Dit was mijn eerste keer dat ik als vrouw in gezelschap ben geweest van een vrouw. Het voelde heerlijk aan!!! Ondertussen wel even mijn sensoren aangezet om te "voelen" of er ook weerstand, afsluiting, afkeer of iets dergelijks was. Ben redelijk in staat om dit te voelen en ga hier dus ook meer op af dan op woorden die gezegd worden.
Ik heb gewoon "acceptatie, begrip" gevoelt!!!
Toen zij weg ging vertelde zij mij dat ze totaal geen problemen ondervonden had om mij zo te zien. Dus zij heeft tussendoor haarzelf ook even "onderzocht" Tevens vertelde zij mij ook dat wat ik aan had mij wel leuk stond en dat het een goede combinatie was qua kleur en snit.
Heerlijk is dit, vooral omdat ik ook negatieve ervaringen gehad heb met enkele personen die met hun mond beleden dat zij mij accepteerden maar waar van ik tegelijkertijd "voel" dat ze diep in hun hart er niet mee geconfronteerd willen worden en dit later tijdens enige woordenstrijd ook vermeld hebben. (en dat waren vriendinnen waar ik veel mee optrek)
Mijn andere ervaring als dhiamarra gekleed zijnde was met een mede-travestiet die bij mij op bezoek kwam. Enkele weken terug ben ik bij haar uitgenodigd om koffie te drinken terwijl zij aanwezig was. Het grappige is dat hij/zij s'ochtends de gelegenheid neemt en ik meestal 's avonds

Verder heb ik het gevoel van volledige acceptatie bij een schoonzus en haar dochter en waarvan ik ook wat kledij gekregen heb en met mijn schoonzus naar scapino geweest ben om laarzen te kopen.
IK HEB GISTEREN IN IEDER GEVAL EEN HEERLIJK AVONDJE GEHAD!!!!!