![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
Groetjes Adeline
Moderator: Moderators
Ik denk dat je maar snel al die dragqueens op het Internet op de hoogte moet stellen van je bevindingen, en ze op moet dragen onmiddelijk te stoppen met zichzelf dusdanig te benoemen en daar in enkele gevallen nog hun geld mee te verdienen ook, de bedriegers!Adeline_ schreef:Ik ben van mening dat het woord dragqueen verkeerdelijk gebruikt wordt voor travestie's die shows doen.Als showgirl uitgedoste persoon wordt dus ten onrechte tot dragqueen getorpeteerd.Dit terwijl een dragqueen heel iets anders is.Het zijn de mannen die zich sminken en kleden als een vreemd wezen en meestal te zien zijn in optochten of in disco's .Een echt mooi voorbeeld zijn de Miss World Dragqueen verkiezingen die regelmatig gehouden worden op Gran Canaria.Wat je daar ziet optreden ijn dragqueens en geen travestie's.Ik ben vroeger ook een tijdje dragqueen geweest dus ik weet waarover ik praat.![]()
Groetjes Adeline
So, what ?Adeline_ schreef:Ik ben van mening dat het woord dragqueen verkeerdelijk gebruikt wordt voor travestie's die shows doen.
Hmmm dan ken jij ook vast wel Wasteland. Ook daar zie je uitgedoste mannen en vrouwen JUST GREAT om te zien. Ik deel je mening in deze.Adeline_ schreef:Ik ben vroeger ook een tijdje dragqueen geweest dus ik weet waarover ik praat.![]()
Groetjes Adeline