Klein stapje
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Klein stapje
Ik heb vandaag mijn wekelijkse boodschappen gedaan, nou is dat op zich niks vermeldenswaardig, want dat doe ik elke week. Normaal heb ik nooit dameskleding aan als ik boodschappen ga doen, vandaag dus wel, niets opzichtig, dus ook niet zo bijzonder, maar wel in de supermarkt waar ik altijd kom en waar ik dus ook bekende tegenkom. Het voelde eigenlijk heel normaal en tijdens het boodschappen doen was ik me maar af en toe bewust dat het anders was. Het is maar een klein stapje.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Mooi Irene........ik vind het geen klein stapje hoor......
Reuze van je en fijn dat het zo goed gegaan is.
Reuze van je en fijn dat het zo goed gegaan is.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Irene Gefeliciteerd, je zegt een kleine stap maar zoiets is toch wel erg groot omdat je dan de meeste bekenden tegen kunt komen.
Zolang mijn zoon nog thuis woont zal ik dat niet gaan doen, maar die is bezig om een woning te zoeken.
Maar buiten mijn dorp heb ik daar weinig problemen mee. Afgelopen zaterdag eigenlijk wel. Er was iemand met ons mee gaan winkelen en die blijf maar kletsen en haar stem was geen dames stem, en ze was zelf ook wat doof waardoor ze harder praatte dan gewoon. Dat was erg opvallend. En dat is dan niet zo leuk.
Op een gegeven moment was ik wat vooruit en winkel ingelopen en de 2 andere dames kwamen mij wel achterna. Ik was blijkbaar niet opgevallen maar toen zij binnenkwamen wel. De verkoopsters waren met elkaar aan het overleggen wat het was terwijl ik achter hun stond. Nu zo'n converstatie is wel leuk om te horen.
Nu Irene ik hoop dat jou dat niet gebeurd maar dat je leuk je boodschappen kunt gaan doen.
Groetjes Bea.
Zolang mijn zoon nog thuis woont zal ik dat niet gaan doen, maar die is bezig om een woning te zoeken.
Maar buiten mijn dorp heb ik daar weinig problemen mee. Afgelopen zaterdag eigenlijk wel. Er was iemand met ons mee gaan winkelen en die blijf maar kletsen en haar stem was geen dames stem, en ze was zelf ook wat doof waardoor ze harder praatte dan gewoon. Dat was erg opvallend. En dat is dan niet zo leuk.
Op een gegeven moment was ik wat vooruit en winkel ingelopen en de 2 andere dames kwamen mij wel achterna. Ik was blijkbaar niet opgevallen maar toen zij binnenkwamen wel. De verkoopsters waren met elkaar aan het overleggen wat het was terwijl ik achter hun stond. Nu zo'n converstatie is wel leuk om te horen.
Nu Irene ik hoop dat jou dat niet gebeurd maar dat je leuk je boodschappen kunt gaan doen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Je maakt ons nieuwsgierig...........
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy