Alternatieve route

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Carlamae
is nieuw hier
Contacteer:

Alternatieve route

Bericht door Carlamae »

Heyhey,,
Ik ben nieuw hier en ik was iets aan het lezen toen ineens iets met ''de alternatieve route'' voorbij kwam. Ik weet niet goed wat er toen gebeurd is, maar ik kan het in ieder geval niet meer terugvinden.
Ik ben een paar jaar geleden naar het vu geweest en naar virgin en wat t&t avonden. Dat was voor de intake en het begin vd behandeling en om me vertrouwd te maken, maar het voelde voor mij alsof ik niet de juiste ideeen had en dat ik niet voldeed. Ik sta nu op het punt op eigen houtje aan de hormonen te beginnen, maar als er werkelijk een alternatieve route bestaat zou dat voor mij een betere optie zijn.
Kan iemand hier misschien wat over vertellen?

bedankt alvast!
groetjes x-Carlamae
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Alterntieve route is hetzelfde als wat het VU doet, maar dan buiten het VU om....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Op eigen gelegenheid aan de hormonen beginnen is verleidelijk maar niet de verstandigste route, je kan je via je huisarts laten doorverwijzen naar een gendertherapeut, bijvoorbeeld Tanja van Hengel uit Schoonhoven. En je hormonen laten voorschrijven onder dokterstoezicht.

Irene
Kleine stapjes
Carlamae
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door Carlamae »

AM_ber_79 schreef:Alterntieve route is hetzelfde als wat het VU doet, maar dan buiten het VU om....
....godogod... hey amber dat jij je lekker conformeerd aan alles wat je voorgekauwd wordt, is echt jouw keuze lieve schat! Ikzelf zit niet te wachten op een autoritair lichaam wat bepaald wanneer je ergens een gat in maakt dat dat dan vrouw genoemd mag worden! Er zijn tal van mogelijkheden en trajecten, en het is maar aan jezelf wat je er van maken wilt! En ik wil alleen het beste, sorry! En wat ik bij het vu gezien en gehoord heb is dat duidelijk niet.
Én IGNORE!, dus ik hoef geen reactie meer van je..

Trouwens ik heb al gevonden wat ik bedoelde, dús...
doei!
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Heerlijk, zo'n overdreven mannelijke reactie :lol: :lol: Jij komt er wel. Eerst leren begrijpend lezen lieverd, voor je denkt goed te kunnen reageren op me. Want dit slaat natuurlijk kant noch wal, dat moge duidelijk zijn!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

AM_ber_79 schreef:Heerlijk, zo'n overdreven mannelijke reactie :lol: :lol: Jij komt er wel. Eerst leren begrijpend lezen lieverd, voor je denkt goed te kunnen reageren op me. Want dit slaat natuurlijk kant noch wal, dat moge duidelijk zijn!
Misschien dat de hormonen daar wel bij gaan helpen (meer vanuit je vrouwelijke kant reageren) als die aan bod komen ? :roll:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb een beetje het gevoel dat twee dames over meerdere subforums elkaar in de haren aan het vliegen zijn. Is het mogelijk om daarmee te stoppen?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Frederique_ schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat twee dames over meerdere subforums elkaar in de haren aan het vliegen zijn. Is het mogelijk om daarmee te stoppen?

Groetjes,

Frederique
Als je t over mij hebt, dan moet ik je helaas teleurstellen. Ik vlieg namelijk niemand in de haren :D

anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Wat ben jij braaf zeg :lol:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Altijd,dat weet je toch? :lol:

Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Frederique_ schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat twee dames over meerdere subforums elkaar in de haren aan het vliegen zijn. Is het mogelijk om daarmee te stoppen?

Groetjes,

Frederique
Ik heb persoonlijk meer problemen met de arrogantie en spam, maar goed...
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Net als dat vreselijk irritant is dat er telkens weer van het topic afgeweken wordt. Dus, BOT? (Back OnTopic)

btw: arrogant? wie?

Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Wow, jij verandert snel van gedachten :P
AM_ber_79 schreef: Dus, BOT? (Back OnTopic)
AM_ber_79 schreef:btw: arrogant? wie?

Eén regel later toch weer offtopic ...
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

en zo komen we ook echt ergens....

Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Slow chat is the word 8)
Plaats reactie