beenhaar
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
beenhaar
hoi ik ben fabienne
heb alleen een probleempje
hoe kun je het besten je beenhaar camoefleren.?
draag graag pantys maar dan schijnt mijn haar erdoor
dat ziet er niet uit als ik buiten loop toch.?
heb alleen een probleempje
hoe kun je het besten je beenhaar camoefleren.?
draag graag pantys maar dan schijnt mijn haar erdoor
dat ziet er niet uit als ik buiten loop toch.?
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ontharen is uiteraard de beste methode (welke ook je voorkeur heeft), maar als je dat om wat voor reden dan ook niet wil heb ik nog wel een tip voor je.
Huidkleurige panty onder een drukke fantasiepanty en je ziet er niks van. Wel kan er zeker bij langdurig dragen af en toe een haartje naar buiten piepen.
Irene
Huidkleurige panty onder een drukke fantasiepanty en je ziet er niks van. Wel kan er zeker bij langdurig dragen af en toe een haartje naar buiten piepen.
Irene
Kleine stapjes
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Ik heb een poosje crême gebruikt, heel koort de ladyshave, maar die is eigenlijk alleen goed om bij 'achterstallig onderhoud' het grove voorwerk te doen en sinds een tijd gewoon met het mes. Gilette Mach 3. Heb je meteen een goed excuus om te stoppen met drinken.
Sterkte,
Ciska
Sterkte,
Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Zet je dan maar schrap voor een hoop pijnMegan schreef:Ik gebruik ook mach 3 maar ik vind het maar nix dat scheren met een mesje daaronder
En ook mijn benen voelen niet zo lekker aan als dat ik het met VEET ofzo gedaan heb
Maar ik krijg voor kerst een epy lady (althans zoiets) dus komt helemaal goed:D
De eerste keren zijn echt pijnlijk
Ik heb gemengde gevoelens bij mijn epilady
het is fijn dat het zo lang wegblijft, maar mijn huid raakt er enorm geirriteerd van en ziet er lang niet uit
Mischien gaan harsen
Heb dat eens voor mun rug gedaan en dat gaf goede resultaten
Ik heb met zo'n apparaat een keer mijn baardharen (toen ik die nog had) ge-epileerd. Zelfs dat is nog uit te houden.tijgertje schreef:Zet je dan maar schrap voor een hoop pijnMegan schreef:Ik gebruik ook mach 3 maar ik vind het maar nix dat scheren met een mesje daaronder
En ook mijn benen voelen niet zo lekker aan als dat ik het met VEET ofzo gedaan heb
Maar ik krijg voor kerst een epy lady (althans zoiets) dus komt helemaal goed:D
De eerste keren zijn echt pijnlijk
Ik heb gemengde gevoelens bij mijn epilady
het is fijn dat het zo lang wegblijft, maar mijn huid raakt er enorm geirriteerd van en ziet er lang niet uit
Mischien gaan harsen
Heb dat eens voor mun rug gedaan en dat gaf goede resultaten
Onderbenen doe ik ook altijd met een silk epil, ook mijn armen. Bovenbenen met een silk epil is heel erg pijndelijk.
de ontharingscreme van het kruidvat. . . super, in combi met een ladyshave voor een tussendoortje. . . (die nieuwe philips die op een scheermes lijkt. . .erg goed)
ze hebben nu ook een bikini-lijn-creme. . .
geeft bij mij betere resultaten dan veet, das erg agressief.
in plaats van die onhandige plastic schrapertjes gebruik ik een oud mes uit de besteklade, gewoon zo'n best wel bot mes waarmee je je brood smeert, ze vliegen eraf zo>>>> en je vel word zo ook niet rood.
groetjes suus.
ze hebben nu ook een bikini-lijn-creme. . .
geeft bij mij betere resultaten dan veet, das erg agressief.
in plaats van die onhandige plastic schrapertjes gebruik ik een oud mes uit de besteklade, gewoon zo'n best wel bot mes waarmee je je brood smeert, ze vliegen eraf zo>>>> en je vel word zo ook niet rood.
groetjes suus.
-
- is nieuw hier