Jen's mode, iemand al eens daar gewinkeld?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Monique_3
daar ben ik weer

Jen's mode, iemand al eens daar gewinkeld?

Bericht door Monique_3 »

Hoi Iedereen, vandaag ben ik online een winkel tegengekomen waar ik me wel heel goed kan vinden met hun stijl/collectie:
"Jen's mode" , ze hebben een online shop, maar ook een 4-tal winkels in Nederland, daar ik niet graag online iets bestel maar ook gewoon normaal wil passen, vroeg ik me af hebben jullie ervaring met deze winkel(s)?

Zijn ze "openminded" zal ik maar zeggen? En serieus genoeg om ook goed advies te geven met aankopen etc. Of kijken/hebben ze je liever de winkel uit?

Alvast bedankt voor jullie reactie's

Ps. Ik zou graag eens winkelen bij het Filliaal in Oosterhout.
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Voor de mensen die te lui zijn om te googelen is hier de link: http://www.jensmode.nl :)

Die site lijkt overigens verdacht veel op de website van Wehkamp.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Volgens mij ging t ook om de winkel....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ken ze niet, maar ik zou adviseren het gewoon te proberen, dan kom je er vanzelf achter. Ik kan me niet goed voorstellen dat ze je de winkel uitkijken als jij er iets wil passen/kopen.

Irene
Kleine stapjes
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

hoi hoi,

ik heb 1 keer gebruik gemaakt van hun webshop. Pakte gelukkig net goed uit met een stretch legging maar let op de maten, het zijn italiaanse maten die nogal klein uitvallen (dit zeggen ze zelf volgens mij ook wel).
L is dus M en M een S.

Als je in de buurt van een winkel woont zou ik er gewoon keertje langs gaan en dan zien of het was is ;)

Groetjes Sybella
Plaats reactie