Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voelen?

Algemeen

Moderator: Moderators

Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voelen?

Ja ik voel mezelf mooier als ik het uiterlijk van een andere trans afzeik...
1
8%
Ja, ik voel mij meer tevreden over mijn eigen leven, wanneer ik het prive leven van een andere trans afzeik...
0
Geen stemmen
Ja, om mijn frustraties met mannen te kunnen ventileren die achteraf gezien TV, TG of TS bleken te zijn...
0
Geen stemmen
Ja, omdat ik onzeker ben over mijn eigen vrouwelijkheid ...trek ik graag het vrouw zijn van een andere trans in twijfel...
0
Geen stemmen
Ja, ik heb tenslotte niets beters te doen op zaterdagavond
0
Geen stemmen
Ja, ik zeik graag transen af, makkelijke kwetsbare doelgroep, en ik kan er eenvoudig mee wegkomen door het "realiteitszin" te noemen...
0
Geen stemmen
Ja, ik heb al 1 dag geen sex gehad, wat wil je?
2
17%
Nee, maar ik ben even vergeten waarom...
9
75%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voelen?

Bericht door mina »

Voor de verandering eens een leuke poll!!

groetjes,
Mina
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

weer een poll waarbij mijn antwoord er niet bijstaat

he jammer:)

Joy
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Wat jammer Joy!
Ik had hem er wel voor je bij willen zetten hoor?

Wat is jouw antwoord dan?

:)

Mina
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen. Transen afzeiken? zijn er mensen die dat doen hier?
Tjeess....

Ciska. (die toch es aan Tanja gaat vragen of 't niet sneller kan)
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Wonder woman
ff weer wat posten
Berichten: 28
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 15:06
Locatie: midden in nederland

Bericht door Wonder woman »

:roll: Ik zou werkelijk waar niet weten waarom ik een een trans zou moeten afzeiken ,om me zelf meer vrouwelijker tevoelen hoor :-? :-? :-? Leuke poll dat wel ,maar niets iets waar ik me zelf ik kan vinden

Groetjes Wonder Woman
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zijn er dan uberhaupt andere transjes hier..... :roll:

grapje :D

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Re: Zeik je graag andere transen af om je prettiger te voele

Bericht door gast »

mina schreef:Voor de verandering eens een leuke poll!!

groetjes,
Mina
Ehhh.... leuke poll... Ben er allergisch voor, weet je nog? :) Nee, ik zal dat zelf nooit doen. Ik weet wel dat buitenstaanders dat graag doen, en, zoals Nederlanders betaamt, graag anoniem op duistere weblogs. Wanneer er iets over TS in de media verschijnt, dan zeikt men graag transen af ja. Anoniem, natuurlijk, want owee als ze ontdekken wie je in werkelijkheid bent. Ook hier gebeurt dat: ik had eens voor de lol een oud intervieuw op m'n profiel gezet, nog niet zo lang terug. Ik wilde even kijken of ik dat hier plaats, of dat ik er een eigen pagina van maak waar ik meer invloed heb hoe alles eruit komt te zien.
In nog geen 10 minuten komen reacties, ook weer onder een schuilnaam natuurlijk, als vliegen op de stroop erop af. Blind als een kip gooit men er van alles uit, zonder eerst eens te kijken of het nog wel actueel zou zijn. Inwendig heb ik gelachen want ik heb het gewoon weer weggehaald. Een spookprofiel dus, en ja hoor: het werkt! Sommigen zijn er dus bewust naar op zoek om anderen af te zeiken....

Nee, geen zorgen. Het doet mij niets. Ik heb geleerd om het gewoon te negeren en het van mij af te laten glijden...

Kitty.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

andere mensen afzeiken voor wat voor reden dan ook, is wat mij betreft geen productieve bezigheid, en levert absoluut geen positieve bijdrage aan verdraagzaamheid jegens andere mensen.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Er ontbreekt een optie.....teweten de virtuele ts/tg, die wel een uitgesproken mening heeft, maar in het dagelijks leven gewoon als man leeft, om wat voor reden dan ook.

Vooral die zijn leuk om af te zeiken, omdat het verschil zo immens is met een real life ts :-)

Mila.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

mina schreef:Wat jammer Joy!
Ik had hem er wel voor je bij willen zetten hoor?

Wat is jouw antwoord dan?

:)

Mina
er is niets leuks aan afzeiken, op geen enkele manier

joy
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mila schreef:Er ontbreekt een optie.....teweten de virtuele ts/tg, die wel een uitgesproken mening heeft, maar in het dagelijks leven gewoon als man leeft, om wat voor reden dan ook.

Vooral die zijn leuk om af te zeiken, omdat het verschil zo immens is met een real life ts :-)

Mila.
afzeiken is uitsluitend destructief en ook nog eens uiterst onaardig! Wat een zuur verhaal zeg!

En: als je naar een ander wijst, wijzen er tenminste drie vingers naar jezelf....

Trouwens, ik begrijp die intolerantie jegens andere mensen helemaal niet. Een ieder heeft het recht op te zijn wie hij of zij is, punt uit. Kan iemand mij uitleggen wat de meerwaarde is van dit hele gebeuren???

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

De meerwaarde van dit gebeuren is de poll die jij geplaatst hebt :-) Niet dan?

Mila.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mila schreef:De meerwaarde van dit gebeuren is de poll die jij geplaatst hebt :-) Niet dan?

Mila.
?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Waar heb je het over???

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

mila schreef:De meerwaarde van dit gebeuren is de poll die jij geplaatst hebt :-) Niet dan?

Mila.
Die heb ik geplaatst ...
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mila schreef:Er ontbreekt een optie.....teweten de virtuele ts/tg, die wel een uitgesproken mening heeft, maar in het dagelijks leven gewoon als man leeft, om wat voor reden dan ook.

Vooral die zijn leuk om af te zeiken, omdat het verschil zo immens is met een real life ts :-)

Mila.
op de voorpagina van deze website staat onder andere:

"Een ieder kan het T*zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf."

Volgens mij is daar geen woord Frans bij, en het lijkt me een uitermate goed streven. Zieken en zeiken ervaar ik persoonlijk als een mens-onwaardige houding. Onderscheid proberen te maken is menselijk en van alle tijden, maar uiteindelijk overstijgt ons "mens-zijn" alles.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Plaats reactie