Ik wilde even mijn eerste ervaring als vrouw zijn in het bijzijn van iemand anders mededelen
Het is al een paar weken terug gebeurd. Maar het voelt voor mij nog als de dag van gister
Ik had het me zusje wel al verteld en ze had me geholpen met winkelen dus ik had al aardig wat spullen en kleren op voorraad
Ik ben flink gaan oefenen met opmaken (wat ik overigens helaas nog steeds niet helemaal zelf kan) en op de desbetreffende avond was ik weer bezig
Ik had die dag toevallig mijn meest korte rokje wat ik had aan en een zeer strak truitje erbij aan.
Had me haren gedaan en was met de make-up bezig...
En toen ging ineens de telefoon ....
Dus ik nam op ... Had ik mijn ex vriendin aan de lijn die bij mij voor de deur stond om wat spulletjes op te halen (het was niet echt op een goeie manier uitgegaan omdat ze het gevoel had dat ik wat verborgen hield voor haar, naja kan d'r geen ongelijk geven natuurlijk

Maar ja ze wist gewoon dat ik thuis was en ja op het punt van vrouw willen zijn na kan ik niet liegen tegen die meid dus ik zei eerlijk dat ik huis was...
Maar waarschuwde haar natuurlijk wel voor wat ze zou zien als ik de deur open zou maken...
Ik maakte de deur open en ze schrok zich helemaal rot....
Ik kreeg een rood hoofd nog rooier als de roodste tomaat die ik ook gezien heb...
Ze kwam mee naar binnen en verwachtte wel dat ik het haar allemaal uitlegde
Ik schaamde me rot maar ze nam het heel goed op
Het voelde heel goed aan dat ik het haar allemaal verteld had
Ook zij vond het heel fijn dat ik het verteld had want ze wist eindelijk wat het was waarom ze het gevoel had dat ik iets verborgen had gehouden
Ze vertelde me ook dat ik me echt neit hoefde te schamen en dat ze trots op me was dat ik het haar heb verteld en haar niet in de kou buiten had laten staan
Sindsdien zijn we de beste vriendinnen geworden die ik me maar kan voorstellen
Ze helpt me met de make-up en met alles waar ik maar vragen over heb
Ze gaat met me winkelen en we bespreken alles met elkaar
Ze is echt mijn beste vriendin nu en ik ben zo blij erom dat ik dit echt even mede wilde delen

Kus Megan