Morgen moeten in de 3e afleveringvan Beauty en de Nerdde nerds kleding kopen voor de beauty's:
Misschien horen we nog leuke zinnen die wij bij het winkelen kunnen gebruiken.Shoppen
De volgende dag komt Mathias langs om de nerds op te pikken. De heren moeten gaan shoppen voor hun beauty’s. Hun opdracht: koop voor je partner een vrijetijdsoutfit, een avondjurk en een bikini. Makkelijk is anders en ze weten dan ook niet waar te beginnen.
Niemand van de nerds kent de exacte maten van zijn partner, noch de stijl of de smaak. Anton gaat te rade bij de winkeljuffrouw, maar ook zij kan hem niet veel verder helpen… Pieter heeft geen flauw idee wat de cupmaat van zijn partner Marcia is en hij kiest een wel heel kleine bikini…
Catwalk
Terug in de villa moeten de dames als echte modellen de pasgekochte kleding defileren, maar hebben de heren bij hun keuze van de outfits rekening gehouden met de stijl van de beauty’s? Om objectief te kunnen oordelen welke jongen de mooiste en meest gepaste kleding heeft gekocht, komt een professionele jury oordelen: Maaik de Boer, een bekend Nederlands stylist, en Phaedra Hoste, Vlaanderen bekendste topmodel. Elk om beurt defileren de beauty’s op de catwalk. Alleen Marcia is erg onzeker vanwege de te kleine bikini…
Hoe zouden verkoopsters eigenlijk reageren op zinnen als ik ben een nerd en moet een jurk kopen voor mijn beauty of ik doe mee aan een realitysoap en moet een bikini kopen.
Uitzending maandag 13 november om 20:40 op VTM en 21:30 op RTL5
Herhaling dinsdag 14 november om 20:30 op RTL7 en zaterdag 18 november om 19:05 op Kanaaltwee