Hoi allemaal,
Vandaag had ik een brief van mijn huisarts in de brievenbus liggen. hij schrijft hierin dat hij per 1 april stopt met zijn praktijk en dat we vanaf die datum bij een andere terecht kunnen. Hij geeft nog wel een afscheidsreceptie waarbij ook zijn plaatsvervanger aanwezig zal zijn.
Ik sprong nog net geen gat in de lucht maar ik ben hier wel hel erg blij mee. Hopelijk is zijn plaatstvervanger ruimdenkender.
Groetjes,
Franciska.
Eindelijk pensioen voor mijn huisarts.
Moderator: Moderators
Eindelijk pensioen voor mijn huisarts.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hoi Franciska.
ALs jij zo tegenover je huisarts stond, had je dan niet de mogelijkheid om naar een andere over te stappen? De basis moet toch vertrouwen zijn?
Zelf heb ik dan wel geen geweldige huisarts, maar ik vertrouw hem wel (al zal ik altijd kritisch blijven tegenover artsen en uitleg vragen waarom iets wel of iets juist niet). Maar als ik jou zo lees, had je dat ook niet.
ALs jij zo tegenover je huisarts stond, had je dan niet de mogelijkheid om naar een andere over te stappen? De basis moet toch vertrouwen zijn?
Zelf heb ik dan wel geen geweldige huisarts, maar ik vertrouw hem wel (al zal ik altijd kritisch blijven tegenover artsen en uitleg vragen waarom iets wel of iets juist niet). Maar als ik jou zo lees, had je dat ook niet.
Cyn.
Hoi Cynthia,
Het was inderdaad niet mogelijk om naar een andere huisarts te gaan.
We tolereerden elkaar en meer was er niet hij is verplicht om mij goede zorg te geven en dat was voor mij het enige reden waar ik op vertrouwde. Gelukkig heb ik hem aleen afgelopen jaar even nodig gehad voor iets onbelangrijks.
Het was inderdaad niet mogelijk om naar een andere huisarts te gaan.
We tolereerden elkaar en meer was er niet hij is verplicht om mij goede zorg te geven en dat was voor mij het enige reden waar ik op vertrouwde. Gelukkig heb ik hem aleen afgelopen jaar even nodig gehad voor iets onbelangrijks.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day