Zeeland?
Moderator: Moderators
Re: Zeeland?
Je zou de trein naar A'dam kunnen pakken
Zover ik weet is Zeeland niet het bruisende hart van "ons slag" dames.
Zover ik weet is Zeeland niet het bruisende hart van "ons slag" dames.
- Stefanietravestie
- is nieuw hier
Het is inderdaad rustig hier, Stefanie. Of misschien is het eerder de Zeeuwse aard van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg". We lopen er niet mee te koop. Maar je bent dus niet alleen! In ieder geval zijn er twee "Zeeuwse dames" Er zijn er vast meer!
Mooie profielfoto, trouwens!
- Stefanietravestie
- is nieuw hier
Leuk om weten dat er nog zo'n mooie leuke dames in de buurt zijn Joline. Bedankt voor je compliment hoor. Jij iik trouwens, helemaal mijn smaak van kledij ook, top !Joline schreef: โdo mei 02, 2019 7:19 Het is inderdaad rustig hier, Stefanie. Of misschien is het eerder de Zeeuwse aard van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg". We lopen er niet mee te koop. Maar je bent dus niet alleen! In ieder geval zijn er twee "Zeeuwse dames" Er zijn er vast meer!
Kusjes
Hihi... Bedankt voor het compliment Inderdaad leuk om te weten dat er meer dames hier rondlopen. Wie weet, als we nog meer dames vinden kunnen we een clubje starten
- Stefanietravestie
- is nieuw hier
Oh ja super, een meidenclubje. Als je zin hebt om eens te gaan wandelen ofzo, geef maar seintje xxx
Daar hou ik je aan, Stefanie!
We kunnen zeker een keer gaan wandelen, maar dan moet het weer toch wat beter worden. Waar ga je normaal gesproken wandelen?
Of we kunnen ook een keertje koffie of thee doen. Dat is minder afhankelijk van het weer
Of we kunnen ook een keertje koffie of thee doen. Dat is minder afhankelijk van het weer
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Hoi meiden ik ben ook uit zeeuwsvlaanderen maar ben meer crossdresser .het is voor mij de opwinding om me zo te kleden .
Hoi Jako,
Welkom op het forum! Hoe meer Zeeuwen hier zijn, hoe beter
Welkom op het forum! Hoe meer Zeeuwen hier zijn, hoe beter
meidenclub... leuk, gezellig. onder het genot van een wijntje gezellig babbelen en alles wat bij een clubje mogelijk is / kan zijn. grtz Jenny
Waar is er een plaats waar we kunnen samen komen
weinig reactie s hier
- RamonaAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik denk dat je op onze zuster site makkelijker dit soort contacten kunt leggen:
htttps://www.transgender-dating.nl
Succes!
htttps://www.transgender-dating.nl