Sophie op 3 praat met transgenders
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
hmm.. ik ben er verdeelt over.
Aan de ene kant snap ik wel dat ze alleen serieuze mensen die ook echt "in" de uhm.. situatie ? zitten.. dus enig bewijs.. tjah.. maar aan de andere kant vind ik ook dat zo iets afdwingen ook weer niet zo relaxed is voor mensen die ( net als ik ) a) nog niet zo femme zijn b) zelf nog niet comfy genoeg zijn om een foto te plaatsen c) niks hoeven te bewijzen, want ze nemen me maar zoals ik ben.
Bij mij duurt het nog wel ff voor ik een foto van mezelf op een forum plaats.
Aan de ene kant snap ik wel dat ze alleen serieuze mensen die ook echt "in" de uhm.. situatie ? zitten.. dus enig bewijs.. tjah.. maar aan de andere kant vind ik ook dat zo iets afdwingen ook weer niet zo relaxed is voor mensen die ( net als ik ) a) nog niet zo femme zijn b) zelf nog niet comfy genoeg zijn om een foto te plaatsen c) niks hoeven te bewijzen, want ze nemen me maar zoals ik ben.
Bij mij duurt het nog wel ff voor ik een foto van mezelf op een forum plaats.
Wat bewijst n foto als avatar? Dat je je als vrouw kleedt? Verder helemaal niks. T zegt niks over hoe je leeft, hoe vaak je t doet, etc, etc. Om te zeggen dat iemand niet serieus is omdat degene geen foto heeft als avatar, is totaal ongegrond...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Forumdiva
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ajira schreef:
Amber schreef:
Irene
Dat moet je ook alleen doen als je daar zelf achter staat en niet omdat anderen vinden dat je dat moet doen om serieus genomen te worden.Bij mij duurt het nog wel ff voor ik een foto van mezelf op een forum plaats.
Amber schreef:
Mij maakt dat ook niks uit ik beoordeel mensen om wat ze schrijven (op een forum dan he) en niet of ze het nodig vinden hun gezicht te laten zien.Maakt dat zo veel uit dan? Gaat t erom hoe iemand er uit ziet? Bij mij in ieder geval niet...
Irene
Kleine stapjes
Een foto plaatsen is vanzelf niet "verplicht". Wel is het prettig om een gezicht bij een persoon te kunnen plaatsen. Dan wel alleen natuurlijk als die persoon een foto heeft waar die trots op is, en die dan plaatst. Dat kan dan ook een foto van je als man zijn. tenslotte ben je die persoon. Uiteindelijk gaat het om de persoon achter het schrijven en niet hoe die er op een bepaalde moment, het liefst recent eruitziet.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nee hoor, is niet verplicht Amber......tis enkel mijn voorwaarde om mun fotos hier neer te zettenAmber79 schreef:Hmmzzz...deze avatar heb ik nog niet zo lang hoor. Of is het tegenwoordig verplicht je eigen hoofd er op te zetten?
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
ghehehe...Hertog Jan is min of meer mn buurman.. En hij is erg lief!
@ Mara: mijn harde schijf is gecrasht en het is nog maar de vraag of ik ooit nog aan mn foto's kom...
@ Mara: mijn harde schijf is gecrasht en het is nog maar de vraag of ik ooit nog aan mn foto's kom...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou, Hertog Jan zal zeker als je lieve buurman un paar fotos van je kunnen makenAmber79 schreef:ghehehe...Hertog Jan is min of meer mn buurman.. En hij is erg lief!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Praat makkelijkerAmber79 schreef:Vanwaar de behoefte voor n foto? De mensen die ik irl wil kennen,weten hoe ik er uit zie...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Un vrouw praat niet alleen met de mond hoor, ooit de term lichaamstaal vernomen.....!!!???Amber79 schreef:praten doe je met je mond...
-
- dagelijks aanwezig
ja Mara zonder fototoestel?Mara schreef:Nou, Hertog Jan zal zeker als je lieve buurman un paar fotos van je kunnen makenAmber79 schreef:ghehehe...Hertog Jan is min of meer mn buurman.. En hij is erg lief!