Bedankt Patricia
Ben benieuwd wat er uit mn zelfbeeld test komt!

groetjes
Moderator: Moderators
het is denk ik net als met die bi-test: als je niet al te negatief staat tegenover cosmetische ingrepen (of mensen van je eigen sekse), dan krijg je al gauw zo'n antwoord. In dit geval behoorlijk tegenstrijdig. Een goeie test opstellen is heel erg moeilijk.mina schreef:- naaaaaaa echt???? ik geloof er niks van !
Wat een lange test was dat en dan te het zelfde antwoord krijgen als Mina en vele anderen denk ik. Maar ja, het klopt inderdaad wel, dat wist ik trouwens zonder test ook welmina schreef:hihihihi
U bent tevreden over uw lichaam: uw ideaal is hetzelfde als uw huidige lichaamsbeeld.
U hebt een hoge cosmetische veranderingswens. Dit geeft een indicatie dat u erg ontvankelijk bent voor ideaalbeelden zoals gepresenteerd door de media.
- naaaaaaa echt???? ik geloof er niks van !
liefs PetraU bent tevreden over uw lichaam: uw ideaal is hetzelfde als uw huidige lichaamsbeeld.
U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.
Inderdaad. In de film zei ze onder meer:Mila schreef:En daar weet Ada , de ex vrouw over mee te praten...
Dat heb ik in een andere draad ook al eens gezegd: de "partners van" zouden hoogstwaarschijnlijk een beetje vies zijn van Mila's "medeleven", behalve degenen die wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken, omdat ze zelf de scheiding nog niet aandurven.Frederique_ schreef:"Als iemand Marcelle niet accepteert dan hoef ik die iemand ook niet" (zou ze jou, Mila, moeten nu je ex-hetero-TS'en-met-een-partner per definitie afwijst - vraag ik me nu ineens af?!)
Misschien is het een goed idee als Mila gendertherapeute zou worden, maar dan niet voor transwatdanook, maar voor diens partner!Janiek2 schreef: Dat heb ik in een andere draad ook al eens gezegd: de "partners van" zouden hoogstwaarschijnlijk een beetje vies zijn van Mila's "medeleven", behalve degenen die wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken, omdat ze zelf de scheiding nog niet aandurven.
Misschien is het een goed idee als Mila gendertherapeute zou worden, maar dan niet voor transwatdanook, maar voor diens partner!mina schreef:Janiek2 schreef: Dat heb ik in een andere draad ook al eens gezegd: de "partners van" zouden hoogstwaarschijnlijk een beetje vies zijn van Mila's "medeleven", behalve degenen die wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken, omdat ze zelf de scheiding nog niet aandurven.