Mensen confronteren met je T-zijn?

Algemeen

Moderator: Moderators

Wie heeft ook wel eens zo iets gedaan als in onderstaande citaat en vooral ook, wie niet?

Meerdere malen gedaan
14
34%
Wel eens gedaan
10
24%
Niet gedaan, maar wel over gedacht
17
41%
 
Totaal aantal stemmen: 41

kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Mensen confronteren met je T-zijn?

Bericht door kim dietrich »

Maruscha schreef:
Wat ik zelf als TV wel eens deed, en wat ook anderen op dit forum ook wel eens lijken te doen, was het 'bewust' opzoeken van een confrontatie. Nu klinkt dat heel zwaar, mar het kan bijvoorbeeld zo iets simpels zijn als 'en femme' naar je lokale buurtsuper gaan. Een kennis van me is ooit als vrouw naar de verjaardag van zijn nichtje gegaan (zij wist er overigens van), niet omdat hij echt die behoefte had om daar zo te zijn, maar gewoon om als het ware een bepaald punt te maken, om zijn t-zijn in de openheid te brengen.
Als je dit niet herkent, stem dan s.v.p. toch even.

Groetjes, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Meerdere malen, Kim.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Kathleentje
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: di dec 06, 2005 9:37
Locatie: België

Bericht door Kathleentje »

Wel Kim, wel over gedacht, maar nog niet gedaan. Het ligt nog te gevoelig momenteel. :cry:
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Kim ik doe dit wel als ik thuis als vrouw gekleed ben en er komt iemand aan de deur dan gaat die gewoon half open en is het een bekende dan mag die er ook in komen. Ze zien me dan als vrouw. Ook ben ik als vrouw bij een nichtje van mij( zij zijn op de hoogte van mijn Man/vrouw leven) koffie wezen drinken. Daar hadden ze me nog nooit als vrouw gezien.

Maar je moet het ook tijd gunnen. Niet iedereen kan er direct mee uit de voeten.

Groetjes Bea.
Ps voor een ieder zalig over de drempel.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Tja, ik confronteer sommigen wel, ja. Maar bij mij ligt dat ook heel anders - ik leef nu gewoon als vrouw, en anderen zullen daar - goedschiks of kwaadschiks - toch aan moeten wennen. Met name degenen die ik al heel lang ken hebben er soms moeite mee, en dan laat ik 'de-geleidelijk-aan-strategie' varen en kies ik bewust voor de confrontatie. Soms komt dat hard aan, soms zegt men dat het achteraf gezien best wel meeviel.

Liefs,

Kitty.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Kitty Mermaid schreef:Tja, ik confronteer sommigen wel, ja. Maar bij mij ligt dat ook heel anders - ik leef nu gewoon als vrouw, en anderen zullen daar - goedschiks of kwaadschiks - toch aan moeten wennen. Met name degenen die ik al heel lang ken hebben er soms moeite mee, en dan laat ik 'de-geleidelijk-aan-strategie' varen en kies ik bewust voor de confrontatie. Soms komt dat hard aan, soms zegt men dat het achteraf gezien best wel meeviel.

Liefs,

Kitty.
Helemaal mee eensch.:)
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

mensen confronteren met je T-zijn.

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Hier be_van de zee,
Heb dat ook eens zoiets gedaan,maar zeer goed over nagedacht,hoe ik het aan boord ging leggen.
Is dan ook al een jaartje geleden,maar de scene zat goed in elkaar.
Het ging over het volgende:
Bij het binnenrijden van mijn gemeente , is er een hoerenkotje.
Ik daarbinnen als travestie,mooi opgetut,beleefd goedenavond gezegd.
De dienster achter de bar vroeg aan mij wat ik ging drinken:een fruitsap.
Na een 10-tal minuten kwam 1 van de diensters met de vraag:
Mogen wij ook eens iets meedrinken van jou,waarop Bé direkt van antwoord was:Aan een dame vraag je dat niet!!!!!!!
Was rap weer terug op de plaats van waar ze kwam.
Je kan geloven veel pret gehad dan,maar mocht het alleen niet laten blijken.
Heb dan uiteindelijk mijn fruitsap betaald en weggegaan,wel niet meer binnen geweest aldaar.
Dat is mijn ervaring,maar als je dit doet met meerdere travesties,moet het nog leuker overkomen,ook niet met teveel.
Verder de vriendelijke groetjes van Bé-ke,doei..............
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Hey Be van der Zee, hoe gaat het er mee?
Grappig verhaal, niet echt doorsnee
Anyway ..

Wat ik bedoelde in de door Kim aangehaalde tekst was het confronteren van mensen die je ook daadwerkelijk kennen; zo ben ik enkele jaren geleden een paar maal als vrouw naar de AH geweest waar ik altijd mijn boodschappen deed, en heb afgerekend bij mijn 'vaste' cassiere.

Dus tenzij jij vaste klant bent bij dat 'hoerenkotje', hebben we het toch echt over iets anders ..
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Er is bij het maken van de alternatieven kennelijk wat mis gegaan, want ik had natuurlijk een 4-de antwoord willen opnemen: Niet gedaan, ook niet over nagedacht. Sorry! We moeten het er nu maar mee doen.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Erotic Esther
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: di dec 27, 2005 11:51

Bericht door Erotic Esther »

ik ga als esther gewoon naar cdezelfde tenten waar ik als man ook kom n dat betekent dat ik iedere keer wel mensen confronteer met deze kant van me. pas kwam ik een ex van me tegen die echt van niets wist en er eerst best wel moeite mee leek te hebben. Later op de avond kwam ze toch naar me toe om te zeggen dat ze vond dat ik er erg goed uitzag en vroeg ze zelf of ze het rokje wat ik aanhad een keer mocht lenen 8)

Ik ga wel meestal naar feesten toe waar wat meer mag en kan, weet ook niet of ik dit zo zou doen als ik kans hadf op problemen ofzo. en het scheelt dat dit voor mij puur een hobby is denk ik en niet meer dus als ik naar een feest wil waar ze esther mischien niet zouden accepteren ga ik dus gewoon niet als esther, simpel zat ;)
Hoi ik ben Erotic Esther - party animal in minirok!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hoi allemaal.

Leuke poll aangezien het juist hetgeen is ik dagelijks doe. Ik leef in de stad waar ik ook als man geleefd heb en waar ik ook omgegaan ben. daarnaast heb ik een broertje dood aan dat mannetje vrouwtje gedoe. TT was het geloof ik. Trotse Trans en dat draag ik uit:)
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Hallo Joanne,

maar ga je bewust naar bepaalde plaatsen toe om mensen als het ware even met je persoon te confronteren? En hebben mensen in jouw geval door dat je geen biovrouw bent of moeten ze dat weten omdat ze je kennen?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
stefanietje
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: do jan 12, 2006 13:34
Locatie: gent
Contacteer:

Bericht door stefanietje »

heb er ook al eens aan gedacht,maar nog nooit gedaan.
dat komt nog wel,als de tijd er rijp voor is. :lol: :lol: :oops:
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

TV-Bea schreef:Wel Kim ik doe dit wel als ik thuis als vrouw gekleed ben en er komt iemand aan de deur dan gaat die gewoon half open en is het een bekende dan mag die er ook in komen. Ze zien me dan als vrouw.
Hallo Bea,

dat deed ik vroeger ook wel, maar op een gegeven moment kwamen er steeds vaker kinderen uit het dorp die aanbelden met een smoesje om even te kunnen zien wat ik aanhad en of ik verkleed was. Ik ben toen maar opgehouden met dat open doen als ik verkleed was.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

stefanietje schreef:heb er ook al eens aan gedacht,maar nog nooit gedaan.
dat komt nog wel,als de tijd er rijp voor is. :lol: :lol: :oops:
Laat je niet door anderen verleiden, dingen te doen die je anders niet gedaan zou hebben. Vaar lekker je eigen koers, durf jezelf te zijn.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Plaats reactie