In stealth leven
Moderator: Moderators
In stealth leven
“Een goede travestiet die zie je niet” is een bekend gezegde en vaak is dat ook zo. Niets mis mee.
Maar hoe gaat het op voor transgenders en transseksuelen?
Mijn keuze, zie intro.
Mijn keuze, zie intro.
Ook Wij houden van U
Suzette
Suzette
- MissJoan
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Re: In stealth leven
Tja wil als transgender zo goed mogelijk overkomen maar niet te! Normale kleding als een normale vrouw dragen.. Meeste kunnen het nog wel zien als ze goed kijken kan ook door me kleding stijl komen die is niet echt heel vrouwelijk maar toch wel voldoende , Maar krijg vaak niet echt veel vragen daar over. En trek me denk ik ook niet aan ik ben wie ik ben!
Suzette schreef:“Een goede travestiet die zie je niet” is een bekend gezegde en vaak is dat ook zo. Niets mis mee.
Mijn keuze, zie intro.
Girl Power!!!!!!!! Vrijwilligster bij TGG
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kies gewoon de kleding die bij je past. Laat je niet forceren tot iets wat veel vrouwelijker is dan bij je past, laat je ook niet forceren tot iets wat te mannelijk is.
Kleding kiezen is nu nog steeds erg moeilijk voor mij.
Groetjes,
Frederique
Kleding kiezen is nu nog steeds erg moeilijk voor mij.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ach mijn stokpaardje. Ik ben Annie de Tranny maar enkel omdat mensen het anders vergeten. Ik ben IN UR FACE omdat ik vind dat ik het recht daartoe heb en ik wil me dan ook niet verschuilen achter iets wat ik niet ben. Ik kan me er totaal niet in vinden dat ik voor het gemak en de acceptatie in een hokje gestopt moet worden waar ik net zo min in pas als in het hokje man. Ik ben wie ik ben. Ik ben SuperJo
Overigens ben ik wel passabel
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
En als er iemand is die daaraan twijfelt, ik heb je in den lijve ontmoet, en kan ik het heelhartig bevestigen. Niet alleen passabel, maar ook een mooie, aantrekkelijke vrouw.Joanne schreef:Overigens ben ik wel passabel
If all else fails, buy new shoes
Dank je lieverd. Ik heb er de foto's nog van. Wat een geweldig feest was dat toen En jij mag er ook zijn trouwens.Lisa met een S schreef:En als er iemand is die daaraan twijfelt, ik heb je in den lijve ontmoet, en kan ik het heelhartig bevestigen. Niet alleen passabel, maar ook een mooie, aantrekkelijke vrouw.
Zo denk ik ook Joanne...
Ik ruil niet het ene keurslijf in voor het andere....
Ik ben ik en kan het helaas voor de wereld en mijzelf misschien, niet meer opbrengen mezelf nog langer aan te passen en bij te schaven zodat
ik toch nog op een of andere manier in een normaal hokje terecht komt...
Das nu te laat. Gaat me niet meer lukken..
Ik ruil niet het ene keurslijf in voor het andere....
Ik ben ik en kan het helaas voor de wereld en mijzelf misschien, niet meer opbrengen mezelf nog langer aan te passen en bij te schaven zodat
ik toch nog op een of andere manier in een normaal hokje terecht komt...
Das nu te laat. Gaat me niet meer lukken..
Hier idem, Joanne en Marinth.
Ik ben ik, ik ben ooglijk, functioneer sociaal en maatschappelijk en zie geen enkele reden mezelf in een keurslijf te persen.
Het enige wat ik wil is respect en....ik krijg het zonder het af te dwingen.
Ik ben ik, ik ben ooglijk, functioneer sociaal en maatschappelijk en zie geen enkele reden mezelf in een keurslijf te persen.
Het enige wat ik wil is respect en....ik krijg het zonder het af te dwingen.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Ik leef in het heden en heb het te druk om aan het verleden te denken.
In het dagelijkse leven krijg ik geen vragen over het verleden en word er ook niet mee gecontronteerd, zo begin ik er ook niet over met vertellen dat ik vroeger man was.
Maar als iemand er om zou vragen dan doe ik er niet moeilijk om, het is geen geheim.
In het dagelijkse leven krijg ik geen vragen over het verleden en word er ook niet mee gecontronteerd, zo begin ik er ook niet over met vertellen dat ik vroeger man was.
Maar als iemand er om zou vragen dan doe ik er niet moeilijk om, het is geen geheim.