als je een meningsverschil hebt deel 2

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

als je een meningsverschil hebt deel 2

Bericht door exhetrovadertrans »

hoe vaak probeert de ander je dan te raken vanwege je exhetrovadertrans-zijn?
hoe vaak hebben jullie zoiets meegemaakt...?
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nou, dan ben je zooooo boos, dat je naam en toenaam van de daderes op het net plempt! ;-)

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Zo'n nick neem je toch niet serieus... Ik niet in ieder geval...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zou mezelf nou nooit zo noemen.......En ik geloof ook nooit dat ik dat in feite geweest ben, altijd wel vrouwelijk gedrag gehad, hoe goed ik het ook probeerde te verbergen. Nu ben ik meer een 2e moeder voor mijn kinderen. En wat ik biologisch ben, daar heeft niemand eigenlijk iets mee te maken, dat is tussen mij en mijn kinderen. Voor de wet hebben ze 2 ouders die allebei vrouw zijn. Mooi toch !

En een ander kan je alleen maar raken met zoiets als je jezelf zo voelt of verwijten er over maakt. (de buitenwereld dan, hier op het forum verwacht ik persoonlijk wat meer onderling begrip voor elkaars persoonlijke omstandigheden)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Om met Mila te spreken: mij raakt dat niet zo, want ik ben gewoon een "exheterovadertrans" en dat is niet iets om je voor te schamen.

Hooguit om het boetekleed aan te trekken, maar daar krijgt je gezin ook gauw genoeg van :wink: . Op een gegeven ogenblik moet je toch gewoon verder.

Alleen: hoe komt het toch dat die benaming zo'n negatieve gevoelswaarde heeft gekregen?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Door hoe sommige mensen anderen die getrouwd zijn geweest en biologisch vader gewoon onder uit halen alsof het niks is. Pas heeft iemand nog geschreven, dat so iemand nooit ts kan zijn. Op z'n minst aanmatigend te noemen zo'n opmerking, of met modder smijten........
Plaats reactie