2172 aangemelden
Moderator: Moderators
Nu Amber ik ken Joyy ook. Maar dat ontkent ze steeds en zal ze ook wel blijven doen denk ik.
Ik heb haar leren kennen op de TenT van Groningen. en daarna is ze naar Overijssel getrokken en nu dan Eindhoven.
Zodoende is het niet veel werk om dat op te zoeken, en van die getalletjes, daar trek ik me niet zoveel van aan hoor. Ben zelf een beetje in een plaagbui.
Groetjes Bea.
Ik heb haar leren kennen op de TenT van Groningen. en daarna is ze naar Overijssel getrokken en nu dan Eindhoven.
Zodoende is het niet veel werk om dat op te zoeken, en van die getalletjes, daar trek ik me niet zoveel van aan hoor. Ben zelf een beetje in een plaagbui.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- Forumdiva
Hagelslagbui....krijg plots een flashback. het regent het regent, grote korrels Venz! Wist je dat zij een tijdje Venz tijdschriftjes hadden? En dat ik daar de complete reeks van heb? Dan hebben we t echt over de jaren 80...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Forumdiva
Geen id waar je het over hebt, ik ben nog nooit in Groningen geweest iigBea-tg schreef:Nu Amber ik ken Joyy ook. Maar dat ontkent ze steeds en zal ze ook wel blijven doen denk ik.
Groetjes Bea.
Ik sta 2 x geregistreerd, als Joy en als Joyy, en thats it
Wie er op welke plaats staat, het zal mij worst wezen
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Mij ook. Ik heb nog nooit een poging gedaan om bewust meer berichten te schrijven om zo een eerste plek te behalen oid. Wat mij betreft mag Joy (of wie-dan-ook) boven mij staan. 't Gaat om de inhoud, niet om het aantal.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Forumdiva
Je komt al wel aardig richting de 4000 Frederique, nog even volhoudenFrederique_ schreef:Mij ook. Ik heb nog nooit een poging gedaan om bewust meer berichten te schrijven om zo een eerste plek te behalen oid. Wat mij betreft mag Joy (of wie-dan-ook) boven mij staan. 't Gaat om de inhoud, niet om het aantal.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Nannette
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach, maak je geen zorgen. Ben hier toch niet weg te slaan
Ben wel benieuwd naar de nieuwe aanspreektitel. Wat zou het worden... ForumDiva 4000?
Groetjes,
Frederique
Ben wel benieuwd naar de nieuwe aanspreektitel. Wat zou het worden... ForumDiva 4000?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Pam...ik vind ja ForumDiva opzich goed voor 1000plussers.....maar straks met 2000plussers en 3000plussers iets te saai......ik zal voorstellen, daar ook nog andere titels voor te vinden.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--