Je bent dus 35+Nannette schreef:Oef, die grens van 35 plus en min is wel heel apart. Ik ben 48,
Val je prima in die groep, die Joy beschreef
Moderator: Moderators
Je bent dus 35+Nannette schreef:Oef, die grens van 35 plus en min is wel heel apart. Ik ben 48,
Euhm. Is die generatiekloof niet van alle tijden? Het zou slecht zijn als ouders en kinderen dezelfde generatie zijn. Mensen van nu 60/70 zijn kinderen van de sixties. Hadden die geen last van een genertiekloof? Het typische is wel dat de generatie die stond voor vrijheid op elk vlak (sexueel, drugsgebruik, etc etc) nu juist vinden dat de maatschappij zo weinig waarden en normen heeft.Joyy schreef:gemiddeld heeft iemand van pakkumbeet 35, ouders rond de 60/70
dan kun je spreken van een generatiekloof
Dat is in ieder geval goed te horen.Maar t wordt vervolgd.
Daar geloof ik helemaal niks van, de verschillen tussen 1950 en 1980 zijn naar mijn gevoel vele malen groter dan tussen 1980 en nu.alleen zijn de verschillen tussen 1980 en 2009 wel vele male groter dan de verschillen tussen pakkumbeet 1950 en 1980
1950: net na de oorlog, wederopbouw, streng christelijke waarden en normen, stoomtreinen, watersnoodramp, amper elektriciteit.Joyy schreef:klopt, alleen zijn de verschillen tussen 1980 en 2009 wel vele male groter dan de verschillen tussen pakkumbeet 1950 en 1980
Echt.....ik dacht, dat juist 60 jaar geleden de geweld un beetje in bedwang genomen werdtNannette schreef:....meer geweld.....