roheko

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
linda785
is nieuw hier

roheko

Bericht door linda785 »

heeft iemand van jullie ervaringen met dit bedrijf, en de produkten? (siliconenborsten)
Inge-cd
dagelijks aanwezig

Bericht door Inge-cd »

Ik heb geen ervaring met de borsten, maar wel een goeie ervaring met de schoenen. Ik heb op 29 september een paar schoenen gekocht. Van tevoren kun je een afspraak maken. Dat leek me een goed plan want dan kun je ze ook passen.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Uiteindelijk 59 euro armer maar een paar schitterende pumps rijker.

Een aanrader.... :D

Inge de Vries
Sechmet
is nieuw hier

Bericht door Sechmet »

Ja, ik heb ervaring met roheko: prima service en aandacht. Redelijke prijzen en Amoena is een fantastisch product. Plakt heel goed op een onthaarde borst. Het is wel zaak goed te overwegen welke maat prothesen je neemt. Amoena zelf heeft nauwelijks info over de grootte en de prothesen zijn vaak aan de grote kant. Maar je kunt voorpassen met niet zelfklevende prothesen(zelfklevende moet je afnemen bij bestellen). Er bestaat een maattabel, maar ook die valt groot uit.
Succes, Linda.
Homo homini lupus
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Kijk op http://www.zelfhechtendeborsten.nl/maat.htm en daar vindt je de juiste maat protheses die bij een BH passen.
Het mooiste is dat je ze kunt passen maar dan moet je wel een goede BH bij je hebben als je er heen gaat.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Sechmet
is nieuw hier

Bericht door Sechmet »

Ja, TV-Bea, die tabel bedoel ik, maar die vind ik de protheses groter weergeven voor de aangegeven bh-maten. Uit ervaring stel ik de waarden met twee naar beneden om tot een goede prothesemaat bij de aangegeven bh-maat te komen. En ik meen gehoord te hebben dat Amoena nog meer maten kan leveren dan deze tabel aangeeft. Het blijft de moeite waard flink door te vragen. En Roheko heeft engelengeduld.
Homo homini lupus
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb het zelf bij Laura (van zelfhechtendeborsten.nl) gedaan. Ze heeft me zelf laten kiezen en door haar aanwijzingen heb ik de goede maat gekregen (ik heb sinds maart 2004 zelfhechtende borsten en tot het moment dat mijn borsten begonnen te groeien vanwege de hormonen heb ik dezelfde maat gehouden als in 2004).

Het loont om hier hulp bij te vragen, ook al is het de eerste keer soms best wel een grote drempel om overheen te stappen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sechmet
is nieuw hier

Bericht door Sechmet »

En Frederique, blijkt dat jouw prothesenmaat overeen komt met de bhmaten die de tabel aangeeft? En op grond waarvan heeft Laura bij jou "de juiste maat" bepaald? En hoe eenvoudig is zo'n maat te bepalen?
Homo homini lupus
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

De tabel klopt bij mij niet: ik heb ongeveer 95B, terwijl ik Amoena maat 5 heb.

De manier waarop ze het advies gaf is simpel: ze had 8 paar doosjes naast elkaar staan, begon met Amoena maat 1 (waarbij ze zei dat dat natuurlijk veel te klein was), ging door tot Amoena maat 8 (waarbij ze direkt erbij zei dat dat vermoedelijk -veel- te groot zou zijn). Elke maat even vasthouden (achterklever bleef er telkens op zitten). Daarna van veel te groot naar veel kleiner.

Bij mij zat de juiste maat ongeveer bij maat 5 of 6. Ik heb maat 4, 5 en zes meerdere keren geprobeerd (in mijn BH, waarbij de achterklever er dus gewoon op bleef zitten). Ze heeft me dat rustig laten doen, zonder dat ze daar verder advies over gaf. Bij maat 5 had ik het beste gevoel. Toen ik die gekozen had gaf ze aan dat ze daar zelf ook het beste gevoel bij had. Maar dat kan natuurlijk ook een verkooptruc geweest zijn :wink: . Wel zei ze dat je beter iets te klein dan iets te groot kon kopen: te klein kun je aanvullen, bij te groot kun je niet makkelijk iets terug. Daarna heeft ze me die borsten (vanaf toen dus: mijn borsten) ook zonder klever laten passen (dat voelde gewoon heel goed). En ze heeft me geleerd hoe ik die borsten schoon moest houden.

Ze gaf daarna nog aan dat ze een klant had die met hormonen begonnen was. Die was toen per 2 maten naar beneden gegaan (in mijn geval dus: van 5 naar 3 - ze raadde 1 af omdat je dat ook met een sok kon doen). Inmiddels gebruik ik dus maat 3. En maat 3 voelt weer heel goed, hoewel ik verlang naar het moment dat mijn eigen borsten zo groot gegroeid zijn dat ik ook die niet meer nodig zal hebben...

In totaal ben ik er zo'n drie kwartier tot een uur geweest. En ik ben altijd een heel tevreden klant geweest!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

ok, ik ga een wat ouder draadje ophalen maar ik heb hier toch nog even een vraag over.
Ik ben ook zover dat ik wel denk over te gaan op de wat betere 'nep' borsten en heb dan ook even op de roheko site gekeken. Nu staan er naast de amoena's ook nog andere op (deze zijn duidelijk wat minder prijzig) en wil graag weten of iemand hier wat over kan vertellen en of ze ook daadwerkelijk zo netjes aansluiten zoals op de foto te zien is.
http://www.roheko.nl/silicone-prothese.htm

Als dat wel zo is wordt het tijd om even te sparen :roll:
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dat lijkt mij hele slechte fotosoep.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie