Verandert hun seksueel voorkeur?
Het hebben van een duurzaam intiem relatie is een belangrijk zaak voor mensen. Vereenzaming kan een groot probleem worden.
Al zijn wij in onze vrouw hoedanigheid dan ook "vrouw", en ik hier liever niet over "mannen" wil praten ik weet even niet hoe anders het te noemen.
Ik kan mij voorstellen dat veel travestieten, mannen die er alles om doen een vrouw zo natuur getrouw uit te beelden, en dus feitelijk te zijn, ( niet Drag Queens en niet "erotiek" / fetisj travestieten ), nog altijd seksueel man zijn, en daarbij nog seksueel aangetrokken zijn tot vrouwen. Maar wat voor kans maak je in die vrouw personage om een vrouw te behagen en een blijvend relatie daar aan over houden? Tenzij je het part time kunt / wilt doen waarbij de man zijn tijd bepalend is om een man / vrouw relatie op te bouwen met medeweten van de vrouw in kwestie over het vrouw-zijn tijd indeling van de betreffende man.
Of is de keuze om je innerlijke gevoelens gestalte te geven in de vorm van een vrouw tevens gebonden aan het vrijwel opgeven van de mogelijkheid een fysiek man / vrouw relatie te kunnen hebben?
Dan wel voor vrijgezellen en alleenstaanden.
Om nu na het identiteit van een vrouw te hebben aangenomen nu opeens met een man verder te willen...

Dan zou je volgens mij een vrouw in een mannen lichaam moeten zijn, of homoseksueel. en daar heb ik het nu niet over.