SRS in Thailand [incl waarschuwing]
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
SRS in Thailand [incl waarschuwing]
Alleen voor mensen met een sterke maag!!
http://www.liveleak.com/view?i=9e5_1183280079&p=1
Dan te bedenken dat ik er 3 weken terug ook zo bij lag. Jakkes!
http://www.liveleak.com/view?i=9e5_1183280079&p=1
Dan te bedenken dat ik er 3 weken terug ook zo bij lag. Jakkes!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
-
- dagelijks aanwezig
movie
Ja, het is wel een eng gezicht , maar als je echt wilt maakt het
ook niet meer uit, je bent er toch even niet meer bij.
Wat ik wel zou willen Chantal is dat de operatie net zo snel als dat filmpje is, 6 min
Gaat het met jou verder goed?
ik moet nog even wachten tot eind okt/begin november 2008
Dan is het zover,ik zit al af te tellen.
gr van antoinette
ook niet meer uit, je bent er toch even niet meer bij.
Wat ik wel zou willen Chantal is dat de operatie net zo snel als dat filmpje is, 6 min
Gaat het met jou verder goed?
ik moet nog even wachten tot eind okt/begin november 2008
Dan is het zover,ik zit al af te tellen.
gr van antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: movie
Ja alles redelijk. Herstel gaat wat langzamer dan gedacht. Mja ik ben ook een ongeduldig type, dus rustig aan doen en mezelf niet opjagen.antoinette41 schreef:Gaat het met jou verder goed?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
De technieken die ze toepassen (zowel voor de srs als de borstaugmentatie) zijn zwaar verouderd. Ik zie geen clitoriskapje en binnensteschaamlippen.
En hoe GROOT ze toen die incisies nog maakten voor de borstvergroting! My god!
Ik heb iets van 3 cm ofzo per oksel en ik heb cohesieve gel in mijn implantaten zitten ipv die vloeibare bende die kon gaan lekken.
En hoe GROOT ze toen die incisies nog maakten voor de borstvergroting! My god!
Ik heb iets van 3 cm ofzo per oksel en ik heb cohesieve gel in mijn implantaten zitten ipv die vloeibare bende die kon gaan lekken.
- Miss Laura
- dagelijks aanwezig
Wel moeilijk om te zien. Moet over enkele weken zelf onder het mes. Ben blij dat ik het niet bewust hoef mee te maken.
Normaal kan ik wel uren kijken naar dit soort beelden, maar als het voor je zelf dichterbij komt wordt het zeer moeilijk.
groetjes,
Normaal kan ik wel uren kijken naar dit soort beelden, maar als het voor je zelf dichterbij komt wordt het zeer moeilijk.
groetjes,
Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: movie
Voor je gevoel lijkt het zelfs minder dan 6 min. Bij mij begonnen ze om 08:00 uur en om 16:00 was ik weer op de kamer. Na mijn SRS kreeg ik de foto's mee van de operatie, brrrr. ben blij dat ik lekker lag te slapen, toen ze bezig waren. Je moet er niet aan denken dat je bij zoiets bij kennis moet blijven.antoinette41 schreef: Wat ik wel zou willen Chantal is dat de operatie net zo snel als dat filmpje is, 6 min
Groetjes
-
- Forumdiva
Ik zou nog niet eens foto's van tijdens de operatie willen hebben...... Als ik slaap en er moet iets gedaan worden doen ze maar wat moet, en meer dan hopen dat ze het goed dan en alles goed gaat kun je toch niet, waar en waarvoor je je ook laat opereren (okee, sommige ziekenhuizen moet je inderdaad een operatie niet doen omdat ze hem te weinig doen).
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hey Jamie....bijna hadden we samen kunnen vliegen....mun eerste datum was de 30ste van november maar wegens organisatorische dingen heb ik het nog 2 maanden vooruitgeschoven.....
....ik wens je heel veel succes en spoedig herstel.....en doe de doc de groeten van me....
liefs
Mara
....ik wens je heel veel succes en spoedig herstel.....en doe de doc de groeten van me....
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Elke keer als ik hoor van die toestanden op het vliegveld van Bangkok, dan denk ik aan jou Jamie.......ik hoop toch echt voor je dat jij er al was voor deze toestanden, en ben je inmiddels datgene wat je eigenlijk altijd al was, en verloopt alles verder voorspoedig voor je!
Nou Mara, voor jou gaat het nu ook snel!
Ik hoop echt voor je dat het gaat worden wat je er van hoopt!
Ik heb echt veel bewondering voor jullie, en wat anderen er ook van zeggen, jullie doen het toch maar ff!
Nou Mara, voor jou gaat het nu ook snel!
Ik hoop echt voor je dat het gaat worden wat je er van hoopt!
Ik heb echt veel bewondering voor jullie, en wat anderen er ook van zeggen, jullie doen het toch maar ff!
liefs,
Betteke
Betteke