Rijden met hoge hakken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Linda Love
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma aug 06, 2007 16:46

Rijden met hoge hakken

Bericht door Linda Love »

Hi meiden,
Ik ben erg benieuwd hoe jullie het autorijden met hogehakken aan beleven. Ikzelf heb nog een hoop te leren op dat gebied. Vandaag weer eens geprobeerd om met sandaletjes te rijden. Een ramp gewoon. Ik heb het idee dat ik absoluut geen controle heb over de pedalen :( . Gelukkig had ik een paar balerina's meegnomen :wink: De hakken die ik draag zijn dan wel vanaf 12cm maar m.i. maak een paar cm meer of minder niet echt uit.

Hebben jullie ervaringen en/of tips ik ben erg benieuwd.

xxx Linda
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb geen ervaring met 12cm, maar ik heb nooit goed begrepen waar de problemen met rijden en hakken vandaan komen. Ik rijd heel vaak en veel met hakken, zonder enige problemen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Linda,

Je zou niet de eerste vrouw zijn die een speciaal paar "autoschoenen" heeft (mijn moeder houdt echt rekening met welke schoenen ze draagt als ze gaat autorijden).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Geen problemen, het went. echter, ik zou geen metershoge plateauzolen nemen... schijnen echt erge autoongelukken mee geweest te zijn in japan.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer: