steeds verder
Moderator: Moderators
steeds verder
Aanngezien ik pas begin,(denk ik, of sluimert het al jaren? hmm)
Ga je eigenlijk steeds verder met kleden als een vrouw?
Ik bedoel, nu kan ik af en toe een panty dragen, is dat dan naar verloop van tijd normaal, en ga je verlangen naar schoenen bijvoorbeeld?
En ga je daarna naar make up, (hoeft niet in die volgorde).
Wie kan hierop reageren, ik ben erg benieuwd.
Linda
Ik bedoel, nu kan ik af en toe een panty dragen, is dat dan naar verloop van tijd normaal, en ga je verlangen naar schoenen bijvoorbeeld?
Linda
Re: steeds verder
Hangt er vanaf wat je zelf wil. Ik ben ook ooit begonnen met ondergoed van mijn mijn moeder en schoenen en wat lippenstif en een rok of iets dergelijks, maar ik wou eigenlijk altijd gewoon meisjes kleren aan, en wat dat dan was dat boeide niet zo. Nu wil ik eigenlijk een zo normaal mogelijk outfit, als het maar vrouwlijk is.lindaR schreef:Aanngezien ik pas begin,(denk ik, of sluimert het al jaren? hmm)
Linda
Ik ben dus niet steeds meer gaan willen, maar wel steeds meer gaan doen.
Ik denk nog dat willen en doen onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn.
Maar ik moet zeggen, dat ik jullie reactie begrijp.
Mijn vraag kwam meer voort uit het feit dat ik nu mijn benen mag scheren, en ik nu denk hoe zien die stelten eruit op hoge hakken.
Toen dacht ik bedenk ik dat nou of gaat dit steeds verder.
en wat is de volgende stap.
En als ik het nu schrijf lijkt het wel automatisch verder te gaan.
Is dit 'normaal' of ben ik dat maar?
Linda
Maar ik moet zeggen, dat ik jullie reactie begrijp.
Mijn vraag kwam meer voort uit het feit dat ik nu mijn benen mag scheren, en ik nu denk hoe zien die stelten eruit op hoge hakken.
Toen dacht ik bedenk ik dat nou of gaat dit steeds verder.
en wat is de volgende stap.
En als ik het nu schrijf lijkt het wel automatisch verder te gaan.
Is dit 'normaal' of ben ik dat maar?
Linda
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ja, het gaat vaak steeds verder.
Nee, soms gaat het niet verder.
Wat de volgende stap is is heel persoonlijk: in geen trans-proces gaat alles volgens dezelfde volgorde...
Laat je door jezelf verrassen en geniet van het moment...
Groetjes,
Frederique
Nee, soms gaat het niet verder.
Wat de volgende stap is is heel persoonlijk: in geen trans-proces gaat alles volgens dezelfde volgorde...
Laat je door jezelf verrassen en geniet van het moment...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Afhankelijk van wat je wil doen zou ik de hakhoogte kiezen. Als je een middagje gaat winkelen kan je beter een iets kleiner hakje nemen dan dat je naar kantoor gaat bijvoorbeeld. Om aan hakken te wennen is het misschien wel handig om niet te spectaculair te beginnen. Volgens mijn buurvrouw zijn hoge hakken voor de een wel weggelegd en voor de ander niet.
vaag antwoord, ik weet het, gewoon proberen.
Irene
vaag antwoord, ik weet het, gewoon proberen.
Irene
Kleine stapjes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Mijn hakken zijn 7 cm hoog en lopen lekker ........in huis........
Maar wat voor de een prettig is, is voor de ander een ramp, ook geboren vrouwen kennen dit probleem hoor.....
Kleding, schoenen, pruiken..................het is allemaal zo persoonlijk, geen mens is gelijk...........en volgens mij horen wij zeker weten tot die groep.
Als lage hakken je beter zitten...........en maat 45 is ietwat aan de ruime kant..zou ik toch daarvoor kiezen...
Maar wat voor de een prettig is, is voor de ander een ramp, ook geboren vrouwen kennen dit probleem hoor.....
Kleding, schoenen, pruiken..................het is allemaal zo persoonlijk, geen mens is gelijk...........en volgens mij horen wij zeker weten tot die groep.
Als lage hakken je beter zitten...........en maat 45 is ietwat aan de ruime kant..zou ik toch daarvoor kiezen...
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
waar je ook rekening mee moet houden is dat niet alleen de hoogte van de hak, maar ook de stijlheid van de schacht van belang is. Hoe stijler de schacht hoe kleiner je voet lijkt en de meeste van ons vinden toch hun voeten te groot, al is dat voor iedereen weer anders, wat voor de een groot is vind de ander schattig. Maar je moet er wel op kunnen lopen natuurlijk.
Irene
Irene
Kleine stapjes