Even een vraagje aan iedereen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Even een vraagje aan iedereen

Bericht door Prescilla »

Hallo allemaal..

Ik ben samen met een vriend van mij bezig een bedrijf op te zetten voor Tgirls..Het wordt een winkel waar men ook opgemaakt kan worden en workshops kan volgen op gebied van make-up en visagie..

Nu zijn we bezig met een onderzoek om te kijken wat jij/jullie denken dat er in zo`n winkel allemaal aanwezig zou moeten zijn en ook over de inrichting en wat je het liefst allemaal zou willen kunnen doen in zo`n winkel(dan denken wij aan make-up haarwerken,epileren ,haar verwijdering workshops etc etc. )Aan privacy hoef je niet te twijvelen dat staat garant in onze winkel..Wij hopen dat jullie hier een antwoord op willen geven zodat wij er rekening mee kunnen houden met wat de wensen zijn..

Graag zou ik zien dat het leuk blijft en dat er geen negatieve berichten komen dit is een serieuze oproep aan iedereen..
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Hoi Prescilla.

Een goed idee. Hoe meer plaatsen er zijn waar wij heen kunnen, hoe beter.

Mijn zegen heb je!
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoewel ik niet in je doelgroep zit (ik ben net een maand weer volledig van de make-up af en dat voelt prima!) toch een tip vanuit mijn verleden: waar ik naar op zoek was was naar make-up lessen: leren hoe ik mijzelf kan make-uppen met een naturel, goed resultaat. Welke spullen heb ik daarvoor nodig, welke volgorde, welke "kneepjes van het vak".

Ik heb dat zelf geleerd bij Cassandra (Transdreams). Hoewel ze het me goed leerde (ze deed het voor en ik maakte zelf aantekeningen, het was prettig geweest als ze zelf ook wat cursusmateriaal gehad had) vond ik de prijs vrij hoog en was het een nadeel dat de produkten die ze gebruikte niet in Nederlandse winkels te vinden waren. Dit laatste nadeel was niet eens zo erg geweest als ze genoeg voorraad gehad had om mij regelmatig van make-up te voorzien (de spullen die ze had waren erg mooi en goed). Dit had ze niet - en toen moest ik noodgedwongen alsnog zelf in normale winkels uitzoeken wat leek-op-wat-ik-via-Cassandra-kreeg.

Misschien klinkt dit heel negatief, en zo is het niet bedoeld. Ik heb veel aan Cassandra haar lessen en produkten gehad en ze voorzag prima in de behoefte aan kennis zoals die ik toen had. Ze nam ook alle tijd voor mij en dat was ook prettig. De reden dat ik dit zo vertel is dat je ook van foutjes van anderen kunt leren.

Heel veel succes gewenst!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Frederique_ schreef:Hoewel ik niet in je doelgroep zit (ik ben net een maand weer volledig van de make-up af en dat voelt prima!) toch een tip vanuit mijn verleden: waar ik naar op zoek was was naar make-up lessen: leren hoe ik mijzelf kan make-uppen met een naturel, goed resultaat. Welke spullen heb ik daarvoor nodig, welke volgorde, welke "kneepjes van het vak".

Ik heb dat zelf geleerd bij Cassandra (Transdreams). Hoewel ze het me goed leerde (ze deed het voor en ik maakte zelf aantekeningen, het was prettig geweest als ze zelf ook wat cursusmateriaal gehad had) vond ik de prijs vrij hoog en was het een nadeel dat de produkten die ze gebruikte niet in Nederlandse winkels te vinden waren. Dit laatste nadeel was niet eens zo erg geweest als ze genoeg voorraad gehad had om mij regelmatig van make-up te voorzien (de spullen die ze had waren erg mooi en goed). Dit had ze niet - en toen moest ik noodgedwongen alsnog zelf in normale winkels uitzoeken wat leek-op-wat-ik-via-Cassandra-kreeg.

Misschien klinkt dit heel negatief, en zo is het niet bedoeld. Ik heb veel aan Cassandra haar lessen en produkten gehad en ze voorzag prima in de behoefte aan kennis zoals die ik toen had. Ze nam ook alle tijd voor mij en dat was ook prettig. De reden dat ik dit zo vertel is dat je ook van foutjes van anderen kunt leren.

Heel veel succes gewenst!

Groetjes,

Frederique
Hoi Frederique

Dank je voor je tip en de plannen om Make-up workshops te gaan geven die waren er al..De make-up die wij gaan verkopen is van Kryolan en van Make-up studio aangezien deze merken ons het beste bevallen..Deze merken worden dus ook gewoon bij ons in de winkel verkocht en als er iets niet is wat men wil hebben dan is het mogelijk om deze te bestellen bij ons..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
petratv1975
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 18, 2007 14:15
Locatie: papendrecht

Bericht door petratv1975 »

Hoi Prescilla

Ik heb er ook vaak aan lopen denken om zoiets op te starten.
maar wel in rotterdam want daar is al zo weinig voor travestie
ik wens je veel geluk en ik hoop dat het je lukt
trouwens als je personeel nodig hebt :wink:
groetjes petra
Gebruikersavatar
chica
dagelijks aanwezig
Berichten: 93
Lid geworden op: wo jan 09, 2008 19:36
Locatie: Limburg

Bericht door chica »

Hoi Prescilla,

wat een goed initiatief!
Jammer dat het in Rotterdam is..
Als er iemand in het zuiden van het land iets wil opstarten horen we dat graag.
En mochten we tzt in de buurt v Rotterdam komen, horen jullie dat ook.

Id zou het fijn zijn wanneer er tips en adviezen worden gegeven tav make-up, dat deze ook in de winkel gekocht kunnen worden. Veel succes alvast!
Hou je ons op de hoogte?
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

petratv1975 schreef:Hoi Prescilla

Ik heb er ook vaak aan lopen denken om zoiets op te starten.
maar wel in rotterdam want daar is al zo weinig voor travestie
ik wens je veel geluk en ik hoop dat het je lukt
trouwens als je personeel nodig hebt :wink:
groetjes petra
Hoi Petra
Personeel heb ik eerst voldoende vrienden en vriendinnen gaan me helpen ermee..Voor de rest ja het is een bedrijf wat er nog niet was in rotterdam vandaar dat ik het wil gaan proberen en ja het is wel een risico maar ok dat heb ik er wel voor over..


chica schreef:Hoi Prescilla,

wat een goed initiatief!
Jammer dat het in Rotterdam is..
Als er iemand in het zuiden van het land iets wil opstarten horen we dat graag.
En mochten we tzt in de buurt v Rotterdam komen, horen jullie dat ook.

Id zou het fijn zijn wanneer er tips en adviezen worden gegeven tav make-up, dat deze ook in de winkel gekocht kunnen worden. Veel succes alvast!
Hou je ons op de hoogte?
Ik hou jullie op de hoogte Chica zodra de site klaar is laat ik het weten..
En de tips op make-up gebied gaan er zeer zeker komen..En ook tips om je pruiken te onderhouden gaan we geven, dus een compleet pakket om het maar even zo te zeggen..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Sybella
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do aug 30, 2007 0:23
Locatie: Groningen

Bericht door Sybella »

ik ben het met Frederique eens, probeer 'ons' te leren hoe je make up aan moet brengen met artikelen die je in de 'gewone' winkels kan krijgen. Dus niet de dure merken die niet in nederland verkrijgbaar zijn maar bijv met oa make up van de HEMA of kruidvat of iets dergelijks.

Wat mij ook zeer handig lijkt is cursus-, les- of oefenmateriaal. Desnoods een boekwerk(je) waarin we kunnen zien hoe bepaalde dingen aangebracht moeten worden en in welke volgorde.

maar helaas zit ik in het hoge noorden en zal ik niet 'even' naar rotterdam gaan.

groetjes Sybella
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Sybella schreef:probeer 'ons' te leren hoe je make up aan moet brengen
Ik kan het niemand leren.....ik doe het al sinds dat ik 12 ben geweest en heb veel zelf geexperimenteerd.....en dat is ook het advies aan iedereen van mij.....

......probeer en experimenteer zelf, leer je un hoop zelf voor de voor jou beste manier en je eigen stijl :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Sybella schreef:ik ben het met Frederique eens, probeer 'ons' te leren hoe je make up aan moet brengen met artikelen die je in de 'gewone' winkels kan krijgen. Dus niet de dure merken die niet in nederland verkrijgbaar zijn maar bijv met oa make up van de HEMA of kruidvat of iets dergelijks.

Wat mij ook zeer handig lijkt is cursus-, les- of oefenmateriaal. Desnoods een boekwerk(je) waarin we kunnen zien hoe bepaalde dingen aangebracht moeten worden en in welke volgorde.

maar helaas zit ik in het hoge noorden en zal ik niet 'even' naar rotterdam gaan.

groetjes Sybella
Hoi Sybella
Het lesmateriaal komt er zeker in boekform de make-up die wij gaan verkopen is bij elke feestwinkel te verkrijgen en in verhouding met wat je bij een hem kan kopen niet duur aangezien je hier langer mee doet..Ook zullen wij erg goed uit gaan leggen met hoe make-up aan te brengen aangezien dit bij veel mensen soms een punt is en hoe je je gezicht zo vrouwelijk mogelijk kan laten lijken zonder een te dikke laag make-up op te hebben..Ik weet het noorden ligt inderdaad niet naast de deur aangezien ik zelf uit groningen kom van oorsprong..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Mara schreef:
Sybella schreef:probeer 'ons' te leren hoe je make up aan moet brengen
Ik kan het niemand leren.....ik doe het al sinds dat ik 12 ben geweest en heb veel zelf geexperimenteerd.....en dat is ook het advies aan iedereen van mij.....

......probeer en experimenteer zelf, leer je un hoop zelf voor de voor jou beste manier en je eigen stijl :roll:
ik ben het hier wel met je eens maar iemand die ervaring heeft kan een ander erg veel leren wat betreft het shappen van een gezicht zonder dat er teveel make-up wordt gebruikt..Tuurlijk moet iedereen het zelf leren maar advies is nooit verkeerd..
Groetjes Prescilla
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb het mijzelf proberen te leren met de informatie op deze site en het is me nooit gelukt om er een goed resultaat uit te krijgen. En dat lag niet aan de informatie op de site, maar gewoon omdat ik een stapeltje verkeerde aannames maakte en omdat ik het verkeerde materiaal had.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie