hoe voelde je je bij de bevalling van je vrouw?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

hoe voelde je je bij de bevalling van je vrouw'? of vlak daarna?

100% vrouw en moeder, alleen wist de bio moeder dat nog niet
0
Geen stemmen
100% vrouw, zodanig dat ik tijdens de persweeen in mijn broek poepte
0
Geen stemmen
diep ontroerd over hoeveel moois de TS natuur kan voortbrengen......een eitje uit mijn laag hangende eierstokken dat samen met het bio eitje van mijn vrouw een kindje voortbrengt
0
Geen stemmen
ik voelde zó ontzettend vrouwelijk dat ik met de placenta aan de haal ging
0
Geen stemmen
ik voelde me 100% vrouw én de trotse moeder natuurlijk. ík lag uit te puffen!
0
Geen stemmen
maar......maar........ik ben 100% vrouw! ik kan nooit een kind verwekt hebben als man! Is het wel van mij?!?
0
Geen stemmen
pas bij de 3e bevalling realiseerde ik me dat ik zélf 100% vrouw ben..............
0
Geen stemmen
de ooievaar komt langs
0
Geen stemmen
hoe kan dit? een bevalling terwijl ik nog steeds menstueer?
0
Geen stemmen
ik legde de baby meteen aan om het borstvoeding te geven.....maar het reageerde wat raar toen het mijn borsthaar voelde
0
Geen stemmen
hoe vertel ik mijn fam en collega's dat IK de moeder ben en dat mijn lieve vrouwtje hier verder geen rol in speelt?
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

snoopy
Eredivisie

hoe voelde je je bij de bevalling van je vrouw?

Bericht door snoopy »

hoe voelde je je bij de bevalling van je vrouw'? of vlak daarna?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

waarom begin je dit topic? Om mensen die hun hele TS bewustwording anders hebben beleefd dan jij te begrijpen?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Wat denk je van gewoon jaloers Snoopy, ik had het zelf willen doen. En dan vol overtuiging zeggen en de volgende mag ik doen.
Maar ik geloof niet als homo-ts dat je in staat bent zoiets te begrijpen.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:Wat denk je van gewoon jaloers Snoopy, ik had het zelf willen doen. En dan vol overtuiging zeggen en de volgende mag ik doen.
Maar ik geloof niet als homo-ts dat je in staat bent zoiets te begrijpen.
ja maar ik ben gewoon benieuwd en ik wil graag begrijpen hoe jullie de gevoelens van vrouw zijn rijmen met het verwekken van kinderen als man... dat lijkt mij dus namelijk vreselijk moeilijk??? Hoe verloopt zon proces dan? Gaat er een knop om in het hoofd, of kun je je vaderschap echt helemaal loslaten? En hoe dan?

Het is trouwens ook een uitnodiging dat eindelijk eens iemand een homots poll plaatst als tegenreactie :)

en @Amber... heb je al eens Jensen gekeken... dat is erger dan mn onschuldige polletje hoor :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

AM_ber_79 schreef:waarom begin je dit topic?
Voor zover ik het kan bekijken, trollen!
Ik ben er dan ook weer klaar mee. :D
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:ja maar ik ben gewoon benieuwd en ik wil graag begrijpen hoe jullie de gevoelens van vrouw zijn rijmen met het verwekken van kinderen als man... dat lijkt mij dus namelijk vreselijk moeilijk???
:lol: Weer zo'n Mila-topic!
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: en @Amber... heb je al eens Jensen gekeken... dat is erger dan mn onschuldige polletje hoor :)
Nimmer. Mijn tijd op aarde is te kort om me bezig te houden met dat soort onzin...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:ja maar ik ben gewoon benieuwd en ik wil graag begrijpen hoe jullie de gevoelens van vrouw zijn rijmen met het verwekken van kinderen als man... dat lijkt mij dus namelijk vreselijk moeilijk??? Hoe verloopt zon proces dan? Gaat er een knop om in het hoofd, of kun je je vaderschap echt helemaal loslaten? En hoe dan?

Het is trouwens ook een uitnodiging dat eindelijk eens iemand een homots poll plaatst als tegenreactie :)

en @Amber... heb je al eens Jensen gekeken... dat is erger dan mn onschuldige polletje hoor :)
Ik wil jou weleens begrijpen en in je hoofd kunnen kijken. Ben je wel ts ? Het lijkt er meer en meer op dat je in werkelijkheid heel anders bent dan je je voordoet.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
Snoopy schreef:ja maar ik ben gewoon benieuwd en ik wil graag begrijpen hoe jullie de gevoelens van vrouw zijn rijmen met het verwekken van kinderen als man... dat lijkt mij dus namelijk vreselijk moeilijk??? Hoe verloopt zon proces dan? Gaat er een knop om in het hoofd, of kun je je vaderschap echt helemaal loslaten? En hoe dan?

Ik wil jou weleens begrijpen en in je hoofd kunnen kijken. Ben je wel ts ? Het lijkt er meer en meer op dat je in werkelijkheid heel anders bent dan je je voordoet.
ts, vrouw en reptiel :) Maar in mn dagelijks leven ben ik een leprechaun die de kasteeltuin van bea leegvreet :)

joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Weer zo,n onzinng topicje.

Maar wil wel ff reageren.
Toen mijn dochters werden geboren voelde ik me heel erg klein door de wondere wereld waarin we leven soms.

Joy
respect komt van twee kanten
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Ik heb allebei de keren op een heel harmonische manier met haar mee kunnen genieten van de zwangerschap en de bevalling. Het waren perioden waarin we erg close waren.

Het zal schelen dat zij en ik allebei niet zo sterk "gegenderd" zijn en de rollen bij ons vaker nogal door elkaar liepen. Zonder dat wij dat als ongewoon beleefden.

Voor mij kwam de pijn van dat ik dit nooit aan mijn eigen lijf heb/zal mogen beleven pas veel later.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Mijn antwoord staat er weer niet bij hoor (nooit een relatie gehad), ik voel me achtergesteld in je polls :cry:

(En ik denk trouwens dat het gewoon onzekerheid is van Snoopy, ze probeert haarzelf volgens mij te valideren als trans door haarzelf als 'meer trans dan andere transen' neer te zetten. Is iets waar wel meer transen last van lijken te hebben (heb me er zelf misschien ook wel schuldig aan gemaakt). Ik denk ook dat het gewoon een fase is en vanzelf over gaat :) )
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

joandelynn schreef:Mijn antwoord staat er weer niet bij hoor (nooit een relatie gehad), ik voel me achtergesteld in je polls :cry:

(En ik denk trouwens dat het gewoon onzekerheid is van Snoopy, ze probeert haarzelf volgens mij te valideren als trans door haarzelf als 'meer trans dan andere transen' neer te zetten. Is iets waar wel meer transen last van lijken te hebben (heb me er zelf misschien ook wel schuldig aan gemaakt). Ik denk ook dat het gewoon een fase is en vanzelf over gaat :) )
Niet meer trans, maar anders trans, en waarom zou daar niet over gesproken mogen worden? En bovendien wil ik niet bij een groep horen, maar gewoon mezelf zijn.

joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Oh, d'r mag best over gesproken worden hoor, maar het lijkt wel een beetje een obsessie van je te zijn. Maar het leidt in ieder geval wel tot leuke polls :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
snoopy
Eredivisie

Bericht door snoopy »

joyke schreef:Weer zo,n onzinng topicje.

Maar wil wel ff reageren.
Toen mijn dochters werden geboren voelde ik me heel erg klein door de wondere wereld waarin we leven soms.

Joy
Ik wacht met smart op een zinnig topicje van jouw hand! :)

Plaats reactie