Fakers tussen de profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Fakers tussen de profielen

Bericht door Nancy Koppens »

Hey hoi,

Ik krijg steeds meer het idee dat er steeds meer fakers met mooie praatjes en nog mooiere foto's bij de profielen komen te staan, ik vind het altijd heel erg leuk te lezen hoe de mensen "de echte sissies" zich vermaken en trots zijn op hun vrouwelijke ik... of ze nu mooi zijn of totaal niet mooi zijn, ieder op hun eigen wijze. Maar vind het triets om te zien dat er mensen zijn die zomaar ergens van het net een foto pikken of een foto van hun (ex)vriendin of zusje plaatsen met een ongelooflijk verhaal erbij..... Vraag me af wat er zo leuk is.... :x
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Elsa schreef:Er zijn profielen bij waarvan ik mij afvraag of ik die wel serieus moet nemen.Van sommige foto's val ik zowat van mijn stoel. Van mijn partergroep raad ik geen enkele vrouw( meer) aan om hier eens te kijken, die schrikken zich een ongeluk. Je legt toch al gauw een link naar je eigen situatie en vraagt je af, zou hij zoiets ook willen doen??Dan vond ik Dirkje wel iewat vreemd, maar beter dan die gebukte 'dames' die zichzelf zo willen laten zien. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Vind uitspraken als respect hebben soms wel moeilijk dan.
groetjes elsa :-?
Dit had ik al eerder geplaatst, vind het ook jammer dat er (vlg. mij) fakers genoeg zijn. Voor de "echte sissies" heb ik respect, de fakers zijn zielig.
elsa
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig

Bericht door Nancy Koppens »

Nu zit er ook weer één op "sexylisa" die heeft uit zichzelf cup B80!! hihihihi maar op de eertse foto was duidelijk een C cup te zien..... nu heeft hij zijn profiel en de foto maar aangepast.... heel heel erg triest
Forumwatch
de baas van de dag

Bericht door Forumwatch »

Wanneer wij bewijs hebben dat een foto niet toebehoort aan degene die een profiel heeft gemaakt (dus dat er in de tekst geen vermelding van "dit is geen foto van mij maar....") dan wordt de desbetreffende profiel onverbiddelijk verwijderd zonder waarschuwing.

Uiteraard hebben wij weleens ook onze twijfels of vermoedens maar zonder bewijs daarvoor lijkt het ons niet terecht om alleen op basis daarvan op te treden. Ook ligt het niet aan ons om alleen op basis van een vermoeden in het openbaar de integriteit van een profielmaker of -maakster in twijfel te trekken. Als men er zeker van is dat een foto fake is, dan kan men het beste een e-mail sturen naar info@travestie.org met een link naar de desbetreffende profiel en een link naar de oorspronkelijke bron van de foto. Hiermee bewijs je ons en alle andere bezoekers een dienst en voorkom je je eigen ergernis.

Bedankt voor jullie medewerking.

Overigens is er een profiel van ene "sexylisa" verwijderd omdat ze zich opgaaf als 24 jaar maar kontakt zocht met 15- en 16 jarigen; of dit hetzelfde persoon betreft kunnen wij niet zeggen omdat ze kennelijk zelf haar profiel heeft besloten te verwijderen.

Travestie.org
Plaats reactie