Oorclips
Moderator: Moderators
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Oorclips
Hoi Meiden,
Al een paar maanden loop ik me een hoedje te zoeken naar oorclips, en dan het liefst hangertjes of ringen. Vroeger kocht je die gewoon bij Hema, V&D, Kruidvat enzovoort, maar tegenwoordig zie ik ze nergens meer.
Ik wil geen gaatjes prikken, maar er ook geen vermogen voor uitgeven, maar zou toch wel graag weten of ze ergens voor een redelijk bedrag nog te koop zijn.
Claudia
Al een paar maanden loop ik me een hoedje te zoeken naar oorclips, en dan het liefst hangertjes of ringen. Vroeger kocht je die gewoon bij Hema, V&D, Kruidvat enzovoort, maar tegenwoordig zie ik ze nergens meer.
Ik wil geen gaatjes prikken, maar er ook geen vermogen voor uitgeven, maar zou toch wel graag weten of ze ergens voor een redelijk bedrag nog te koop zijn.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Hallo Claudia
Bij Mariebelle kan je nog steeds hele mooie oorclips online kopen.
Enkele voorbeelden:
Veel succes,
Joyce
Bij Mariebelle kan je nog steeds hele mooie oorclips online kopen.
Enkele voorbeelden:
Veel succes,
Joyce
Ik heb ooit eens een paar oorclips gekocht bij http://www.cliptomania.com
Het nadeel is dat de betalingen een beetje problematisch zijn, want ze accepteerden toentertijd geen VISA betalingen uit Nederland. Ik heb uiteindelijk een envelop met geld naar Amerika gestuurd, en kreeg ze toen thuis bezorgd. Maar de oorclips zijn erg mooi en goed. Ik was in ieder geval erg blij oorbellen te hebben gevonden die er niet uitzagen als die grote juwele stenen die je oma misschien ooit droeg (hoewel ze die soort ook verkopen).
Het nadeel is dat de betalingen een beetje problematisch zijn, want ze accepteerden toentertijd geen VISA betalingen uit Nederland. Ik heb uiteindelijk een envelop met geld naar Amerika gestuurd, en kreeg ze toen thuis bezorgd. Maar de oorclips zijn erg mooi en goed. Ik was in ieder geval erg blij oorbellen te hebben gevonden die er niet uitzagen als die grote juwele stenen die je oma misschien ooit droeg (hoewel ze die soort ook verkopen).
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Ik zag laatst nog een heel rek bij V&D in Amsterdam (kalverstraat)...
Groetjes,
Frederique
Ik zag laatst nog een heel rek bij V&D in Amsterdam (kalverstraat)...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Ga eens kijken bij Claire's (zit onder andere in Amsterdam, Amstelveen, Oosterhout, Arnhem, Nijmegen). Dit is een Engels/Amerikaanse keten (www.claires.co.uk). Hier hebben ze erg veel clips (o.a. mooie hangers en ringen), maar ook zeer veel magneet oorknopjes.
Liefs, Wendy
Liefs, Wendy
En in de aanbieding nu ook. Heel goedkoop. Ik heb gister ook 5 paar voor 3,50 gehaaldwesleypeters78 schreef:Ga eens kijken bij Claire's (zit onder andere in Amsterdam, Amstelveen, Oosterhout, Arnhem, Nijmegen). Dit is een Engels/Amerikaanse keten (www.claires.co.uk). Hier hebben ze erg veel clips (o.a. mooie hangers en ringen), maar ook zeer veel magneet oorknopjes.
Liefs, Wendy
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- mireille
- Eredivisie
De aanbieding heb ik dan wel gemist, alhoewel 3 halen 2 betalen is nog steeds wel een soort van actie? , maarrr super! Kon op het eerste gezicht geen leuke modelletjes vinden maar met even beter kijken zat er zeker wat leuks tussen, en zelfs van die grote zilveren creolen. de clips bij de V&D had ik ook al ontdekt dankzij Frederique
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Bedankt
Voor de tip over Claire, is vlakbij, ik ben er geweest en ze hebben leuke dingen en nog goed te betalen ook. Ik ben wel heel voorzichtig begonnen met 1 stelletje, maar als het bevalt ga ik zeker terug.
Claudia
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Misschien een vreemde weg, maar ik heb bij Cristine le duc ringetjes gekocht die lijken of ze door je oor gaan. daarna heb ik bij six een stel leuke hangers gekocht.
Thuis heb ik de haken van de hangers verwijderd en de hangers met de ringen verbonden.
Ik krijg nu te horen als ik en homme uitga ik dacht dat je gaatjes had want je had van de week van die mooie oorbellen in.
Nadeel wel is dat deze ringen wat meer klemmen en pijn doen als gewone clips.
Thuis heb ik de haken van de hangers verwijderd en de hangers met de ringen verbonden.
Ik krijg nu te horen als ik en homme uitga ik dacht dat je gaatjes had want je had van de week van die mooie oorbellen in.
Nadeel wel is dat deze ringen wat meer klemmen en pijn doen als gewone clips.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens