Hoi Iedereen, vandaag ben ik online een winkel tegengekomen waar ik me wel heel goed kan vinden met hun stijl/collectie:
"Jen's mode" , ze hebben een online shop, maar ook een 4-tal winkels in Nederland, daar ik niet graag online iets bestel maar ook gewoon normaal wil passen, vroeg ik me af hebben jullie ervaring met deze winkel(s)?
Zijn ze "openminded" zal ik maar zeggen? En serieus genoeg om ook goed advies te geven met aankopen etc. Of kijken/hebben ze je liever de winkel uit?
Alvast bedankt voor jullie reactie's
Ps. Ik zou graag eens winkelen bij het Filliaal in Oosterhout.
Jen's mode, iemand al eens daar gewinkeld?
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Voor de mensen die te lui zijn om te googelen is hier de link: http://www.jensmode.nl
Die site lijkt overigens verdacht veel op de website van Wehkamp.
Die site lijkt overigens verdacht veel op de website van Wehkamp.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
hoi hoi,
ik heb 1 keer gebruik gemaakt van hun webshop. Pakte gelukkig net goed uit met een stretch legging maar let op de maten, het zijn italiaanse maten die nogal klein uitvallen (dit zeggen ze zelf volgens mij ook wel).
L is dus M en M een S.
Als je in de buurt van een winkel woont zou ik er gewoon keertje langs gaan en dan zien of het was is
Groetjes Sybella
ik heb 1 keer gebruik gemaakt van hun webshop. Pakte gelukkig net goed uit met een stretch legging maar let op de maten, het zijn italiaanse maten die nogal klein uitvallen (dit zeggen ze zelf volgens mij ook wel).
L is dus M en M een S.
Als je in de buurt van een winkel woont zou ik er gewoon keertje langs gaan en dan zien of het was is
Groetjes Sybella