Niettemin was de uitslag voor mij:
Voorlopig laat ik het lekker op mijn spaarbankboekje staan ...Gefeliciteerd! Jij bent een echte bi-seksueel! Wees er trots op!
Moderator: Moderators
Voorlopig laat ik het lekker op mijn spaarbankboekje staan ...Gefeliciteerd! Jij bent een echte bi-seksueel! Wees er trots op!
Gelukkig, er is genoeg wit in de zaal. En eenduidigheid heeft zo z'n voordelen. Daar ben ik wel eens jaloers op geweest.mila schreef:Voor Patricia, Mina, Melina en ik gaat deze test niet op, wij vallen eenduidig op mannen, en hoeven ons verder niet af te vragen over hoe en wat
How convenient
Het grappige is trouwens dat de uitspraak 'ik hou niet van hokjes, ik hou van mensen' in de regel komt van iemand m/v die zich (on)bewust de weg van de minste weerstand heeft gekozen in de vorm van een heterorelatie, of de wens daartoe, maar juist dat niet als een 'hokje' ziet. Want algemeen voorkomend.
Mila.
Misschien heb ik de verschillende verhalen een beetje te slordig samengevoegd en jij haalt dat nog eens extra naar voren.mila schreef:Huh? Bi mannen in een homorelatie maar die liever losse contacten hebben dan een vaste relatie?
Daar begon het mee. Dat is wat Mila hier voor de zoveelste keer naar voren bracht. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Alleen ga ik op een heel ouderwetse manier het zwartwit-plaatje inkleuren, en wel met feiten die ik uit door mijzelf gevoerde gesprekken met echte personen heb leren kennen. Dit zijn geen aannames of generalisaties. Ik probeer Mila's beeld te nuanceren.Patricia1979 schreef:ik denk dat het eerder andersom is:
Bi mannen in een heterorelatie maar die met mannen liever losse contacten hebben dan een vaste relatie?
Prachtig Dorine!!!!iefde is universeel en jullie doen het tekort door nadruk te leggen op sexuele voorkeur