Victoria Beckhams borsten, echt of nep?
Moderator: Moderators
http://www.americangirl.co.uk/images/vi ... ham35a.jpg
Echt?
Yeah, right.
Maar ze houdt de spotlights wel op zich gericht he?
Echt?
Yeah, right.
Maar ze houdt de spotlights wel op zich gericht he?
Niet per se:Patricia1979 schreef:Daar kan bij natuurlijke borsten bij wijze van alleen maar een pinpas tussendoor gehaald worden
http://www.werner.com.ar/pics/blog/ParisHilton7.jpg
Dat streepje was me ook direct opgevallen. En wat dacht je van dat vreemde randje lichtschijnsel net boven de rand van haar jurk?Patricia1979 schreef:Wat ik ook verdacht vindt is dat streepje geblink van die ring aan de ketting, dat overloopt naar de linkerborst. Schaduweffect gemaakt in photoshop.Janiek2 schreef:Je kan direct zien dat dit gephotoshopped is. Ht ziet er allemaal nog onechter uit dan nep.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Had ET dat ook? Kan het me niet meer herinneren.mina schreef:alien, no doubt!Janiek2 schreef:En wat dacht je van dat vreemde randje lichtschijnsel net boven de rand van haar jurk?
@Patricia: die andere foto's heb ik niet gezien en ik denk dat ik de moeite ook niet ga nemen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- mireille
- Eredivisie
Er is zeker iets engs aan....Patricia1979 schreef:Volgens mij zijn het duidelijk neptieten. Die implantaten zijn zo omhoog gedrukt dat je de randen gewoon ziet zitten. Dat zie je niet bij normale borsten. En ze zijn te rond.

Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Victoria heeft absoluut kunstborsten...enige tijd geleden was al in het nieuws dat de papieren van de operatie opgedoken waren. En ook al waren die niet opgedoken..je ziet zeker dat ze implantaten heeft. Omdat ze gewoon ongelofelijk dun is en een toch flinke borsten heeft. En ja..smaken verschillen en niet iedereen wil per sé natuurlijke borsten. Mijne zie je ook aan dat het siliconen zijn...So What?
Liefs en XXX Vicky
Barbie...Eat Your Heart Out...
Barbie...Eat Your Heart Out...
-
- ff weer wat posten
Hai,
De borsten komen uit de VU weet ik 100% zeker. Is te zien. Borsten zijn gemaakt door een man die dat als belanrijkste aan een vrouw vindt. Voordeel van die zijn als je 90 jaar bent verschrompeld gezicht je borsten nog 100 % recht op staan.
Saskia
sorry antwoordt voldoet niet aan mij onderschrift 
De borsten komen uit de VU weet ik 100% zeker. Is te zien. Borsten zijn gemaakt door een man die dat als belanrijkste aan een vrouw vindt. Voordeel van die zijn als je 90 jaar bent verschrompeld gezicht je borsten nog 100 % recht op staan.
Saskia