Treinenbeurs in houten? wie was jij?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Treinenbeurs in houten? wie was jij?
Hoi hoi,
Misschien op het eerste gezicht een vreemd onderwerp hier, maar het volgende houd mij bezig.
Ik was vandaag 7 okt op de treinenbeurs in houten voor mijn hobby.. en ik meen daar een sister, lotgenoot of hoe dat ook het beste klinkt... in iedergeval ik meen daar één van ons te zien, jij had een donkere strokenrok aan met een donkere panty met roze sokjes er over heen aan, je droeg je haar in een staart, en had 2 tassen, je kocht wat spul van Roco meende ik te zien, ik stond in dubio om je aan te spreken maar ik zag je weglopen en doordat ik zelf wat aan het afrekenen was ben je uit het zicht vedwenen.
Ik zou graag willen weten wie jij was, neem aan dat wij dan dezelfde hobby hebben?
Misschien op het eerste gezicht een vreemd onderwerp hier, maar het volgende houd mij bezig.
Ik was vandaag 7 okt op de treinenbeurs in houten voor mijn hobby.. en ik meen daar een sister, lotgenoot of hoe dat ook het beste klinkt... in iedergeval ik meen daar één van ons te zien, jij had een donkere strokenrok aan met een donkere panty met roze sokjes er over heen aan, je droeg je haar in een staart, en had 2 tassen, je kocht wat spul van Roco meende ik te zien, ik stond in dubio om je aan te spreken maar ik zag je weglopen en doordat ik zelf wat aan het afrekenen was ben je uit het zicht vedwenen.
Ik zou graag willen weten wie jij was, neem aan dat wij dan dezelfde hobby hebben?
-
- dagelijks aanwezig
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Een man met lang haar (al dan niet met een baard van drie dagen) valt mij al lang niet meer op. Vooral in mijn studententijd toch vaak jongens met lang haar tegengekomen (vaak waren dat overigens bèta's ), dat het voor mij niet opvallend is. Als het een hele mooie haardos is, dan kijk ik overigens wel met lichte jaloezie, maar dat geldt zeker net zo goed voor vrouwen met mooi lang haar.
Overigens was ik het ook niet op de treinenbeurs, het is alweer lang geleden dat ik op zo'n beurs ben geweest en zeer zeker nooit en femme
Overigens was ik het ook niet op de treinenbeurs, het is alweer lang geleden dat ik op zo'n beurs ben geweest en zeer zeker nooit en femme
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
Slim ben ik he Dat ik dat zo maar door heb. Maar op een treinenbeurs kom je wel een bepaald type mens heel veel tegen en daartussen val ik ook op met mijn blockhead of kuifNancy Koppens schreef:He he.... dat bedoel ik ook meis..........Juliette schreef:Hahaha op een treinenbeurs misschien wel, maar op straat niet echt meer.Nancy Koppens schreef:Hoi Juliette,
Ik was ook als man.... maar heb wel lang haar dat valt ook op.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
-
- dagelijks aanwezig
Hihihihi ja dat klopt helemaal...... komen we mekaar wel tegenJuliette schreef:Slim ben ik he Dat ik dat zo maar door heb. Maar op een treinenbeurs kom je wel een bepaald type mens heel veel tegenNancy Koppens schreef:He he.... dat bedoel ik ook meis..........Juliette schreef: Hahaha op een treinenbeurs misschien wel, maar op straat niet echt meer.
Bedoel je het type met een ingedeukte rand om het hoofd van de conducteurspet, fluitje in de mond, en een spiegelei in de hand ?Juliette schreef:Maar op een treinenbeurs kom je wel een bepaald type mens heel veel tegen en daartussen val ik ook op met mijn blockhead of kuif
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Neenee, vooral het type: bruine schoenen, bruine ribbroek (of een heel lelijke korte broek), geruit overhemd wat eigenlijk iets te groot is omdat ze zelf veel te dun zijn, beetje kalend van boven en verblind door alles wat met treintjes te maken heeft.Dorothy schreef:Bedoel je het type met een ingedeukte rand om het hoofd van de conducteurspet, fluitje in de mond, en een spiegelei in de hand ?Juliette schreef:Maar op een treinenbeurs kom je wel een bepaald type mens heel veel tegen en daartussen val ik ook op met mijn blockhead of kuif
Dorothy.
Hoezo vooroordelen
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"