Nerds kopen kleding voor beauty's

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Nerds kopen kleding voor beauty's

Bericht door Evelieneke »

Het heeft niets met travestie te maken, maar omdat jullie misschien net als ik benieuwd zijn hoe 7 jongens (die weinig of geen ervaring hebben met vrouwen) het er af brengen als ze voor 7 meiden kleren moeten kopen plaats ik het hier.

Morgen moeten in de 3e afleveringvan Beauty en de Nerdde nerds kleding kopen voor de beauty's:
Shoppen

De volgende dag komt Mathias langs om de nerds op te pikken. De heren moeten gaan shoppen voor hun beauty’s. Hun opdracht: koop voor je partner een vrijetijdsoutfit, een avondjurk en een bikini. Makkelijk is anders en ze weten dan ook niet waar te beginnen.

Niemand van de nerds kent de exacte maten van zijn partner, noch de stijl of de smaak. Anton gaat te rade bij de winkeljuffrouw, maar ook zij kan hem niet veel verder helpen… Pieter heeft geen flauw idee wat de cupmaat van zijn partner Marcia is en hij kiest een wel heel kleine bikini…

Catwalk

Terug in de villa moeten de dames als echte modellen de pasgekochte kleding defileren, maar hebben de heren bij hun keuze van de outfits rekening gehouden met de stijl van de beauty’s? Om objectief te kunnen oordelen welke jongen de mooiste en meest gepaste kleding heeft gekocht, komt een professionele jury oordelen: Maaik de Boer, een bekend Nederlands stylist, en Phaedra Hoste, Vlaanderen bekendste topmodel. Elk om beurt defileren de beauty’s op de catwalk. Alleen Marcia is erg onzeker vanwege de te kleine bikini…
Misschien horen we nog leuke zinnen die wij bij het winkelen kunnen gebruiken.

Hoe zouden verkoopsters eigenlijk reageren op zinnen als ik ben een nerd en moet een jurk kopen voor mijn beauty of ik doe mee aan een realitysoap en moet een bikini kopen.

Uitzending maandag 13 november om 20:40 op VTM en 21:30 op RTL5
Herhaling dinsdag 14 november om 20:30 op RTL7 en zaterdag 18 november om 19:05 op Kanaaltwee
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hihihih :D Dat wil ik zien! :D Altijd een grote mond hebben tegen anderen, maar eenmaal gedwongen worden om vrouwen kleding te kopen piepen ze wel anders...

Eens kijken hoe zij zich eruit redden.....

Liefs, Kitty.
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

*voorspeld dat het een groot fisco wordt*

Mannen en vrouwenkleden kopen ? (even travo's en transjes buiten beschouwing gelaten )
Dat gaat NOOOOOIT goed

Mijn vriendje had pas wat voor mij gekocht
Kwam ie nog met de verkeerde maat ondanks ik hem mijn maten gezegd had :-?
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Ik volg het ook, de tweeling was bevriend met een van onze zoons. Geeft een extra kick te zien hoe zij het gaan doen. Deze nerds hebben juist geen grote mond, ze zijn echt wereld ( vrouw) vreemd. Denk niet dat er leuke tips komen :wink:
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

hehe, ik vind die serie wel echt tof :p vraag me af hoe ze zich uit deze situatie gaan redden :lol:

weet iemand trouwens wie er vorige week uit moesten?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Tijn schreef:hehe, ik vind die serie wel echt tof :p vraag me af hoe ze zich uit deze situatie gaan redden :lol:

weet iemand trouwens wie er vorige week uit moesten?
Afbeelding
Deborah en Ivo
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kan wel grappig zijn, maar ik verwacht ook geen goede tips, want volgens mij is de beste tip gewoon jezelf zijn. Je kan natuurlijk wel net doen alsof je voor iemand anders koopt, maar in de praktijk is dat nergens voor nodig. Niemand kijkt er van op hoor als je je kleding zelf koopt.

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Evelieneke schreef:Afbeelding
Deborah en Ivo
stom zeg, ik wou die maffe Herman look-a-lik eruit... vind hem eng :lol:
AfbeeldingAfbeelding
als je ze alletwee ziet lachen hou je ze nauwelijks uit elkaar...
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Evelieneke
dagelijks aanwezig

Niet onze manier van dameskleding dragen
Afbeelding

ze hebben in ieder geval genoeg gekocht
Afbeelding

het resultaat op de catwalk
Afbeelding
Plaats reactie