Favoriete muziek

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Favoriete muziek

Bericht door Mara »

AM_ber_79 schreef:Wat is jouw favoriete muziek? Wat is of zijn jouw favorieten?

Op dit moment ben ik echt helemaal verslaafd aan Nine Inch Nails met Hurt. Inderdaad, niet het meeste heftige (muzikaal gezien dan) maar wel een mooi liedje van deze band.

http://www.youtube.com/watch?v=PYow2Vlq9AA

net zo mooi :wink:

NIN rulez.....is al sinds ze bestaan mun favo.....lekker uit mun dak gaan in mun favoriete club in Bochum op de klanken van Trent Reznor.....en ik vond hem altijd in zijn fetishkleren erg sexy uitzien......en ook die indiaan die bij Woodstock-Revival in 94 meespeelde.....hmmm....mun droomman voor stoute dingen....ja, zo moet een man zijn en ik smeld door zijn vingers..... :)

Die tijd had ik het zelfde stijling en net zulke dradlocks als hij.....

.....en als je NIN al cool vind.....nou dan moet je ook SkinnyPuppy en meer van hun leuk vinden!!!!!

Mun tweede favo sinds zeker al de jaren 80!!!!!! En ze touren nog steeds!!!!!

industrial groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Ik vind favoriete muziek erg stemmingsafhankelijk, hoewel ik toch altijd weer terugkeer bij de symfonische en progressieve rock. Genesis, Marillion, Yes, Pink Floyd dus. Maar het lekker bombastisch gearrangeerde werk van Alan Parsons mag er ook zijn, net als Dire Straits en R.E.M. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar vooral als de muziek maar "iets" met me doet. En wat dat iets is ligt erg aan mijn stemming.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

NIN was zoooooo gaaf op Woodstock Revival in 94 --> sin <-- -->Head like an hole <--

Ook killen ze sommige instrumenten, zo blijft het maar lekker doorklinken.....ik was er zooooo graag geweest!!!!
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

NIN is eigenlijk mn meest recente ontdekking. Ga vrijdag kijken of ze downward spiral hebben bij mn favo platenzaak.. Valt me op dat steeds meer bandjes die ik leuk vind niet bij de meeste platenzaken te vinden zijn. Placebo is vrij onbekend bij Mediamarkt, NIN kennen ze niet eens bij FRS...

@ Petra: wel van gehoord, schijnt dat de bandleden niet al te aardig zijn. Ben er geweest met een collega. Ook op zijn aanraden hoor!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Petra v
ForumFan
Berichten: 377
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 22:07
Locatie: Stiens
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Amber.. waar heen? the Trans-Siberian Orchestra? Ik ken die alleen van het aangegeven nummer.
Omnia zelf gezien bij Castle Rock. Pracht optreden. Hoe de band leden off stage zijn is mij niet bekend.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Had t over Omnia. Collega van me hangt veel rond bij dat soort bandjes, kent alle leden van Rapalje bv persoonlijk..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

AM_ber_79 schreef:NIN is eigenlijk mn meest recente ontdekking. Ga vrijdag kijken of ze downward spiral hebben bij mn favo platenzaak.. Valt me op dat steeds meer bandjes die ik leuk vind niet bij de meeste platenzaken te vinden zijn. Placebo is vrij onbekend bij Mediamarkt, NIN kennen ze niet eens bij FRS...

@ Petra: wel van gehoord, schijnt dat de bandleden niet al te aardig zijn. Ben er geweest met een collega. Ook op zijn aanraden hoor!
nogal logisch FRS heeft alleen maar top 40 en aanverwante popi meuk.
dan ga ik liever naar Plato of Plaatboef waar het personeel ook een afwijkende muzieksmaak heeft :wink:

en mijn muzieksmaak UHHHHHHHHHHHHHH :D
die heeft in vele opzichten een psychedelisch randje.

nou ja zeg nu beginnen mn boxen moeilijk te doen bij volume 30 :cry:
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Hertog Jan schreef:
nou ja zeg nu beginnen mn boxen moeilijk te doen bij volume 30 :cry:
Woonplaats: <10 km onder utrecht
Ik zit iig ver genoeg want volume 30 heb ik niets van gemerkt :P
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Chloe'tje schreef: Ik zit iig ver genoeg want volume 30 heb ik niets van gemerkt :P
Denk dat het enigszins overdreven is. Weet t wel zeker. Hij woont hier hemelsbreed 200-250 meter vandaan en heb niks gehoord.

btw...Plato....DE platenzaak van NL! (Al was t maar omdat een goede vriendin van me t nichtje van de eigenaar is! :lol: :lol: )
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik hou vooral van wat nog weleens oude lullenmuziek genoemd wordt, progressive rock dus, ik ga echt niet naar Celine Dion luisteren omdat dat nou vrouwelijker zou zijn :-)
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

ik ga echt niet naar Celine Dion luisteren omdat dat nou vrouwelijker zou zijn
Dat is maar goed ook, want mijn vader is fan van Celine Dion, en mijn vader is allesbehalve vrouwelijk :D
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Irene schreef:Ik hou vooral van wat nog weleens oude lullenmuziek genoemd wordt, progressive rock dus, ik ga echt niet naar Celine Dion luisteren omdat dat nou vrouwelijker zou zijn :-)
Ik hou ook van progressieve rock, en veel van die artiesten zijn / waren zelf halve travestieten.....Jon Anderson, Peter Gabriel, Freddie Mercury
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

*Amber ziet in gedachten de clip van Queens Iwant to break free voorbij komen en denkt: Freddy een halve travestiet?"
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
janette
dagelijks aanwezig
Berichten: 117
Lid geworden op: za nov 22, 2008 15:44

Bericht door janette »

Heeft nu Coheed en Cambria opstaan ! ;)
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

En ik Yes...wat n chaotische herrie zeg! :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie