onverwacht bezoek

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

onverwacht bezoek

Bericht door dhiamara »

Gisteravond zat ik op de computer te werken gekleed in zwarte broek, topje en daarover heen een groene blouse, nageltjes gelakt enz. kortom als dhiamara gekleed. Ik meende dat ik de schuttingdeur hoorde rammelen maar er springen wel vaker katten over en ik bestede er geen aandacht aan. Totdat ik voetstappen in mijn keuken hoorde (heb altijd de achterdeur los ) Tja effe schrikken maar dacht direct dat ik de mijn bekende mensen al verteld heb van mijn identiteit. Toen ik opzij keek bleek dat mijn naaste buurvrouw (21 jaar) binnen was gekomen. Toen ik haar mijn brief liet lezen die ik geschreven heb bij mijn coming - out vertelde zei direct al dat zij er geen problemen mee zou hebben. Later heeft ze dit nog weleens zo benoemd en inderdaad, totaal geen problemen. Ze gaf mij haar kerstkaart en plofte lekker op de bank neer. We hebben heel wat af zitten kletsen en met veel fantasie over de nieuwjaarsloterij zitten mijmeren. Pas toen we het over eventuele aanschaf nieuwe kleding als miljonaire zijnde en ik dus zei dat ik dan een extra grote kleedkamer moest hebben voor mijn dubbele kledij werd het onderwerp tv enigszins aangeroerd. Het was gewoon zijdelings, spontaan en niet "geladen"

Dit was mijn eerste keer dat ik als vrouw in gezelschap ben geweest van een vrouw. Het voelde heerlijk aan!!! Ondertussen wel even mijn sensoren aangezet om te "voelen" of er ook weerstand, afsluiting, afkeer of iets dergelijks was. Ben redelijk in staat om dit te voelen en ga hier dus ook meer op af dan op woorden die gezegd worden.

Ik heb gewoon "acceptatie, begrip" gevoelt!!!

Toen zij weg ging vertelde zij mij dat ze totaal geen problemen ondervonden had om mij zo te zien. Dus zij heeft tussendoor haarzelf ook even "onderzocht" Tevens vertelde zij mij ook dat wat ik aan had mij wel leuk stond en dat het een goede combinatie was qua kleur en snit.

Heerlijk is dit, vooral omdat ik ook negatieve ervaringen gehad heb met enkele personen die met hun mond beleden dat zij mij accepteerden maar waar van ik tegelijkertijd "voel" dat ze diep in hun hart er niet mee geconfronteerd willen worden en dit later tijdens enige woordenstrijd ook vermeld hebben. (en dat waren vriendinnen waar ik veel mee optrek)

Mijn andere ervaring als dhiamarra gekleed zijnde was met een mede-travestiet die bij mij op bezoek kwam. Enkele weken terug ben ik bij haar uitgenodigd om koffie te drinken terwijl zij aanwezig was. Het grappige is dat hij/zij s'ochtends de gelegenheid neemt en ik meestal 's avonds :D Maar ja dit is dus totaal iets anders om te ervaren dan het bezoekje van gisteravond. :D

Verder heb ik het gevoel van volledige acceptatie bij een schoonzus en haar dochter en waarvan ik ook wat kledij gekregen heb en met mijn schoonzus naar scapino geweest ben om laarzen te kopen.

IK HEB GISTEREN IN IEDER GEVAL EEN HEERLIJK AVONDJE GEHAD!!!!!
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Wow Dhiamara, dat is nog eens leuk.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ja Irene, het was heerlijk en het ebt nog heerlijk na. Gister de sleutel gekregen om op de beesten te passen van haar en ik heb haar nog even heerlijk geknuffeld en bedankt voor de avond. Ook toen was er sprake van volledig begrip van hoe het bij mij aangekomen is.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Ik ken het gevoel hoor. Het is heerlijk als je gewoon als vrouw wordt behandeld en geaccepteerd.
Ik ben wel een paar keer in een groep mensen geweest bij iemand thuis. De laatste keer was het even stil toen ik binnen kwam, maar ja mij werd later verteld dat dit misschien wel door mij kleding was. Ik had een prachtige lange leren rok aan en ik geloof dat de dames jaloers waren en de heren erg "geintreseerd" :wink:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Plaats reactie