Oorbellen
Moderator: Moderators
Oorbellen
Hey ladies,
ik wil zo graag permante oorgaatjes maar ben enorm verlegen. Met mijn werk en collega's is het ook niet zo simpel om het te doen. Hoe belachelijk mss ook, ik heb schrik om het feit dat sommige mensen er opmerkingen over zouden kunen hebben. Soms, als ik een paar dagen vrij heb op het werk en als ik alleen ben durf ik er stekertjes door drukken omdat ze, als ik ze verwijder, na een dag of 3 toch volledig genezen zijn en niet meer zichtbaar zijn, maar ik zou dolgraag vaste gaatjes hebben (en nog liefst van al meerdere per oor, om eerlijk te zijn volledig m'n oor rond).
Voor degene die vaste gaatjes hebben, hoe hebben jullie het aan boord gelegd.
Alle feedbach is enorm welkom.
Alvast bedankt
ik wil zo graag permante oorgaatjes maar ben enorm verlegen. Met mijn werk en collega's is het ook niet zo simpel om het te doen. Hoe belachelijk mss ook, ik heb schrik om het feit dat sommige mensen er opmerkingen over zouden kunen hebben. Soms, als ik een paar dagen vrij heb op het werk en als ik alleen ben durf ik er stekertjes door drukken omdat ze, als ik ze verwijder, na een dag of 3 toch volledig genezen zijn en niet meer zichtbaar zijn, maar ik zou dolgraag vaste gaatjes hebben (en nog liefst van al meerdere per oor, om eerlijk te zijn volledig m'n oor rond).
Voor degene die vaste gaatjes hebben, hoe hebben jullie het aan boord gelegd.
Alle feedbach is enorm welkom.
Alvast bedankt
hmm sja..
Gewoon doen.
Koste me 15 euro, kon kiezen uit knopjes en 10 minuten later sta je weer buiten.
Ik moest mensen er verdorie op wijzen, kijk, gaatjes!
Ik heb er een paar weken geleden nog een paar bij laten prikken.
Gouden creooltjes voor, gouden knopjes met een wit steentje achter.
Het staat best schattig.
Gewoon doen.
Koste me 15 euro, kon kiezen uit knopjes en 10 minuten later sta je weer buiten.
Ik moest mensen er verdorie op wijzen, kijk, gaatjes!
Ik heb er een paar weken geleden nog een paar bij laten prikken.
Gouden creooltjes voor, gouden knopjes met een wit steentje achter.
Het staat best schattig.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Mag dat dan? Ik dacht dat het niet meer mocht? Of vergis ik me daar in?janette schreef:Politieagent had een oorbelletje !!!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Ik vond hem al zo corrupt overkomen ! Volgens mij was het nog een travestiet ook, die van rollenspel hield..of is het normaal dat een agent naast een oorbel ook in een leren string over straat loopt?AM_ber_79 schreef:Mag dat dan? Ik dacht dat het niet meer mocht? Of vergis ik me daar in?janette schreef:Politieagent had een oorbelletje !!!
Mijn zusje merkte t vrij vlot op. Alhoewel, zij zat aan de andere kant van de tafel en kwam er na n half uur achter dat ik oorbellen had...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb vorige week zondag terug er 4 oorbelletjes doorgedrukt (3rechts en 1 links) en de moed gehad ze in te houden bij het boodschappen doen maandag. Ik heb niet echt storende blikken gehad... Heb ze maandagavond wel terug uitgedaan om dinsdag te gaan werken en de gaatjes zijn echt wel tot vrijdag zichtbaar geweest. Ik heb niets van commentaar gehad... Voor herhaling vatbaar
Ik heb vorige week zondag terug er 4 oorbelletjes doorgedrukt (3rechts en 1 links) en de moed gehad ze in te houden bij het boodschappen doen maandag. Ik heb niet echt storende blikken gehad... Heb ze maandagavond wel terug uitgedaan om dinsdag te gaan werken en de gaatjes zijn echt wel tot vrijdag zichtbaar geweest. Ik heb niets van commentaar gehad... Voor herhaling vatbaar