Hoi,
willen jullie een leuke en amusante film zien over T-zijn... wel met "Hedwig and the angry Inch" zit je wel goed hoor!!!
Ook voor prachtige muziek en supercoole teksten moet je hier zijn...
Luister maar eens naar nummers zoals
-origin of love
-wig in a box (zo voel ik me soms ook!!!)
TIP: zoek even de songteksten op internet (bv bij google typ je: lyrics hedwig and the angry inch, voor de mp3's: dat weet je wel zeker...)
De rest van de nummers zijn ook zalig!!!
Groetjes
STAR
Hedwig and the angry inch (muziek, teksten en film)
Moderator: Moderators
- thechoices
- daar ben ik weer
Hedwig and the angry inch (muziek, teksten en film)
Tgirl interesse in mooie vrouwelijke T's, tips, trix, msn,...
Ik kocht de DVD 3 weken terug als tweedehands bij een videotheek die opruiming hield. Geweldige film met behalve veel goeie muziek (á la Bowie/ Lou Reed, maar dan steviger) ook een pakkend verhaal, of eigenlijk twee. Die van Hedwig maar ook die van Yithzak, gespeeld door Miriam Shor.
Er komen onderwerpen/dingen naar voren die voor mij zó herkenbaar zijn, plus het feit dat het karakter Yithzak als twee druppels water op de man die ik vroeger uitbeeldde lijkt. Dat laatste was een (licht) schokkende ervaring.
Karin (mijn vrouw) en ik hebben de film nu meer dan 20 keer gezien, waarvan ik het de laatste keren eindelijk droog hield.
Ik herken veel van mezelf terug in de film. Ook omdat ik ooit door het leven ging als (hard)rocker/biker (hoezo overcompensatie?) en in die hoedanigheid was ik drummer in o.a Death-Metal bands en later zanger. Dus touren en optreden met een dubbel gevoel in je lijf/wezen herken ik ook. Het was vroeger voor mij vaak net alsof het publiek voor een ander applaudiseerde., wat ook zo was. Dubbele gevoelens...
Karin en ik hebben een bandje samen met een vriendin van ons. (tegenwoordig speel ik basgitaar) Binnenkort spelen we het nummer "Angry Inch" of "Tear me Down". Of allebei. We vinden het nou eenmaal verschrikkelijk goeie muziek.
Liefs, Wendy.
Er komen onderwerpen/dingen naar voren die voor mij zó herkenbaar zijn, plus het feit dat het karakter Yithzak als twee druppels water op de man die ik vroeger uitbeeldde lijkt. Dat laatste was een (licht) schokkende ervaring.
Karin (mijn vrouw) en ik hebben de film nu meer dan 20 keer gezien, waarvan ik het de laatste keren eindelijk droog hield.
Ik herken veel van mezelf terug in de film. Ook omdat ik ooit door het leven ging als (hard)rocker/biker (hoezo overcompensatie?) en in die hoedanigheid was ik drummer in o.a Death-Metal bands en later zanger. Dus touren en optreden met een dubbel gevoel in je lijf/wezen herken ik ook. Het was vroeger voor mij vaak net alsof het publiek voor een ander applaudiseerde., wat ook zo was. Dubbele gevoelens...
Karin en ik hebben een bandje samen met een vriendin van ons. (tegenwoordig speel ik basgitaar) Binnenkort spelen we het nummer "Angry Inch" of "Tear me Down". Of allebei. We vinden het nou eenmaal verschrikkelijk goeie muziek.
Liefs, Wendy.
"go with you flow"