Hallo dames,
Ik ben de laatste tijd een beetje rond aan het kijken voor een pruik. Hebben jullie nog tips?
Waar ik op moet letten of welke webshop beter is...
Alvast bedankt!
Groetjes Catulus
Pruiken
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Re: Pruiken
@john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.
Ik koop mijn pruiken bij Mariposa in Badhoevedorp. Als je een afspraak met ilse of mary maakt, nemen ze alle tijd voor je en kun je er zoveel passen als je wilt. Pruiken zijn van goede kwaliteit en betaalbaar.
Ik koop mijn pruiken bij Mariposa in Badhoevedorp. Als je een afspraak met ilse of mary maakt, nemen ze alle tijd voor je en kun je er zoveel passen als je wilt. Pruiken zijn van goede kwaliteit en betaalbaar.
Oeh goeie, ga ik naar kijken! ThanksTransvrouw schreef: ↑ma sep 16, 2019 13:20 @john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Romeinen 13:8
-
- ff weer wat posten
Leuk voor de Nederlanders onder ons maar is er in België ook zo'n winkel waar dit mogelijk is?Catulus_V schreef: ↑ma sep 16, 2019 13:27Oeh goeie, ga ik naar kijken! ThanksTransvrouw schreef: ↑ma sep 16, 2019 13:20 @john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.