roheko

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
linda785
is nieuw hier

roheko

Bericht door linda785 »

heeft iemand van jullie ervaringen met dit bedrijf, en de produkten? (siliconenborsten)
Inge-cd
dagelijks aanwezig

Bericht door Inge-cd »

Ik heb geen ervaring met de borsten, maar wel een goeie ervaring met de schoenen. Ik heb op 29 september een paar schoenen gekocht. Van tevoren kun je een afspraak maken. Dat leek me een goed plan want dan kun je ze ook passen.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Uiteindelijk 59 euro armer maar een paar schitterende pumps rijker.

Een aanrader.... :D

Inge de Vries
Sechmet
is nieuw hier

Bericht door Sechmet »

Ja, ik heb ervaring met roheko: prima service en aandacht. Redelijke prijzen en Amoena is een fantastisch product. Plakt heel goed op een onthaarde borst. Het is wel zaak goed te overwegen welke maat prothesen je neemt. Amoena zelf heeft nauwelijks info over de grootte en de prothesen zijn vaak aan de grote kant. Maar je kunt voorpassen met niet zelfklevende prothesen(zelfklevende moet je afnemen bij bestellen). Er bestaat een maattabel, maar ook die valt groot uit.
Succes, Linda.
Homo homini lupus
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Kijk op http://www.zelfhechtendeborsten.nl/maat.htm en daar vindt je de juiste maat protheses die bij een BH passen.
Het mooiste is dat je ze kunt passen maar dan moet je wel een goede BH bij je hebben als je er heen gaat.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Sechmet
is nieuw hier

Bericht door Sechmet »