T* zoekt meisje dat hem opmaakt
Moderator: Moderators
T* zoekt meisje dat hem opmaakt
ik ben koen en ik ben 15 jaar oud ik ben hetro en woon in oss ik wil me graag als meisje verkleden en over straat maar ik vind al die spullen zo duur dus als er een meisje in de buurt woont die me wil helpen reageer dan
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: T* zoekt meisje dat hem opmaakt
Hallo Koen, ook Hetro/ of lesbisch, ligt er aan hoe je het bekijkt ik kom ook uit Oss, ik had 2 weken geleden een workshop visagie geregeld hier, had dus ook wel iets voor jou geweest.
Neem gerust contact met me op als je interesse hebt, ik ga het zeker nog een keer organiseren.
Ik ben wel veel bezig met make-up. ook vanwege het mee doen aan Fantasy evenementen, dat gaat dan wel heel uitbundig
Neem gerust contact met me op als je interesse hebt, ik ga het zeker nog een keer organiseren.
Ik ben wel veel bezig met make-up. ook vanwege het mee doen aan Fantasy evenementen, dat gaat dan wel heel uitbundig
je hebt wel gelijk dat lesbisch ben maar ik wil eigenlijk gewoon bij een meisje thuis worden opgemaakt en haar kleding aan doen en als ik dan op een echt meisje lijk met haar over straat gaan.
en wat bedoel je met die fantasie evenementen