travestie zoekt hulp
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
travestie zoekt hulp
Hoi,
ik ben hier nu al een paar weken lid en heb me eigen profiel verwaarloost, maar ik ben op zoek naar een profsessionele (transgender makeover) makeover. (nagels, wenkbrauwen, lippen, etc...
Wie kan mij helpen?
zoals je kan zien heb ik redelijke benen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zoek een metamorfose
ik ben hier nu al een paar weken lid en heb me eigen profiel verwaarloost, maar ik ben op zoek naar een profsessionele (transgender makeover) makeover. (nagels, wenkbrauwen, lippen, etc...
Wie kan mij helpen?
zoals je kan zien heb ik redelijke benen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik zoek een metamorfose
Hoi,
misschien kan je eens kijken op de site van Mariposa http://www.mariposa.nu/
Zij kunnen je vast ook al een stuk verder op weg helpen met goede tips en adviezen.
misschien kan je eens kijken op de site van Mariposa http://www.mariposa.nu/
Zij kunnen je vast ook al een stuk verder op weg helpen met goede tips en adviezen.
-
- daar ben ik weer
-
- daar ben ik weer
-
- daar ben ik weer
- anjatheefee
- ForumFan
Je kan ook rustig beginnen en niet je wenkbrauwen laten epileren, of iets anders blijvends. Alleen make-up geeft ook al een hele verandering. Je kunt ook je eigen fototoestel meenemen en foto's laten maken. Dan heb je alles onder controle (voor het geval je bang bent dat ze met de foto's aan de haal gaan). Ze helpen je ook goed bij het verwijderen van de make-up. Geen probleem.lindaR schreef:Je benen zijn mooi,
Ik zou het nog niet durven zo een makeover. ben wel benieuwd hoe zoiets is. Maar ik ben veel te bang dat zoiets uit komt.
succes.
Linda
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Denk er ook wel aan om eens zo'n makeover te laten doen..........
Wordt je tenslotte alleen maar wijzer van mbt hoe je jezelf het best kan optutten.
En welke kleding je het beste staat.........ach, mischien.....wie weet..
Idee staat me wel aan.
Wordt je tenslotte alleen maar wijzer van mbt hoe je jezelf het best kan optutten.
En welke kleding je het beste staat.........ach, mischien.....wie weet..
Idee staat me wel aan.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
yeps......en dan soms de mascara op je contactlens smeren......
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Nee hoor, het is eigenlijk goed weg te krijgen , mits je de juiste makeup koopt.........
Evt via de kijkshop kan je een makeup koffertje kopen...groot of klein om mee te beginnen.
Evt via de kijkshop kan je een makeup koffertje kopen...groot of klein om mee te beginnen.