Vrouw kan 2 orgasmes tegelijk krijgen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
qt
dagelijks aanwezig

Vrouw kan 2 orgasmes tegelijk krijgen

Bericht door qt »

Een anonieme vrouw heeft in het magazine 'Esquire' verteld hoe het voelt om te leven met twee vagina's.De vrouw ontdekte pas op haar vijftiende dat ze anders was. Pas de achtste dokter die ze bezocht, kon uitsluitsel geven. De zeldzame aandoening -didelphic uterus— betekent dat ze met twee vagina's, twee paar eierstokken en twee baarmoeders door het leven gaat. "Een tijdlang dacht ik dat ik een monster was.""Ik verloor twee keer mijn maagdelijkheid, ik had beter eentje daarvan bewaard voor na het huwelijk," grapt de vrouw nu. De mannen waarmee ze verkeerde, reageerden bijna allen positief. "Blijkbaar vonden ze het wel interessant. Voor mij is het ook interessant, want ik heb twee G-spots en kan twee orgasmes tegelijk krijgen," aldus de vrouw. "Anderzijds moet ik twee tampons dragen tijdens de menstruatie en is het moeilijker om zwanger te raken, omdat je niet weet waar de eicel precies zit," besluit ze.
bron: http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/823 ... ijgen.html

De afwijking komt in Engeland bij ongeveer 1000 vrouwen voor.

Ik kwam ook nog een Nederlandse vrouw tegen op een forum met hetzelfde probleem (uterus didelphys) zie http://www.medischforum.nl/onderwerp/1542

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Een week of twee geleden heeft een vrouw in Engeland een drieling gekregen; twee baby's uit de ene baarmoeder, één uit de andere. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het komt dus meer voor.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
BlackRose
ff weer wat posten

Bericht door BlackRose »

Bah :( Ik wist al dat geld en vet oneerlijk verdeeld waren in deze wereld, maar nu ook vagina's...
Hihihi...

Liefs, BlackRose.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

tja, wat dacht je van... 2 keer zoveel menstrueren ? helemaal een ramp als ze elkaar precies om de halve maand opvolgen lijkt me... :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
in-sanne-ty
ff weer wat posten

Bericht door in-sanne-ty »

mireille schreef:tja, wat dacht je van... 2 keer zoveel menstrueren ? helemaal een ramp als ze elkaar precies om de halve maand opvolgen lijkt me... :-?
Dat wordt allemaal hormonaal geregeld, en aangezien de vrouw maar één bloedvatenstelsel heeft zal dat gewoon tegelijkertijd plaatsvinden...
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kort samengevat is meer niet altijd beter :-)

Irene
Kleine stapjes
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

in-sanne-ty schreef:Dat wordt allemaal hormonaal geregeld, en aangezien de vrouw maar één bloedvatenstelsel heeft zal dat gewoon tegelijkertijd plaatsvinden...
Hihi, dat had ik ook al bedacht maar wilde niet al te betweterig zijn...

Gr. Quinty
chick on a mission
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tja euhm... ik ben geen ervaringsdeskundige... en al helemaal niet met twee :-?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie