profielbericht

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

dhiamara
ForumFan

profielbericht

Bericht door dhiamara »

Goedemorgen

Dit kwam ik vanmorgen in mijn mailbox tegen. Dit stuit mij behoorlijk tegen mijn borst en getuigt van weinig respect naar mij toe en ik zie mij dus genoodzaakt dit in de openbaarheid te gooien. Als ik niet met respect behandeld kan worden dan iemand anders dus ook niet.!!!

Bij mijn weten heb ik haar nooit persoonlijk of via ons forum (overigens het enige forum waar ik op zit) aangevallen of kritiek gegeven. Het enige wat ik ooit eens geschreven heb is dat onderwerp waarin sprake is van terugkomen onder een andere naam. Dit was bedoeld voor algemeen gebruik en niet op persoonlijke naam.

Hieronder heb ik het berichtje gekopieerd wat ik via mijn mail binnen heb gekregen. Heb zelfs nog niet eens op mijn profiel gekeken omdat ik voel dat ik dit direct moet plaatsen op het forum.
Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

Er is een berichtje geplaatst bij je profiel:

Het berichtje van mariane van brabant is:

zo lulmeyer

op het forum schrijf je dat ze het moesten verbieden dat ik terug kon komen.waarom ik ben een transgender ik wacht op mijn srs, maar wat ben jij een groningse aarpel je heb nog niet eens een foto en dan ga je leuk vertellen dat ik er niet op mag komen. flapdrol.

Hoop dat de moderators hier op de één of andere manier wat aan kunnen doen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lmao! Flapdrol FTW. w00t.

Mariane, zal ik jou eens komen srs-en met een roestig aardappelschilmesje? Get a life.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Lmao! Flapdrol FTW. w00t.

Mariane, zal ik jou eens komen srs-en met een roestig aardappelschilmesje? Get a life.
Helemaal mee eens! Lang leven de nuance!
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
joy-ts
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Toch lekker dat berichtjekonopje om die functie uit te zetten.
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Goedemorgen

Dit bericht vanmorgen binnengekregen maar nu via de mailfunctie van mijn profiel.

Hierbij geef ik Marianne nog éénmaal de gelegenheid om haar gal te spuwen over van alles en nog wat. Schijnbaar kan zij alleen meelezen en niet rechtstreeks of het forum reageren. Zoals we kunnen lezen wil zij dus niets meer met trav. org. te maken hebben en gaat zij haar eigen weg vervolgen.
Hoop dat zij dus ook niet meer via profielen of mailtjes haar frustraties naar ons toe uit.

Indien er nog een mailtje of profielbericht van Marianne in mijn mailbox arriveert dan zie ik mij genoodzaakt om haar mailadres te blokkeren en de berichten functie uit te schakelen. :evil: :evil:

Marianne, jouw excuses zijn niet aanvaardt. Het uiten van een excuus maar direct daarop gevolgd door een tirade is in mijn ogen geen welgemeende, oprechte en vanuit het hart gesproken excuus.

Wel geef ik jou nog wat respect door het niet vermelden van jouw privé mailadres wat verschijnt in mijn mailbox.

Hieronder het mailtje wat ik ontvangen heb.
De bezoeker zei:

------------------------------

hai dhiamara

sory ik heb misschien wat grof uitgevallen,

maar waarom ben je er teggen dat ik op travestie org ben. waarom omdat ik van brabant kom.

waarom moeten jullie, ook die persoon uit drachten zich allemaal tegen mij keren

en u hebt wel een opmerking gemaakt dat ik niet terug mocht keren, want diegene voor u schrijft mariane is terug gekomen.waarop u schrijft dat zou toch niet mogelijk mogen zijn.

ik moet zo wel reageren, en grof want ik mag niets op het forum schrijven.

en denk je dat mij travestie org nog intereseert,

hulp is er in nederland toch niet, in nederland is er alleen haat en nijd alle hulp en informatie die ik nodig heb haal ik bij mijn belgische vriendinnen, en mijn ene nederlandse vriendin, toevallig een groningse mijn katja

met vriendelijke groetjes mariane van brabant.

oh ja zeg maar tegen de moderator dat ik dat bericht op u profiel geschreven heb.

------------------------------

Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie

van www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit

bericht.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

*stopt d'r vingers in d'r oortjes*
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

En zo lijkt het erop dat zowel de stemming als het niveau van deze site in een neerwaartse spiraal zijn terechtgekomen. Een forum waarin vele serieus begonnen topics verzanden in geharrewar tussen 2 of meer mensen die er een sport van maken elkaar dwars te zitten. Profielen waaronder je berichtjes tegenkomt die je liever niet wilt lezen, en een chat waar je regelmatig mag vertrekken, omdat je als niet-trans niet serieus wordt genomen.
Jammer toch dat we, als gezamenlijk lid van zo niet 1 minderheidsgroep toch van behoorlijk verwante minderheidsgroepen, elkaar niet proberen te maken in plaats van te kraken.
Uiteraard bedoel ik hier niet de vele mensen mee die hier met de beste bedoelingen posten, meechatten, of leuke berichtjes plaatsen, maar ik neem aan dat die zelf wel doorhebben dat het niet over hen gaat.
Ik denk toch dat met name de beheerders van deze site hier korter op zouden moeten zitten, of misschien wel meer vrijwilligers zouden moeten zoeken die hierbij van dienst kunnen en willen zijn.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik heb gesolliciteerd bij de politie afgelopen week, kan ik wat meer agentje spelen op deze site ................. of zouden de mensen zelf wat wijzer kunnen worden ???????????

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tsja, of je gaat gewoon modereren.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Claudia Zomer schreef:En zo lijkt het erop dat zowel de stemming als het niveau van deze site in een neerwaartse spiraal zijn terechtgekomen. Een forum waarin vele serieus begonnen topics verzanden in geharrewar tussen 2 of meer mensen die er een sport van maken elkaar dwars te zitten. Profielen waaronder je berichtjes tegenkomt die je liever niet wilt lezen, en een chat waar je regelmatig mag vertrekken, omdat je als niet-trans niet serieus wordt genomen.
Jammer toch dat we, als gezamenlijk lid van zo niet 1 minderheidsgroep toch van behoorlijk verwante minderheidsgroepen, elkaar niet proberen te maken in plaats van te kraken.
Uiteraard bedoel ik hier niet de vele mensen mee die hier met de beste bedoelingen posten, meechatten, of leuke berichtjes plaatsen, maar ik neem aan dat die zelf wel doorhebben dat het niet over hen gaat.
Ik denk toch dat met name de beheerders van deze site hier korter op zouden moeten zitten, of misschien wel meer vrijwilligers zouden moeten zoeken die hierbij van dienst kunnen en willen zijn.
Claudia Zomer
Je zou natuurlijk ook kunnen proberen het 'nivo te verhogen' door zelf wat vaker een bijdrage te plaatsen. Want hoewel je best wel een punt hebt blijft het toch opvallend dat zo'n reactie komt van iemand met slechts 33 berichtjes in bijna 2 jaar tijd ;)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Pam,

Ik ben het met Petra (Morbide) eens: je bent moderator - en dan modereer je ook, of je hebt daar geen zin in, dan stop je als moderator en dan doe je elders ander nuttig werk.

Moderator zijn en vervolgens je verantwoordelijkheid niet nemen als er dingen drastisch mis gaan - dan krijg je (mijns inziens: terecht!) kritiek.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ingrijpen kan altijd en zal zeker ook gebeuren als het echt mis gaat maar volgens mij zit daarvoor nog iets en slaan we een fase over.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dus scheldpartijen zijn toegestaan?
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Beste forumleden,

Enerzijds is er de roep op meer modereren.......anderzijds als je dat doet wordt je verweten DAT je modereert (want 'verkeerde' forum waarin je dat dan doet).

Continue wordt er bij elkaar op punten en komma's gelet terwijl er niet op inhoud wordt ingegaan.

Mensen krijgen vervelende berichten in hun profiel (en dat is vervelend, zijn we het allemaal over eens), daar proberen we aan te doen wat mogelijk is (was een termijn van 3 weken aangegeven, maar heeft (volgens mij) nog geen 3 uur geduurd voor e.e.a. geregeld was).....hoor je verder niemand over.

Ik geef in overweging dat het forum gevuld wordt door de gebruikers......als er dan (noem het maar) 'onaardig' tegen elkaar gedaan wordt, is dat de schuld van de gebruikers zelf (lees: de schrijver).

Ook lijkt het wel of continue de grens wordt opgezocht.
Ik bedoel hiermee steeds grover tegen elkaar worden en dan zien wanneer wij ingrijpen..........en dat is dan altijd te vroeg, te laat, te zacht of te hard.

Ik krijg wel eens de indruk op een kleuterschool bezig te zijn.......elkaar lekker dwarszitten enz enz........en vervolgens als dat dan terugkomt, hard om de juf roepen (voor 'juf' lees: moderatoren).

Kortom, wat we ook doen....we doen het niet goed.

Ook las ik een idee om meer vrijwilligers te vragen cq aan te nemen.
Is ook al geprobeerd, er melden zich dan mensen aan, wordt een travestie.org mail adres voor aangemaakt...............en vervolgens hoor je niets meer van die mensen (in de zin van het werk doen waar ze zich voor opgegeven hebben).

Uiteraard geldt bovenstaande niet voor degenen die zich wel op de juiste manier gedragen.....ofwel, wie de schoen past trekke hem aan.

Bovenstaande is iets wat ik zowel als persoon alsmede als lid van Travestie.org even kwijt wil.
De gedachte helemaal te stoppen met alles wat ik doe voor de site is al een paar maal door m'n hoofd gegaan.
(volgens mij bij de anderen ook, maar dat is mijn invulling).
Stoppen zou een eenvoudige oplossing zijn....de domeinen verkopen (houden we er eens iets aan over ipv dat het geld kost)...en travestie.org is niet meer......of beter gezegd is een XXX site dan (die aanbiedingen zijn er).
Als dat is wat men wil....laat het ons maar weten.

Pamela benoemde het ook al.....mensen zouden zelf ook eens wijzer kunnen proberen te zijn.......hoeven wij geen agentje te spelen.
(agentje spelen of modereren zit nogal verschil in en dat eerste is meer en meer aan de orde)

Op voorhand: ik ga over bovenstaande niet in discussie.
Ik wilde dit gewoon even kwijt.....en ben dat nu.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
PinkDaisy
ff weer wat posten
Contacteer:

Verdraagzaamheid

Bericht door PinkDaisy »

Het is jammer dat er in onze "wereld" als ik dat al mag noemen zoveel jaloersheid en onbegrip is. Er worden hier soms verwijten naar elkaar's hoofd geslingerd zonder dat men even stilstaat dat het nét wij zijn die ons moeten bewijzen tov de maatschappij.. maar toch niet tegenover elkaar? Ieder mens heeft zijn/haar eigenwaarde. Ieder mens heeft iets goeds in zich, maar ook iets slechts. Durf jij voor de spiegel gaan staan en tegen u zelf zeggen: ik ben perfect? Dat is wat voorbarig, niet? Als we nu even stil zouden staan bij het volgende: kijk eerst naar jezelf voor je commentaar geeft op ee ander, respecteer elkaar zoals ze zijn én vooroordeel niet. Zou het dan niet beter zijn. Want zeg nu zelf, als wij het niet met elkaar eens zijn en constant ruzie maken, verwijten naar elkaars' hoofd gooien... wat voor een beeld zal de maatschappij dan van ons krijgen? Is het al niet moeilijk genoeg zo?

Groetjes....
How can dream become reality, if reality is a dream
Gesloten