profiel
Moderator: Moderators
profiel
vandaag wilde ik eindelijk een foto bij mijn profiel plaatsen, maar die mag max. 25 Kb zijn en die ik heb is 133Kb. Dus die werd geweigerd. Ik heb geen idee hoe ik de foto verder kan verkleinen. Ik herinner mij dat er vroeger wel eens iets over op het forum heeft gestaan maar ik kan de thread niet meer vinden. ik heb geen fotobewerkings software op mijn compu die mij verder kan helpen. Joan
Hoi hoi!
Je kan ook de gratis 30 dagen probeer versie van Photoshop Adobe gebruiken.
Boven in de taakbalk zie je verschillende opties.
Je gaat als volgt te werk, het is echt eenvoudig.
Open, select image (je foto bijv.) uit afbeeldingen), copy..copy new, paste..dan optie image, select dan "image size" verklein het dan naar de juiste maat bijv. 100x100 pixels.
Dan opslaan als..Png, Compuserv of Jpeg..elk van deze optie heeft de eigenschap om pixels te comprimeren, maar dat is uit proberen
Open dan een gratis account in Photobucket, http://www.photobucket.comen Upload image..dat wijst de weg vanzelf, mij is het ook gelukt en dat is heel wat
Daar kan je al je foto's en meer plaatsen, als je dan onder je afbeelding de laatste optie rechts aanklikt en copieerd kan je het in je postings plakken.
Voor een avatar kan je hem direct van je computer selecteren.
Nog effe dit voor Photobucket hoef je het boven staande niet te doen die past het zelf wel de juiste maat aan.
Misschien heb je hier iets aan.
Je kan ook de gratis 30 dagen probeer versie van Photoshop Adobe gebruiken.
Boven in de taakbalk zie je verschillende opties.
Je gaat als volgt te werk, het is echt eenvoudig.
Open, select image (je foto bijv.) uit afbeeldingen), copy..copy new, paste..dan optie image, select dan "image size" verklein het dan naar de juiste maat bijv. 100x100 pixels.
Dan opslaan als..Png, Compuserv of Jpeg..elk van deze optie heeft de eigenschap om pixels te comprimeren, maar dat is uit proberen
Open dan een gratis account in Photobucket, http://www.photobucket.comen Upload image..dat wijst de weg vanzelf, mij is het ook gelukt en dat is heel wat
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Daar kan je al je foto's en meer plaatsen, als je dan onder je afbeelding de laatste optie rechts aanklikt en copieerd kan je het in je postings plakken.
Voor een avatar kan je hem direct van je computer selecteren.
Nog effe dit voor Photobucket hoef je het boven staande niet te doen die past het zelf wel de juiste maat aan.
Misschien heb je hier iets aan.
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v321/Inkspot/anne1.gif)
Over profielen gesproken....er staat al enige tijd een zekere marianne, nu is er een tweede profiel van deze persoon. Wat er aan reactie's onder staat is toch wel erg om te lezen. Deze persoon lokt dat zelf uit, toch vreemd dat dit overloos door kan gaan. Daar moet toch iets aan te doen zijn?????
groet elsa.![:x](./images/smilies/icon_mad.gif)
groet elsa.
![:x](./images/smilies/icon_mad.gif)
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik volg die profielen niet zo, maar heb toch even gekeken, is inderdaad niet erg fris.
Ik heb ook nog eens de reacties op mijn eigen profiel teruggelezen, dan lijkt het inderdaad of sommigen ze lezen om iemand 'uit te zoeken'.
Ik voel me niet zo thuis in de etalage, maar voel nog geen aandrang mijn profiel te verwijderen voor diegen die wel tegoedertrouw zijn, alleen zou ik het dan wat vaker moeten updaten.
Irene
Ik heb ook nog eens de reacties op mijn eigen profiel teruggelezen, dan lijkt het inderdaad of sommigen ze lezen om iemand 'uit te zoeken'.
Ik voel me niet zo thuis in de etalage, maar voel nog geen aandrang mijn profiel te verwijderen voor diegen die wel tegoedertrouw zijn, alleen zou ik het dan wat vaker moeten updaten.
Irene
Kleine stapjes
wie heeft er bezwaar tegen mijn profiel
hai elsa
waarom heb je bezwaar tegen, dat ik een profiel heb geplaatst,
jij maakt ook de opmerking dat ik verwijderd moet worden, waarom ?
ik begrijp ook niet waarom een paar personen die zelf geen profiel hebben, continue beledigde berichten moet plaatsen. en waarom een onbekende mijn foto steeld en er een tweede profiel moet aanmaken,
de moderators hebben het gelukkig verwijderd
ik ben een oudere persoon die gender dysfoor heeft, en die als het kan graag volledig vervrouwlijkt wil worden, een TS
ik hoor nog wel he wie en waarom er bezwaar heeft tegen mij.
met vriendelijke groeten mariane van brabant
waarom heb je bezwaar tegen, dat ik een profiel heb geplaatst,
jij maakt ook de opmerking dat ik verwijderd moet worden, waarom ?
ik begrijp ook niet waarom een paar personen die zelf geen profiel hebben, continue beledigde berichten moet plaatsen. en waarom een onbekende mijn foto steeld en er een tweede profiel moet aanmaken,
de moderators hebben het gelukkig verwijderd
ik ben een oudere persoon die gender dysfoor heeft, en die als het kan graag volledig vervrouwlijkt wil worden, een TS
ik hoor nog wel he wie en waarom er bezwaar heeft tegen mij.
met vriendelijke groeten mariane van brabant
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
hoi elsa
het tweede profiel had ik geen invloed op, die had iemand anders gemaakt met gestolen foto.maar de beheerder van de site heeft hem gelukkig verwijderd.
groeten mariane van brabant.
het tweede profiel had ik geen invloed op, die had iemand anders gemaakt met gestolen foto.maar de beheerder van de site heeft hem gelukkig verwijderd.
groeten mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,