lisette schreef:Virgin is crap kun je beter naar Humanitas Rotterdam gaan als je dan toch naar zo'n bijeenkomst groep wil.
Ik ben overigens wel blij dat jij geen oordeel geeft over de mensen die naar virgin toe gaan.
Chantal zou gewoon zelf moeten gaan kijken waar zij zich het meeste thuis voelt, en niet moeten af gaan op de meningen van anderen.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ieder zijn/haar eigen meug!
Ik ben ook een paar keer bij zo'n bijeenkomst geweest. Voor mezelf vondt ik het drie keer niets (niet dat ik het afkeur) maar ik heb een uitbundig leven en dat was al voor mijn SRS.
Ik sta met beiden benen in de maatschappij, en haal mijn vertier wel elders. Celin(tje) zingt erover - I'am alive ..
Daarnaast sluit ik me bij Joanne aan "je kan pas oordelen als je er zelf één keer bent geweest" Niet te min voor anderen personen kan het fijn zijn om daar eens per maand naar toe te gaan.
Zo en ik ga weer effe stappen
Ik ben ook een paar keer bij zo'n bijeenkomst geweest. Voor mezelf vondt ik het drie keer niets (niet dat ik het afkeur) maar ik heb een uitbundig leven en dat was al voor mijn SRS.
Ik sta met beiden benen in de maatschappij, en haal mijn vertier wel elders. Celin(tje) zingt erover - I'am alive ..
Daarnaast sluit ik me bij Joanne aan "je kan pas oordelen als je er zelf één keer bent geweest" Niet te min voor anderen personen kan het fijn zijn om daar eens per maand naar toe te gaan.
Zo en ik ga weer effe stappen
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Ik ben er vanaf vorige jaar mei/juni ook een paar keer geweest en in het begin is het nog allemaal nieuw en interessant en heb ik veel gehad aan de opbeurende en steunende woorden en (even grof) dat ik mezelf kon vergelijken met anderen ts meiden waar ik nu stond en in welke valkuilen ik vooral niet moest stappen.
Tot een maand of 5 terug toen ik in ene keer zoiets had van 'wat doe ik hier, dit is niet mijn wereldje!' En sidnsdien heb ik de behoefte niet meer gevoeld. Dus zal ik er wel uitgegroeit zijn.
Tot een maand of 5 terug toen ik in ene keer zoiets had van 'wat doe ik hier, dit is niet mijn wereldje!' En sidnsdien heb ik de behoefte niet meer gevoeld. Dus zal ik er wel uitgegroeit zijn.