badkleding
Moderator: Moderators
badkleding
dag Dames,
hoe gaan jullie overweg met badkleding . draagt er iemand dat . en waar dan. Ik overweg een setje aan te schaffen maar uiteraard voor eigen publiek
liefs Rita
hoe gaan jullie overweg met badkleding . draagt er iemand dat . en waar dan. Ik overweg een setje aan te schaffen maar uiteraard voor eigen publiek
liefs Rita
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: badkleding
Ha Rita.
Als het mooi weer is draag ik weleens een mooi setje of een badpak Uiteraard met mijn borsten achter in de tuin Ik heb het geluk dat ik deze van mijn vrouw aan mag aangezien zij bijna de zelfde maat heb als ik.
Groetjes Annalisa
Als het mooi weer is draag ik weleens een mooi setje of een badpak Uiteraard met mijn borsten achter in de tuin Ik heb het geluk dat ik deze van mijn vrouw aan mag aangezien zij bijna de zelfde maat heb als ik.
Groetjes Annalisa
-
- ForumFan
ik moet niets hebben van bad en zwemkleding , alleen al omdat ik niet zwem
Ik draag voornamelijk bikini's omdat ze heerlijk zitten en voor nu nog binnen wil later nog mee buiten zijn bijvoorbeeld op het strand of bij zwemmen
-
- dagelijks aanwezig
waar koop je deze badkleding en wat doe je met de penis?
Ik koop ze altijd online en sinds kort gaat me vriendin mee naar de winkel om te shoppen als ik een leuke gave bikini heb gevonden dan kijkt ze echt mee van of het mooi staat en dat het prima past en ze vind het zelfs niet erg dat ik ermee slaap of in huis mee rond loop en en af en toe douche ik ermee
En me penis doe er gewoon normaal bij in
En me penis doe er gewoon normaal bij in
als ik ga zwemmen in een zwembad doe ik dit altijd in een badpak
meestal een Hydrasuit van speedo
soms ook een badpak van Realise ( merk uit japan)
hoog opgesneden bijna altijd met een hoge hals
op het strand draag ik nooit badkleding
meestal een Hydrasuit van speedo
soms ook een badpak van Realise ( merk uit japan)
hoog opgesneden bijna altijd met een hoge hals
op het strand draag ik nooit badkleding