Dit kwam ik vanmorgen in mijn mailbox tegen. Dit stuit mij behoorlijk tegen mijn borst en getuigt van weinig respect naar mij toe en ik zie mij dus genoodzaakt dit in de openbaarheid te gooien. Als ik niet met respect behandeld kan worden dan iemand anders dus ook niet.!!!
Bij mijn weten heb ik haar nooit persoonlijk of via ons forum (overigens het enige forum waar ik op zit) aangevallen of kritiek gegeven. Het enige wat ik ooit eens geschreven heb is dat onderwerp waarin sprake is van terugkomen onder een andere naam. Dit was bedoeld voor algemeen gebruik en niet op persoonlijke naam.
Hieronder heb ik het berichtje gekopieerd wat ik via mijn mail binnen heb gekregen. Heb zelfs nog niet eens op mijn profiel gekeken omdat ik voel dat ik dit direct moet plaatsen op het forum.
Hoop dat de moderators hier op de één of andere manier wat aan kunnen doen.Dit is een automatisch gegenereerd bericht.
Er is een berichtje geplaatst bij je profiel:
Het berichtje van mariane van brabant is:
zo lulmeyer
op het forum schrijf je dat ze het moesten verbieden dat ik terug kon komen.waarom ik ben een transgender ik wacht op mijn srs, maar wat ben jij een groningse aarpel je heb nog niet eens een foto en dan ga je leuk vertellen dat ik er niet op mag komen. flapdrol.