Over het leven in twee werelden.
Moderator: Moderators
Over het leven in twee werelden.
Het dilemma:
Op de momenten (soms dagen) dat ik verander in Petrushka ben ik zielsgelukkig en wil nooit meer terug. Zo overtuigd dat dit is wie ik ben. Zo compleet. Wil dan ook iemand ontmoeten maar durf nimmer. Zelfs niet in het openbaar begeven, bang om doorzien te worden. Ik kijk in de spiegel en zie een mooie vrouw. Maar kan het met niemand delen.
Vaak fantaseer ik over hoe m'n leven eruit zou zien als ik zou veranderen in een vrouw. Als man ben ik erg succesvol in wat ik doe en zou dat niet als vrouw kunnen klaarspelen. Niet dat ik fysiek zwaar werk doe ofzo, ik raak als vrouw door mezelf afgeleid. Te bewust van mezelf. Ik heb het geprobeerd. Als man vraag ik me telkens weer af wat me bezielde de avond ervoor. Als vrouw telkens weer waarom ik niet vaker vrouw kan zijn. Soms droom ik over een godswonder waardoor ik 24 uur lang een echte vrouw mag zijn. Wat doe je in dat etmaal?
Ik heb zoveel vragen dat het me vrijwel continu bezig houdt.
Zijn er mensen die zich hier in vinden? (vast wel)
Petrushka
Op de momenten (soms dagen) dat ik verander in Petrushka ben ik zielsgelukkig en wil nooit meer terug. Zo overtuigd dat dit is wie ik ben. Zo compleet. Wil dan ook iemand ontmoeten maar durf nimmer. Zelfs niet in het openbaar begeven, bang om doorzien te worden. Ik kijk in de spiegel en zie een mooie vrouw. Maar kan het met niemand delen.
Vaak fantaseer ik over hoe m'n leven eruit zou zien als ik zou veranderen in een vrouw. Als man ben ik erg succesvol in wat ik doe en zou dat niet als vrouw kunnen klaarspelen. Niet dat ik fysiek zwaar werk doe ofzo, ik raak als vrouw door mezelf afgeleid. Te bewust van mezelf. Ik heb het geprobeerd. Als man vraag ik me telkens weer af wat me bezielde de avond ervoor. Als vrouw telkens weer waarom ik niet vaker vrouw kan zijn. Soms droom ik over een godswonder waardoor ik 24 uur lang een echte vrouw mag zijn. Wat doe je in dat etmaal?
Ik heb zoveel vragen dat het me vrijwel continu bezig houdt.
Zijn er mensen die zich hier in vinden? (vast wel)
Petrushka
Petrushka, voor mij ligt het wel anders omdat ik vrouw ben. Maar had laatst een discussie met denise over dit thema, dat ik weleens een dag man zou willen zijn. Om andere reden dan jij nu beschrijft. Willen weten hoe men je dan benadert, hoe het is om met mannen te werken ect. Wat je schrijft dat je je bewust bent van het vrouwzijn, de momenten dat je gekleed bent als vrouw, dat heb ik soms. Wanneer ik b.v nieuwe kleren aan heb dan voel ik mij bijzonder, een gevoel van intensiteit die ik niet in woorden kan vangen. Ben benieuwd naar de reaktie's van anderen hier op het forum. groeten elsa
Het zou voor mij een gewone dag worden, puur omdat er toch de dagelijkse dingen gedaan moeten worden. Wel zou ik wat vaker hier en daar mijn lichaan betasten of het wel waar zou zijn.
Je hoort toch ook als vrouwen een dag man zouden zijn ze maar een ding willen doen in ieder geval, en dat is tegen een boom aan plassen. Wat ik me ook wel voorstellen.
Enjoy
Je hoort toch ook als vrouwen een dag man zouden zijn ze maar een ding willen doen in ieder geval, en dat is tegen een boom aan plassen. Wat ik me ook wel voorstellen.
Enjoy
enjoy the life you chose to live
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik zou vooral de dagelijkse dingen doen. En me dan heel gelukkig voelen!
Elsa, wat jij beschrijft herken ik helemaal. Bij mannenkleren heb ik dat nooit gehad (mannenkleren kopen was vooral vervelend en moest vooral zo snel mogelijk gebeuren), bij vrouwenkleren vind ik het heerlijk om mij mooi te voelen!
Groetjes,
Frederique
Elsa, wat jij beschrijft herken ik helemaal. Bij mannenkleren heb ik dat nooit gehad (mannenkleren kopen was vooral vervelend en moest vooral zo snel mogelijk gebeuren), bij vrouwenkleren vind ik het heerlijk om mij mooi te voelen!
Groetjes,
Frederique
Hi, Petruska
veranderen in een vrouw voor 24 uur.
ik denk als je door wat voor wondertje 24 uur vrouw zou zijn je waarschijnlijk zo verwonderd zou zijn met het nieuwe onbekende dat je niet zou weten hoe ermee om te gaan en voordat je het goed en wel besefte, dat die 24 uur al voorbij waren.
Je presenteren aan bekenden:
de buren, zien niks want die zeggen alleen maar "goeie morgen" zonder je aan te kijken, zoals altijd.
een goede vriend, die geloofd niet dat jij het bent, hij keek altijd al tegen je op omdat je zo "mannelijk" was, dus dit is onmogelijk.
je familie, denk dat je een "look a like" heb ingehuurd als travestiet,
Dus dan na al deze ervaringen van niet herkent to worden gefrusteerd taartjes eten en wat de meeste vrouwen graag doen, lekker winkelen, (houd er rekening mee dat na 24 uur je weer een wat andere maat en vormen hebt), naar de kapper, maskertje, nageltjes enz. en een leuke foto sessie (eventueel DVD) als aandenken.
Je ziet ik heb wat gebrek aan fantasie anders zou ik wel iets meer uit zo een dag halen, dus ik vrees dat ik hiervoor ook weer niet in aanmerking kom, maar zeker weten er zijn best andere leuke dingen te doen in 24 uur, it could be the time of your "lijf".
groetjes , Adriana
veranderen in een vrouw voor 24 uur.
ik denk als je door wat voor wondertje 24 uur vrouw zou zijn je waarschijnlijk zo verwonderd zou zijn met het nieuwe onbekende dat je niet zou weten hoe ermee om te gaan en voordat je het goed en wel besefte, dat die 24 uur al voorbij waren.
Je presenteren aan bekenden:
de buren, zien niks want die zeggen alleen maar "goeie morgen" zonder je aan te kijken, zoals altijd.
een goede vriend, die geloofd niet dat jij het bent, hij keek altijd al tegen je op omdat je zo "mannelijk" was, dus dit is onmogelijk.
je familie, denk dat je een "look a like" heb ingehuurd als travestiet,
Dus dan na al deze ervaringen van niet herkent to worden gefrusteerd taartjes eten en wat de meeste vrouwen graag doen, lekker winkelen, (houd er rekening mee dat na 24 uur je weer een wat andere maat en vormen hebt), naar de kapper, maskertje, nageltjes enz. en een leuke foto sessie (eventueel DVD) als aandenken.
Je ziet ik heb wat gebrek aan fantasie anders zou ik wel iets meer uit zo een dag halen, dus ik vrees dat ik hiervoor ook weer niet in aanmerking kom, maar zeker weten er zijn best andere leuke dingen te doen in 24 uur, it could be the time of your "lijf".
groetjes , Adriana
Nou, ik denk dat ik me geen raad zou weten. Niet met het onbeschrijfelijke geluksgevoel dat ik verwacht te ervaren, maar vooral niet met het besef dat het na die 24 uur weer over zou zijn.
<<groeten
<<groeten
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Ik denk dat dit het antwoord is dat ik gegeven zou kunnen hebben. Ik heb de poll dan ook niet ingevuld.Janiek schreef:Nou, ik denk dat ik me geen raad zou weten. Niet met het onbeschrijfelijke geluksgevoel dat ik verwacht te ervaren, maar vooral niet met het besef dat het na die 24 uur weer over zou zijn.
Maar ik denk dat ik een vrije dag zou nemen en een dag eens heerlijk shoppen, tussendoor verwennen, en wat er 's avonds zou kunnen gebeuren? Ik ben niet het type dat na de eerste avond gelijk met iemand het bed induikt. Maar ik zou wel lekker uitgaan denk ik.
Cyn.
- mireille
- Eredivisie
Ik heb gekozen voor gewoon de dagelijkse dingen, ik probeer als T* zowiezo al voor passabel te gaan, en als zo'n wens in vervulling zou gaan, tja
't vervelende alleen is dat
a) je krijgt op de bewuste dag allemaal vragen over wie ben je ?
b) je krijgt op de bewuste dag erna allemaal vragen over wie was dat ?
(of zijn geen vragen daarover incluis hahaha )
't vervelende alleen is dat
a) je krijgt op de bewuste dag allemaal vragen over wie ben je ?
b) je krijgt op de bewuste dag erna allemaal vragen over wie was dat ?
(of zijn geen vragen daarover incluis hahaha )
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Grappig, jij neemt het in eerste instantie net zo serieus als ik, maar blijft niet in zo'n radeloosheid steken .Cynthia schreef: Maar ik zou wel lekker uitgaan denk ik.
In mijn fantasie kwam ook wel zoiets op: het lijkt net op het sprookje van Assepoesters, dus de goede afloop zit 'm dan toch in te zorgen dat je uitgaat en ergens je glazen muiltje ziet kwijt te raken....
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik ook hoor, heb de zelfde droom en leef hem ook, al heel langPetrushka schreef:Soms droom ik over een godswonder waardoor ik 24 uur lang een echte vrouw mag zijn.
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--