foto's bij het profiel

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
precilla
is nieuw hier

foto's bij het profiel

Bericht door precilla »

een profiel met een foto erbij is altijd heel leuk, zo krijg je meteen een beeld van de persoon waarvan je een profiel leest. Maar wat bezield sommigen toch om steeds foto's te plaatsen waarop ze afgebeeld staan in een liefst zo erotisch mogelijk lingerie pakje en een uitdagende houding. Hebben ze daar een bedoeling bij? Hoe komt deze website dan over bij een toevallige bezoeker? lokt dit niet de zo ongewenste Lovers op de chatbox? En welk beeld krijgen de leefgezellen van de trav, tg of ts dan niet wanneer zij ( op zoek naar informatie) dergelijke foto's zien.
Volgens mijn ( weliswaar bescheiden) mening doen we onszelf daar zeker geen goed bij wat de appreciatie van de buitenwereld betreft.
:oops:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Precilla

Ik ben het helemaal met je eens over die foto's.
Maar zolang die foto's geen aanstoot geven, vind ik niet dat je ze moet weren. Tenslotte beleeft iedereen het op zijn eigen wijze.
Het neveneffect kan zijn dat je mensen afschrikt die zoekende zijn, of mensen aantrekt die daar juist naar op zoek zijn. Maar zouden zij het daarom niet op hun eigen wijze mogen beleven?
Cyn.
precilla
is nieuw hier

Bericht door precilla »

Ah, natuurlijk wil ik niemand het recht op een eigen beleving ontnemen. Ook ik waag me wel eens aan een pikant fotootje, maar deze ga ik niet op een website gaan plaatsen. Misschien is er wel nood aan een website om dergelijk foto's op te plaatsen , misschien bestaan deze reeds. Maar wat ik eigenlijk bedoel is als we de link naar sex ( die door de maatschappij, wat ons betreft, nogal negatief bekeken wordt) niet zo gaan uitsmeren en als we ook nog iets minder provocerend te werk gaan, bestaat wellicht de kans op een betere aanvaarding van onze geaardheid.
Dit in plaats van de werwarring die door dergelijke uitingen wordt teweeg gebracht.
Voor alle duidelijkheid, het is zeker niet mijn bedoeling om hiermee sommigen te kwetsen of te bekritieseren. Indien ik dit wel doe AUB sorry daarvoor en vergeef het me.
Groetjes
precilla
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Zucht... een paar andere draadjes gaan er ook min of meer over.

Persoonlijk ben ik er wel voor dat een foto eerst wordt gemoderated voordat deze geplaatst kan worden, dat zou al een hoop ellende schelen.

En als er op televisie geen onthoofdingen te zien zijn, dat vindt je het wel op t.org :cry:

En jezelf sensueel op foto zetten hoeft nog niet te betekenen dat je jezelf in je hemd te kijk gaat zetten.

Het trekt alleen maar van dat soort mensen die dan ook nog eens om de haverklap veren in elkaars **** gaan steken en dan nog in gebrekkig nederlands ook.

Vervelend maar ik kan me voorstellen dat het voor de organisatie vechten tegen de bierkaai is, en wellicht is hetgene wat we zien slechts een topje van de ijsberg om een vrijwilligster net even brood was wezen smeren :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie