Is er miss iemand uit groningen of omgeving die is met mij naar een t-t avond zou willen gaan of gewoon leuk babbelen?
Ben niet specifiek opzoek naar een partner maar naar een leuk persoon in de buurt voor vriendschap leuke dingen doen etc.
groetjes
Partner/vriend gezocht
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Partner/vriend gezocht
Je leeft maar 1 keer doe wat je wilt.
Hallo, boy20jaar,
je bent gewoon welkom op de TenT in Groningen, je wordt er goed opgevangen door de gastvrouwen en niemand zal je vreemd aankijken hoor.
Als de stap te groot is kom dan naar de Oude Wacht daar zitten we meestal te eten en gaan daarna naar de TenT. Kun je zo meelopen naar de COC gebouw waar het wordt gehouden.
groetjes Bea.
je bent gewoon welkom op de TenT in Groningen, je wordt er goed opgevangen door de gastvrouwen en niemand zal je vreemd aankijken hoor.
Als de stap te groot is kom dan naar de Oude Wacht daar zitten we meestal te eten en gaan daarna naar de TenT. Kun je zo meelopen naar de COC gebouw waar het wordt gehouden.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Forumwatch
- de baas van de dag
Re: Partner/vriend gezocht
Ten eerste, dit is een forum, dwz een virtuele ontmoetingsplaats, waar dmv schrijven, over jezelf vertellen en reageren op wat anderen schrijven, je elkaar kan leren kennen, en eventueel met elkaar irl kennis kunt maken. Het is geen dating site en ook geen plaats voor zulke oproepen. Hiervoor kan je terecht op onze site, bij het rubriek kontaktadvertenties.boy20jaar schreef:Is er miss iemand uit groningen of omgeving die is met mij naar een t-t avond zou willen gaan of gewoon leuk babbelen?
Ben niet specifiek opzoek naar een partner maar naar een leuk persoon in de buurt voor vriendschap leuke dingen doen etc.
Ten tweede, je vraagt naar een vriend, dus hieruit menen wij dat je op zoek bent naar een VM TS/TV. Eerlijkheid gebied ons te zeggen, dat de meeste van ons zichzelf (tenminste hier in het forum) beschouwen als vrouwen dus kan je beter ergens anders gaan als je iemand zoekt die een vriend kunt zijn.
-
- ff weer wat posten
Sorry ik bedoel het helemaal niet zo hoor met vriend bedoel ik gewoon vriendschap
En ben ook niet uit op een dating ik vroeg me gewoon of er miss iemand in de omgeving groningen was die mij is zou kunnen meenemen aangezien alleen gaan nogal een grote stap is als je niemand kent ik zal even de tekst aanpassen
sorry ervoor niet boos zijn he
edit: veranderen wil al niet meer maar hoop dat dit stukje tekst duidelijkheid brengt
En ben ook niet uit op een dating ik vroeg me gewoon of er miss iemand in de omgeving groningen was die mij is zou kunnen meenemen aangezien alleen gaan nogal een grote stap is als je niemand kent ik zal even de tekst aanpassen
sorry ervoor niet boos zijn he
edit: veranderen wil al niet meer maar hoop dat dit stukje tekst duidelijkheid brengt
Je leeft maar 1 keer doe wat je wilt.
-
- dagelijks aanwezig